Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Mine er: 1. Å bli "poket" på rumpa i tide og utide😳 2. At jeg må stå opp kl 03-04 💤💤💤 3. Ingen "faste" matpauser-må spise når eller OM det fins tid😝 3 ting jeg ELSKER ved jobben: 1. Alle de FANTASTISKE kollegaene mine som er så runde som det går ann i kantene og tåler mer enn en støyt❤️ 2. Alle de fantastiske og interressante menneskene jeg møter i jobben min! Elsker å jobbe med mennesker! 3. Alle spennende landene jeg får besøke. Hva jobber jeg med? Flyvertinne😃 Anonymous poster hash: b93f4...dd9
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 1. Oppkast 2. Sure kolleger 3. Sykdom og at de har det vondt. 1. De søte og fantastiske pasientene 2. Hvor moro vi har det sammen. 3. At ingen dager er like. Jeg er helsefagarbeider. Anonymous poster hash: f0535...5da
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 1. Ledelsen som ikke investerer i gode "arbeidsverktøy" men som forventer jeg leverer som om jeg har alt mulig moderne utstyr i verden. 2. Sjefen til sjefen som tror han er KAR og sprader innom hver mandag for å si hei og spørre hvordan det går. Sier vi sannheten blir han mutt og forsvinner. 3. Tre umulige kollegaer som tror deres oppgave er å være mammaen til andre på avdelingen. 1. Mine fantastiske kollegaer. 3. Min fantastiske kunder. 4. Produktene vi selger. Anonymous poster hash: a72b7...c0e
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Latterlig lav lønn for jobben jeg gjør. Mangel på vikarer. At de har fjernet sommertid Elsker kollegaene mine! Har verdens beste sjef! Vi ler, hver dag! Jobber som sekretær i staten
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Hater er vel å ta litt i, men kjipe ting: 1. Når man innser at en elev blir mishandlet hjemme og barnevernet ikke griper inn slik de burde. 2. Planleggingsdager der vi skal utvikle oss videre. Stort sett blir det vi har om aldri brukt, og dagen føles nesten alltid bortkastet. 3. Når det kommer inn ca 90 stilbunker på en uke og alle må rettes innen to uker. Ting jeg elsker: 1. Elevene mine. Spesielt noen klasser blir jeg veldig knyttet til, og da gleder jeg meg alltid til hver time sammen med dem. 2. Å samarbeide om å lage kreative undervisningsopplegg sammen med mine flotte kollegaer. 3. De gangene jeg står sammen med en elev akkurat i det noe jeg har forsøkt å lære dem endelig sklir inn. Øyeblikket da de lyser opp og virkelig forstår hva de skal gjøre, gleden i øynene deres... Fantastisk! Det er vel ikke så vanskelig å gjette hvilket yrke jeg har Anonymous poster hash: 2ff19...539
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 Hater er et sterkt ord jeg sjelden bruker, men jeg misliker følgende: 1. Sure foreldre 2. At vi er for få voksne på jobb ift antall barn 3. Utagerende barn med så voldsomme anfall at jeg ikke klarer å strekke til fysisk Liker: 1. Alle de herlige ungene 2. Alle de herlige kollegene mine 3. At jeg får være mye ute Jobber i bhg. Anonymous poster hash: 55fad...486
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #7 Skrevet 20. mai 2014 Negativt. Polakklønn. Får ikke røyke i pausen hvis jeg i det hele tatt har tid til pause. Stadige overraskelser med ting som er på halv 8 eller mangler noe av utstyret jeg bruker på jobb. Postistivt: Jeg kommer meg ut og møter folk. Det er lettere å få en ny jobb når man allerede har en jobb Anonymous poster hash: d0f5c...b72
ærlig talt Skrevet 20. mai 2014 #8 Skrevet 20. mai 2014 Jeg hater kun en ting og det er at jeg må holde meg våken hele natta. Ellers liker jeg godt: 1) De (stort sett) velfungerende barna/ungdommene jeg snakker med hver kveld og morgen. 2) Herlige kollegaer med massevis av humor og omsorg. 3) "Stilletimer" på jobb. Alle barna sover og jeg kan styre flesteparten av timene om natta selv. Jeg jobber med enslige, mindreårige asylsøkere.
Gjest Skrevet 20. mai 2014 #9 Skrevet 20. mai 2014 Elsker : Pasientkontakten Å ta blodprøver Yte service dagen lang Misliker: Stress Sure pasienter som klager over at legen er forsinket Å få urinprøver levert i rømmebeger uten lokk!! Legesekretær
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #10 Skrevet 20. mai 2014 Enig i at hate er et sterkt uttrykk så vi sier misliker istedet ! Morro å høre hva dere misliker/elsker ved jobbene deres Anonymous poster hash: b93f4...dd9
☆☆☆ Skrevet 20. mai 2014 #11 Skrevet 20. mai 2014 Hat: 1. For lite tid til å gjere oppgåvene 2. Gjennomtrekk av assistentar og stadig nye på opplæring 3. Turnus Elsk: 1. Faglig utfordrande 2. Gode kollegaer 2. Dei dagane ein har fått til å gjere ein bra jobb Er sjukepleiar.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #12 Skrevet 20. mai 2014 Negativt. Polakklønn.Får ikke røyke i pausen hvis jeg i det hele tatt har tid til pause.Stadige overraskelser med ting som er på halv 8 eller mangler noe av utstyret jeg bruker på jobb. Postistivt:Jeg kommer meg ut og møter folk.Det er lettere å få en ny jobb når man allerede har en jobb Anonymous poster hash: d0f5c...b72 Men hva jobber du med ?? Anonymous poster hash: b93f4...dd9
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #13 Skrevet 20. mai 2014 Latterlig lav lønn for jobben jeg gjør. Mangel på vikarer. At de har fjernet sommertid Elsker kollegaene mine! Har verdens beste sjef! Vi ler, hver dag! Jobber som sekretær i staten Enig i at det å kunne le, hver dag på jobb er fantastisk Jeg gjør det samme selv, dagene blir sååååå mye bedre med en bra innstilling!!! Anonymous poster hash: b93f4...dd9
Sienna85 Skrevet 20. mai 2014 #14 Skrevet 20. mai 2014 Hat: -står opp 05.10 for å slippe trafikken -at vi er for få folk -ledelsen er udugelig, og bryter norsk lov med jevne mellomrom Elsk: -kan styre dagene mine selv -gode kollegaer på min avdeling -arbeidsdagene går forholdsvis kjapt :-) Jobber som økonomi arbeider i privateid firma.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #15 Skrevet 20. mai 2014 Elsker : Pasientkontakten Å ta blodprøver Yte service dagen lang Misliker: Stress Sure pasienter som klager over at legen er forsinket Å få urinprøver levert i rømmebeger uten lokk!! Legesekretær He he.. Ser den med å få urinprøver uten lokk Jeg pakker alltid inn og tørker og evt legger masse papir rundt mitt beger OM jeg må levere urinprøver Anonymous poster hash: b93f4...dd9
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #16 Skrevet 20. mai 2014 Negativt: 1) pasienter og pårørende som får svært dårlige beskjeder 2) følelsen av å ikke strekke til 3) å måtte jobbe når "alle" andre har fri Positivt: 1) å gjøre dagen litt bedre for pasienter som har det kjipt enten fysisk eller/og psykisk, få tilbakemelding på dette 2) fantastiske kolleger! 3) at vi var det gøy på jobb! Jeg er sykepleier Anonymous poster hash: c8f11...b98
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. mai 2014 #17 Skrevet 20. mai 2014 Latterlig lav lønn for jobben jeg gjør. Mangel på vikarer. At de har fjernet sommertid Elsker kollegaene mine! Har verdens beste sjef! Vi ler, hver dag! Jobber som sekretær i staten Enig i at det å kunne le, hver dag på jobb er fantastisk Jeg gjør det samme selv, dagene blir sååååå mye bedre med en bra innstilling!!! Anonymous poster hash: b93f4...dd9 Helt korrekt!!
*piami* Skrevet 20. mai 2014 #18 Skrevet 20. mai 2014 Hater (litt sterkt ord kanskje) 1. Ekstremt dårlig lønn 2. Kunder som overlasser meg med familieproblemer, sykdom, generelle personlige plager. (Blir slitsomt og kleint å forholde seg til) 3. Kunder med møkkete hår, som takker nei til hårvask pga ekstra pris. DET er mange det.. Æsj! Elsker! 1. Blir skjent med mange herlige folk. 2. Får utfordre meg kreativt med både form og farge. 3. Super arbeidstid. 9-15 og 1 fast dag fra 11-18. Jobber som frisør;)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #19 Skrevet 20. mai 2014 Hater (litt sterkt ord kanskje) 1. Ekstremt dårlig lønn 2. Kunder som overlasser meg med familieproblemer, sykdom, generelle personlige plager. (Blir slitsomt og kleint å forholde seg til) 3. Kunder med møkkete hår, som takker nei til hårvask pga ekstra pris. DET er mange det.. Æsj! Elsker! 1. Blir skjent med mange herlige folk. 2. Får utfordre meg kreativt med både form og farge. 3. Super arbeidstid. 9-15 og 1 fast dag fra 11-18. Jobber som frisør;) Min frisør sier at håret ikke bør være nyvasket når jeg kommer og skal farge ettervekst, stemmer det?? Blir jo at jeg ikke kommer med nyvasket hår da, men heller 3dager siden jeg vasket det(ha veldig tørr hodebunn og hår) Skjønner veldig godt du synes det er ekkelt med kunder med møkkete hår som stinker, forresten Anonymous poster hash: b93f4...dd9
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #20 Skrevet 20. mai 2014 Hater: 1) kantinen som serverer elendig og usunn mat 2) at jeg (foreløpig) bare er ansatt i vikariat og føler jeg går gjennom et 6 mndr langt jobbintervju 3) At det tar meg over en time å komme meg til og fra jobb med to busser Elsker 1) De helt fantastiske kollegaene mine som er utrolig faglig dyktige og samtidig får meg til å le meg skakk hver eneste dag 2) Arbeidsoppgavene som gjør at jeg får gravd meg ned i vanskelige problemstillinger og virkelig brukt kunnskapene og utdannelsen min og hele tiden lærer noe nytt 3) Fleksibel arbeidstid, mulighet for hjemmekontor, avspassering og overtid litt som jeg vil. Er jurist i privateid firma Anonymous poster hash: c9f43...2dd
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #21 Skrevet 20. mai 2014 Negativt: Alt for mye å gjøre. Urealistiske krav fra øverste ledelse Målekortene. Hater målekortene. Å leve i konstant usikkerhet om den neste som kommer inn på kontoret ditt har voldelige hensikter. Positivt: God balanse mellom faglige utfordringer og kontakt med mennesker. Fleksitid Får unikt innsikt i hvordan lovverk og føringslinjer fra direktoratet gir seg utslag i samfunns og arbeidsliv samt på individnivå. Jobber i NAV Anonymous poster hash: ced9d...8c8
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #22 Skrevet 20. mai 2014 "Hater": - Kjipe arbeidstider - Middelmådig lønn - Kunder som klager på prisen "Elsker": - Variert arbeid, mange utfordringer - At jeg er delsjef, og har folk som rydder opp etter meg - Gleden jeg føler når jeg lykkes med mine pasienter Jeg er dyrlege på smådyrklinikk. Anonymous poster hash: 3dee3...7c0
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #23 Skrevet 20. mai 2014 Liker Flotte kollega Herlige brukere Jobbe turnus Liker ikke Bli slått, klort,verbalt angrepet osv Anonymous poster hash: f21af...d2e
*piami* Skrevet 20. mai 2014 #24 Skrevet 20. mai 2014 Hater (litt sterkt ord kanskje) 1. Ekstremt dårlig lønn 2. Kunder som overlasser meg med familieproblemer, sykdom, generelle personlige plager. (Blir slitsomt og kleint å forholde seg til) 3. Kunder med møkkete hår, som takker nei til hårvask pga ekstra pris. DET er mange det.. Æsj! Elsker! 1. Blir skjent med mange herlige folk. 2. Får utfordre meg kreativt med både form og farge. 3. Super arbeidstid. 9-15 og 1 fast dag fra 11-18. Jobber som frisør;) Min frisør sier at håret ikke bør være nyvasket når jeg kommer og skal farge ettervekst, stemmer det?? Blir jo at jeg ikke kommer med nyvasket hår da, men heller 3dager siden jeg vasket det(ha veldig tørr hodebunn og hår) Skjønner veldig godt du synes det er ekkelt med kunder med møkkete hår som stinker, forresten Anonymous poster hash: b93f4...dd9 Farging blir noe annet. Da jobber vi med håret med pensel og hansker på hendene. Det er fordel for hodebunnen og ikke vaske håret før en farging da det naturlige fettlaget fra hodebunnen beskytter huden mot kjemikaliene. Men det er lite delikat å få hendene innsmurt i hodebunnsfett og lukt når kunden skal klippes. Synes nyvasket hår før en klipp bør være en selvfølge. Man pusser jo tennene før ett tannlegebesøk også
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #25 Skrevet 20. mai 2014 Negativt: Skulle gjerne jobbet mer Positivt: Fleksibel arbeidsdag Mange gode tilbakemeldinger Mye aktivitet Anonymous poster hash: 060ae...990
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå