Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #26 Skrevet 20. mai 2014 Nettopp, man må kutte ut badedrakten også. Fordi det eksisterer damer, voksne og sexy, som bruker badedrakt for å skjule puppa.. Makan. Nei, mine argumenter taler for seg selv og er eksepsjonelt fornuftige, kjerringer er bare noe jeg påpeker (alle fornuftige skjønner jo at dere er det, men greit om dere får en dose selvinnsikt også) Anonymous poster hash: fe6ad...258
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #27 Skrevet 20. mai 2014 Ville du satt på treåringen din en bh? Det er samme greia. Helt unødvendig. Bh er jo til for å holde puppene på plass, det er jo ikke hensikten med bikinitoppen!Så det er absolutt ikke samme greia! Anonymous poster hash: 586e2...398
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #28 Skrevet 20. mai 2014 Ville du satt på treåringen din en bh? Det er samme greia. Helt unødvendig. Bh er jo til for å holde puppene på plass, det er jo ikke hensikten med bikinitoppen!Så det er absolutt ikke samme greia! Anonymous poster hash: 586e2...398 Hva er hensikten med bikinitoppen? Anonymous poster hash: 32b9b...0e8
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #29 Skrevet 20. mai 2014 Poenget med bikinitoppen er å dekke til puppene. Hva skal småjenter med bikinitopp når de ikke har pupper? Jeg er ikke imot det. Det ser bare fjollete ut. Like fjollete som småjenter med magen bar.Anonymous poster hash: 32b9b...0e8 Poenget er at mødrene eller andre foreldre synes at det er søtt. Akkurat som en kjole, et skjørt, en hårsløyfe, absolutt alt det jeg har nevnt vil av voksne menn bli sett på som sexy/kvinnelig på voksne damer. Det er nøyaktig det samme! 18-åringer i kort shorts, oisann de har visst kapret den korte shortsen, nå må vi bruke heldekkende drakt om sommeren på babyjentene våre gitt! Siden det er så sexy, og det antyder at babyene har rumpe. Akkurat som bikinitoppen ifølge dere gærne, ekle kjerringer gjør at ungene blir sexy (??? Hallo, det er små, søte barn det er snakk om. De er uskyldige uansett hva de er ikledd)At noen kjerringer her inne sitter og mener at bikinitopper SEKSUALISERER barn, det er hårreisende, utelukkende fordi mentaliteten til disse kjerringene er feil og skummel.Hvis man putter en BH på en unge, er det ikke sexy. Det gjør ikke at pedofile menn kommer løpende og sikler nedover haka. SKJERP DERE!Dere er så ekstremt tragiske. Og dere samles visst på nett.Anonymous poster hash: fe6ad...258 Seksualiserer det ikke. Synes det er fjollete på lik linje med å sminke ungen og kle henne opp ala "toddlers & tiaras". Det er mor som synes det er søtt. Jeg synes det er unødvendig og fjollete. Anonymous poster hash: 32b9b...0e8 Sammenligner du det med å SMINKE ungen? Hvor langt utpå jordet er du nå egentlig. (Ganske langt).Hvis du ikke forstår forskjellen på sminke og en topp, er det kanskje ikke verdt å forsøke og diskutere med deg. Kan bare nevne det at da må du være imot kjoler, topper og alt som er søtt, fordi det er fjollete og unødvendig. Kan ikke alle bare kle opp ungene sine i slitte, utvaskede tskjorter og bukser? Nei, vent, vi må jo skjule armene. Gensere og bukse! Gjerne i en nøytral farge, grå, hvitt eller brunt. Ingen sløyfer, da kommer mannegrisene. Anonymous poster hash: fe6ad...258
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #30 Skrevet 20. mai 2014 Ville du satt på treåringen din en bh? Det er samme greia. Helt unødvendig.Bh er jo til for å holde puppene på plass, det er jo ikke hensikten med bikinitoppen!Så det er absolutt ikke samme greia!Anonymous poster hash: 586e2...398 Hva er hensikten med bikinitoppen? Anonymous poster hash: 32b9b...0e8 Les litt høyere opp. Anonymous poster hash: fe6ad...258
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #31 Skrevet 20. mai 2014 Ville du satt på treåringen din en bh? Det er samme greia. Helt unødvendig.Bh er jo til for å holde puppene på plass, det er jo ikke hensikten med bikinitoppen!Så det er absolutt ikke samme greia!Anonymous poster hash: 586e2...398 Hva er hensikten med bikinitoppen? Anonymous poster hash: 32b9b...0e8 Les litt høyere opp. Anonymous poster hash: fe6ad...258 Å skjule puppene? Så hva er da hensikten med å bruke den på barn som ikke har pupper? Anonymous poster hash: 32b9b...0e8
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #32 Skrevet 20. mai 2014 Dette er så sykt ass! Min stakkars datter på 1 år får bikini. Gleder meg til alle stygge blikk. Håper på DEN sommeren så vi virkelig får brukt den! Anonymous poster hash: 68194...c9a
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #33 Skrevet 20. mai 2014 Jøje meg så sinna du er hi. har du ikke fått deg sex på en stund? Anonymous poster hash: 719d9...507
Zalosalutt Skrevet 20. mai 2014 #34 Skrevet 20. mai 2014 Herregud, for en tragisk tråd! Bikini på småjenter....holder det ikke med badebukse?
Morshjertet <3 Skrevet 20. mai 2014 Forfatter #35 Skrevet 20. mai 2014 Eh det er da ikke jeg som er sinna her. De sinna svarene kommer fra en anonym. Er bare litt sjokkert jeg Jeg er HI, og jeg er ikke anonym Jeg er for øvrig enig i at dersom en er imot bikini, bør en jo da også være i mot badedrakt. Badedrakt skjuler jo også brystpartiet, og badedrakt brukes ikke av gutter Når det gjelder BH er jo den som noen over her sier, til for å løfte brystene opp. Det trengs jo ikke. Ikke er det søtt heller ;P
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #36 Skrevet 20. mai 2014 Å herregud! Kjole på småjenter.... holder det ikke med bukser? Nei, la nå jenter få være jenter, det er ikke greit å allerede i barndommen tvinge frem at jenter skal være skamfulle over at de er jenter! Anonymous poster hash: 586e2...398
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #37 Skrevet 20. mai 2014 Å herregud! Kjole på småjenter.... holder det ikke med bukser? Nei, la nå jenter få være jenter, det er ikke greit å allerede i barndommen tvinge frem at jenter skal være skamfulle over at de er jenter! Anonymous poster hash: 586e2...398 Fratar man jenter mulighet til å være jenter ved å ikke putte på dem en fjollete og ubehagelig bikinioverdel? Tvinger man frem at jenter skal være skamfulle over at de er jenter ved å ikke putte på den bikinioverdel? Gud bedre, for noen argumenter... Anonymous poster hash: 1776d...576
soleia Skrevet 20. mai 2014 #38 Skrevet 20. mai 2014 Synes berre det ser fjollete ut. Dei har jo ikkje nokon puppar å dekke over, og eg likar at barn vert kledde som barn og ikkje små vaksne. Vil tru at det mest behagelege er å gå i berre badebuksa, eller aller helst naken. På same måte synes eg det er fjollete med småjenter som er styla i trange bukser og upraktiske støvlettar mm At større jenter har lyst å kle seg i bikini forstår eg. Men det er greit for meg om du tek bikini på 1 åringen, eg må berre få lov til å tenkje inni meg at du er litt fjollete, så får du heller tenkje om meg at eg er "kjerring"
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #39 Skrevet 20. mai 2014 Ja, helt enig i at dersom bikinitopper/tankinitopper er feil, må man se og slutte å bruke rosa, lilla, kjoler, skjørt og sløyfer på ungene sine også gitt! Man skal da for all del ikke la jentene føle at de er jenter.. Fy f*en så mange dumme folk. Anonymous poster hash: fe6ad...258 Hvis du ikke ser forskjell på bikinitopper og rosa kjoler og skjørt, så er du vel ikke akkurat over gjennomsnittlig intelligent selv heller. Anonymous poster hash: 1776d...576 Og din sammenligning der gjør at jeg ikke engang gidder å svare deg på det. Haha, så tragisk! Anonymous poster hash: fe6ad...258 Det var ikke min sammenligning, det var din, Einstein. Og en oppfordring til deg: prøv å svare på tråder, SELV OM du skulle være uenig, uten å bruke "haha", "tragisk", "dumme kjerringer" osv. Du burde virkelig saksøke foreldra dine for å ha bomma fullstendig med å oppdra deg til normal folkeskikk. Anonymous poster hash: 1776d...576
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #40 Skrevet 20. mai 2014 Samme hva de har på! De pedofile kommer uansett om det er gutter, jenter, bikini eller badebukse! Jeg hadde bikini når jeg var liten. Syns jeg var kjempesøt på bildene! Svært få som tenker på badedrakt eller bikini på småjenter som annet enn noe å ha på mens man bader! Hvertfall her i huset... Anonymous poster hash: 0708c...214
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #41 Skrevet 21. mai 2014 Jeg synes det er helt greit med bikini på barn. Det er jo dere som ikke synest det er greit som seksualiserer det. i en perfekt verden skulle alle barn fått lov til å bade nakne, men slik det er blitt synes jeg det er helt greit å dekke seg litt til. Jeg har selv en jente på 6 år og hun elsker å ha på seg bikini, ikke for at den er sexy, men for at det er slik badetøy til store jenter/damer ser ut. Jeg klarer ikke helt å forstå at det er seksualisering å dekke seg til. Hva da med feks. en barnerompe som er dekket til? Anonymous poster hash: a752b...48e
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #42 Skrevet 21. mai 2014 Nettopp, man må kutte ut badedrakten også. Fordi det eksisterer damer, voksne og sexy, som bruker badedrakt for å skjule puppa.. Makan. Nei, mine argumenter taler for seg selv og er eksepsjonelt fornuftige, kjerringer er bare noe jeg påpeker (alle fornuftige skjønner jo at dere er det, men greit om dere får en dose selvinnsikt også) Anonymous poster hash: fe6ad...258 Har du en diagnose? Dine høye tanker om deg selv og egne evner er påfallende lite i stil med hva du faktisk skriver. Anonymous poster hash: e7d7d...24d
Peggy Sue Skrevet 21. mai 2014 #43 Skrevet 21. mai 2014 Ja, helt enig i at dersom bikinitopper/tankinitopper er feil, må man se og slutte å bruke rosa, lilla, kjoler, skjørt og sløyfer på ungene sine også gitt! Man skal da for all del ikke la jentene føle at de er jenter.. Fy f*en så mange dumme folk. Anonymous poster hash: fe6ad...258 Idiotisk sammenligning. Rosa, lilla, skjørt og sløyfer er for JENTER, i alle aldre. Bikini, på samme måte som korsett, høyhælte sko, dype utringninger er for KVINNER. Badedrakter er et praktisk plagg, man har noe å ha på seg når man bader. Dagens badedrakter er riktignok mindre enn de var før, men også litt mer praktiske. Bikinien er lagt for å kunne vise seg frem, vise mest mulig hud, fremheve brystene og være sexy. Barn skal ikke gjøre noe av dette. De trenger et badeplagg. Her blir det badedrakt, tankini eller bare badebukse frem til de nærmer seg puberteten. Da får vi se det litt an.
Peggy Sue Skrevet 21. mai 2014 #44 Skrevet 21. mai 2014 Poenget med bikinitoppen er å dekke til puppene. Hva skal småjenter med bikinitopp når de ikke har pupper? Jeg er ikke imot det. Det ser bare fjollete ut. Like fjollete som småjenter med magen bar. Anonymous poster hash: 32b9b...0e8 Da burde det være like teit med badedrakt da. Overdelen der er jo like mye for å dekke puppene... Anonymous poster hash: 16116...4b9 En badedrakt har ingen overdel, den består av kun en del. Det er derfor bikini også kalles todelt badedrakt. Litt vanskelig å kle på seg en halv badedrakt.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #45 Skrevet 21. mai 2014 Bittesmå jenter med trekantbikini ser rart ut, men de fleste barnebikinier er jo mer som en truse med kort singlet. Er dette så gale da? Hvorfor er det mer sexifisert at et barn har på seg bikini enn bare badetruse? En bikini er jo mer dekkende enn bare truse Og de som synes barn i bikinier ser for "sexy" ut og tenker i de (pedo)baner bør kanskje ta en tur til psykologen Anonymous poster hash: 948a6...d37
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #46 Skrevet 21. mai 2014 Ingen som kan forklare hva som skal være så galt med bikini på jenter, av dere som er så i mot det? Sikkert noen andre som har svart, men jeg orker ikke å lese hele tråden: Bikinitruse er greit. Bikinipverdel er tullete, fordi små jenter ikke har bryster, og altså ikke noe å dekke til på overkroppen. Anonymous poster hash: a9428...cb2
❤lille stjerne❤ Skrevet 21. mai 2014 #47 Skrevet 21. mai 2014 Reagerer ikke på det, synes bare at så lenge de er små barn uten bryster så er det søtest og mest naturlig uten overdel. Når de begynner å få egne meninger om saken og ønsker å gå med overdel er det helt greit, men som sagt så synes jeg det er både søtest og mer praktisk uten (smøring med solkrem, mindre våte tekstiler på kroppen).
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #48 Skrevet 21. mai 2014 Kan ikke skjønne argumentene dine. Det er vel ganske så ubehagelig å gå med våt bikinitopp også vel! Eller har datteren din fått bryster og derfor må ha det av den grunn? (Vet det er noen som kommer svært tidlig i puberteten) Anonymous poster hash: 0aa70...e18
Englenemine Skrevet 21. mai 2014 #49 Skrevet 21. mai 2014 Jeg reagerer ikke. Ser ikke på bikinitopper på småbarn som en puppedekker.
❤lille stjerne❤ Skrevet 21. mai 2014 #50 Skrevet 21. mai 2014 Kan ikke skjønne argumentene dine. Det er vel ganske så ubehagelig å gå med våt bikinitopp også vel! Eller har datteren din fått bryster og derfor må ha det av den grunn? (Vet det er noen som kommer svært tidlig i puberteten) Anonymous poster hash: 0aa70...e18 ja, det er det jeg sier jo, det er ubehagelig å gå med en våt bikinitopp. Og det andre argumentet mitt er at det er utrolig mye enklere å smøre henne når hun kun har badetrusa på seg. Så derfor har jeg så lenge som mulig kjøpt bare badetruse eller evt kjøpt todelt og kastet toppen. Men nå er jenta mi 6,5 år og selvom hun fremdeles selvfølgelig ikke har fått bryster så vil hun nå helst ha bikinitoppen også og siden dette ikke er noen stor sak for meg så lar jeg det fra nå være opp til henne å bestemme selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå