Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da begynner heldigvis el testen å bli sterkere, men er ikke like sterk som kontrollstreken. Har lagt inn aksjer annenhver dag fram til nå og får vell bare fortsette og satse på at el kommer en av de nærmeste dagene. Er redd jeg har litt kort lutealfase.

Jeg hadde termin mai i fjor og er enda ikke gravid igjen. Har riktignok hatt fire mnd pause i mellom men nå synes jeg det er på tide!

Flere som har truffet el denne runde, vi satser på flere positive tester!

Hadde sengekos på dag 3,6,8,10,12 og 14.

Har ikke testa noe til nå denne syklusen, ikke har jeg tester liggende hjemme og ikke har jeg tenkt å kjøpe noen, før jeg evt har gått en dag over ikm, vis jeg klarer det da....

Jeg er egentlig testoman, har tidligere testet med el test hver dag fram til el har vært, også begynt med graviditetstester hver dag fra ca 9 dpo og frem til jeg får tanta...

Så får vi se hvordan det går denne mnd....

Her ble det aksjer på cd 8, 10, 12 og 14. El var på cd 14 eller 15 ifølge test og symptomer, men prøver å få til en runde i kveld også for sikkerhets skyld om ikke gubben begynner å snorke før jeg kommer inn på rommet, slik som i går.. :P

Her hadde jeg sterkere el test i dag, men fortsatt ikke like sterk som kontrollstrek. Håper på det i morgen. Da er el mye senere enn jeg trodde. Lutealfasen min blir da 9-10 dager. Fortsetter å ha sex annenhver dag noen dager til :)

Kjenner meg igjen i snorkingen, det må lokkes og lures noen dager :)

Annonse

Her hadde jeg sterkere el test i dag, men fortsatt ikke like sterk som kontrollstrek. Håper på det i morgen. Da er el mye senere enn jeg trodde. Lutealfasen min blir da 9-10 dager. Fortsetter å ha sex annenhver dag noen dager til :)

Da jeg hadde eggløsning denne måneden, var streken på testen sterkere, men bare en del av test streken var sterkere enn kontrollstreken... Testet med digital og den viste et smil. Prøv med en digital test, kanskje du faktisk har eggløsning allikevel!

Anonymous poster hash: 7fe74...f86

Hei alle sammen.

Ikm den 16 juni, noen som gidder å plotte meg inn. Har vært en periode nå hvor jeg har gitt dette med å bli gravid. Vi har forsøkt, prøvd og holdt på.

Har lest om flere av dere som har sluttet å snuse og pang så er man gravid.

Jeg har forsatt ikke sluttet, men tar kun 3-5 snus om dagen. Og det er bedre enn en halv eske

:-)

Men om onsdagen/ torsdagen begynte puppene å verke,følsome osv. Det har bare ikke gitt seg. Er amper og humøret svinger. Men igjen, det kan komme av at jeg kutter ned på snusen.

Da jeg hadde eggløsning denne måneden, var streken på testen sterkere, men bare en del av test streken var sterkere enn kontrollstreken... Testet med digital og den viste et smil. Prøv med en digital test, kanskje du faktisk har eggløsning allikevel!

Anonymous poster hash: 7fe74...f86

Teststreken var klart sterkere enn kontrollstreken i morges :) Fikk mer el slim ut over dagen. Har nok en lutealfase på rundt 10 dager da, men har blitt gravid 1 gang før (2pp, mistet i uke 8) så satser på at det kan gå igjen nå som jeg vet at el er 4 dager senere enn tekstboka. Jeg venter på henvisning til utredning men krysser fingrene for at jeg blir gravid i mellomtiden :)

Siden vi begynt å prøve i oktober har jeg hatt blødning på el- dagen idag. Skal visstnok være et veldig positivt tegn, ble lagt inn noen aksjer. Noen andre som har opplevd det samme?

Det har jeg opplevd en gang. Har også hørt at man er ekstra fruktbar da. Bare husk å legg inn noen aksjer før el også :)

Thelma_86,

Siden vi begynt å prøve i oktober har jeg hatt blødning på el- dagen idag. Skal visstnok være et veldig positivt tegn, ble lagt inn noen aksjer. Noen andre som har opplevd det samme?

Det har jeg opplevd en gang. Har også hørt at man er ekstra fruktbar da. Bare husk å legg inn noen aksjer før el også :)

Thelma_86, så flott da, ble du gravid da? :) aksjer ble lagt før og etter el. Nå er det bare å krysse fingre og tær. :)

Annonse

Hei hei

Jeg er ca 8 dpo i dag. 

I går var jeg kvalm og uggen på ettermiddagen og det jobbet noe fælt nederst i magen da jeg skulle legge meg.

Men har fra 4 dpo hatt brun/rosa spotting (spesielt ved nr 2 do besøk....) Det kommer friskt blod når jeg presser litt liksom. Beklager ekle detaljer altså. Men er det noen som har opplevd dette før?

Tror jo ikke at det er noe ettersom jeg fortsatt spotter. Og festeblødning er jo veldig tidlig fra 4 dpo....?

Men det jeg har merket ellers er:

- Vondt i bekken bak, en dag på den ene siden, neste dag på andre siden

- Vondt/støl i korsryggen

- Mensmurringer fra ca 6 dpo

- Litt kvalm

- Opp for å tisse i natt (mulig fordi jeg drakk en del vann i går kveld)

- Hard/løs mage om hverandre

- Ingen ømme pupper som jeg bruker å ha etter el

- Litt stikninger i eggstokkene (men det har jeg også ellers i lutealfasen)

Hva tror dere?

Jeg gidder ikke å teste før evt tanta ikke kommer på mandag, men regner med den gjør det siden jeg ikke slutter å spotte. Dersom det stopper kommer jeg til å være mer positiv.

Hvordan går det med dere andre?

Anonymous poster hash: bd133...f9d

7 dpo her idag, og har ingen symptomer. Jeg har trodd jeg har hatt sympt hver eneste mnd i prøveperioden nå (er på 4 pp nå), så denne gangen tar jeg det knakende med ro, og skal virkelig ikke sitte å kjenne etter innbilte symptomer. Hvis jeg henger over doen og spyr eller brystvortene kjenner ut som spyd, ja da skal jeg heller vurdere å håpe litt :fnise:

13 dpo i dag....5 dager til ikm....

Har prøvd å ikke kjenne etter symptomer så veldig denne syklusen, og kjeller heller ingen.... anna enn at jeg plutselig ble veldig kvalm en morra og kasta opp...det er det eneste...ikke noe mer nå i etterkant...

Spent på hvordan det går denne mnd.

Bestilte graviditetstest på billigtester i går, sånn at kanskje de er hos meg idet jeg venter tanta, :)

Har prøvd å ikke kjenne etter symptomer så veldig denne syklusen, og kjeller heller ingen.... anna enn at jeg plutselig ble veldig kvalm en morra og kasta opp...det er det eneste...ikke noe mer nå i etterkant...

Bestilte graviditetstest på billigtester i går, sånn at kanskje de er hos meg idet jeg venter tanta, :)

Oi, 18 dager dpo før ikm, det var lang syklus?

Anonymous poster hash: 57c05...cde

Har prøvd å ikke kjenne etter symptomer så veldig denne syklusen, og kjeller heller ingen.... anna enn at jeg plutselig ble veldig kvalm en morra og kasta opp...det er det eneste...ikke noe mer nå i etterkant...

Hvis du er 13 dpo kan du jo teste, iallfall i morgen? Det er jo like lenge siden el om du har kort eller lang lutealfase, så det spiller ingen rolle... :)

Ca 4 dpo her, men mye action nå i juni, så tenker ikke så mye på det heldigvis! :)

Thelma_86,

Thelma_86, så flott da, ble du gravid da? :) aksjer ble lagt før og etter el. Nå er det bare å krysse fingre og tær. :)

Nei, ble ikke det dessverre. Har testet etter el denne mnd og hadde sex en dag før, i tillegg til flere før det :) Satser på at det holdt denne mnd.

Jeg skal i bryllup om en uke, og akter å ta meg noen glass vin. Hadde nok også gjort det på sommerfest med jobben. Men hadde nok ikke gjort det etter el om det ikke var en "obligatorisk" fest.

Men nå er jeg rimelig lei av å leve som gravid 50% av tiden uten at det klaffer av den grunn, og akter å kose meg i min venninnes bryllup!

Tenker sånn jeg og. Begynner å nærme seg et år siden vi begynte å prøve, blir jo bare deppa hvis man i tillegg til skuffelsen ikke skal leve livet. Vet det kommer til å bli en liten fest på lørdag og jeg kommer ikke til å avstå hvis dersom såfremst ifall. Er det en sterk spire som er liv laga så går nok det helt fint. Men alle må jo gjøre det de selv synes er best! 6 dpo i dag, litt uti neste uke går det vel an å få et svar:-)

Åssen går det med dere andre mtp. symptomer? Jeg skrev jo her om dagen at denne gangen skal jeg ikke kjenne etter sympt. i det hele tatt, fordi jeg har hatt "symptomer" hver eneste mnd. og blir bare skuffet hver gang testen er negativ. 

Men fra 4 dpo har jeg kjent en type stramming i livmoren. Tenkte ikke noe mer over det. Men fra 7 dpo så har det blitt mer og mer stramming, og jeg husker nå at det var slik da jeg var gravid med førstemann! Det gjør ikke vondt og er ikke ubehagelig, men det er akkurat som det er "noe" der nede, altså rett over skambeinet på ei måte. Det strammer veldig når jeg sitter på en bestemt måte eller hvis jeg står/går og bøyer meg litt fremover. Rar følelse! Det har vært øyeblikk innimellom nå de siste dagene hvor jeg bare "vet" jeg er gravid, og så tar fornuften overhånd og sier det er bare innbilning som alle de andre sympt. jeg har hatt de tidligere månedene. 

TESTOman som jeg er, tok jeg både en test 8 dpo og 9 dpo (9dpo idag) og de var selvfølgelig negative, men det betyr jo egentlig null og nada, det er altfor tidlig å teste ennå. Tror jeg skal vente til ikm dagen nå som er onsdag neste uke, HVIS JEG KLARER DET  :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...