Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Er ny bruker her, så dette er spennende :)

Vi er i pp2. Hadde positiv EL test søndag 9. juni, og ikm 20. juni.

Opplever litt "strekning" i nedre del av magen, samt veldig hard mage og en del luft. Litt ubehagelig men det får gå :) usikker om dette bare er en form for pms eller ikke. Hva tror dere? Får vel bare smøre seg med tålmodighet :) god lørdag til dere alle :)

Mandag 16: Flutili (pp8), Mamma85<3, Foreløpig Anonym bd133...f9d

Tirsdag 17: Wiiga (pp2)

Onsdag 18:

Torsdag 19: Krussemynte(pp2) Håpefull! Thelma_86 (11pp etter SA), Siri25 (1pp etter SA)

Fredag 20: april2011mamma (pp 2 etter ma). Krumelur, Pimpernella(pp2)

Lørdag 21: **Cayenne** Tirilill (pp10), Lilu81 (pp 9)

Søndag 22:

Foreløpig Anonym bd133...f9d

Annonse

Mandag 16: Flutili (pp8), Foreløpig Anonym bd133...f9d

Tirsdag 17: Wiiga (pp2)

Onsdag 18: Mamma85<3

Torsdag 19: Krussemynte(pp2) Håpefull!, Siri25 (1pp etter SA)

Fredag 20: april2011mamma (pp 2 etter ma). Krumelur, Pimpernella(pp2)

Lørdag 21: **Cayenne** Tirilill (pp10), Lilu81 (pp 9), Thelma_86 (11pp etter SA)

Søndag 22:

Foreløpig Anonym bd133...f9d

Enig med deg Tirilill. Ble fortalt om en jente som hadde prøvd lenge samt med medisinsk hjelp. De hadde gitt opp, så de dro på kjærsteferie, hun drakk litt. Fordi hun trodde alt håp var ute, så sank skulderene og hun slappet av....hun ble gravid under den ferien.

Hei jenter:) jeg tok en test på fredag siden vi skulle ha noen glass vin. Forventet ikke noe positivt svar. Å det var den heller ikke. Men tok to tester i dag ikke morgen utin. Å både meg å sambo kan se

En svak svak strek på begge di som er att i dag.

Er dette en skygge strek? Er billig test fra tostreker:)

Hei jenter:) jeg tok en test på fredag siden vi skulle ha noen glass vin. Forventet ikke noe positivt svar. Å det var den heller ikke. Men tok to tester i dag ikke morgen utin. Å både meg å sambo kan se

En svak svak strek på begge di som er att i dag.

Er dette en skygge strek? Er billig test fra tostreker:)

Hvis du kan se noe rosa på den så er det ikke skygge :) 

Denne helga har jeg ikke drukket litt vin, men temmelig mye (av ulike grunner). Kanskje er det dumt i fall jeg er gravid. Men når man har prøvd en stund blir man helt tussete hvis man skal leve som om hele tida. Tror ikke det har noe å si så tidlig. I mårra er jeg 10 dpo så ryker nok en test. Men har ikke noe særlig forhåpninger.

Annonse

Høres ut som om du er gravid, Håpefull:-) Tok en test i dag jeg og. Lurer på om jeg kunne se noe men er usikker på om det bare var skygge eller om mine sykt trøtte øyne bare innbilte seg at det var noe der. Får prøve igjen i mårra. Og prøve å ikke få opp forventningene for mye.

Tanta kom en dag tidligere enn ventet denne gangen, og syklusen ble på 26 dager.....

De siste syklusene har vært på 27-25-27 og nå 26 dager....

Da vandrer jeg inn i pp nr 9

Litt det samme som meg. Blir ikke klok. Er bare 6 dpo i dag på grunn av forsinket el/kort lutealfase. Appen min påstår at jeg skal ha tr på torsdag, er da bare 9 dpo. Kjipe greier dette. Er min 11 pp. Skal det ikke snart være vår tur?

Tanta kom en dag tidligere enn ventet denne gangen, og syklusen ble på 26 dager.....

De siste syklusene har vært på 27-25-27 og nå 26 dager....

Da vandrer jeg inn i pp nr 9

Litt det samme som meg. Blir ikke klok. Er bare 6 dpo i dag på grunn av forsinket el/kort lutealfase. Appen min påstår at jeg skal ha tr på torsdag, er da bare 9 dpo. Kjipe greier dette. Er min 11 pp. Skal det ikke snart være vår tur?

Jeg leste en plass at hvis man har så kort lutealfase så rekker jo ikke alltid egget å feste seg engang og derfor blir du ikke gravid. Det finnes tabl. som gjør at lutealfasen blir litt lengre! Blir jo ikke gravid med så kort lutealfase? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...