Gå til innhold

Er det virkelig sånn at noen reagerer på at jenter har på seg bikini?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i all verden kan være galt med det da ?

Her har da både jeg selv og datteren min hatt skjønne, fargerike bikinier da vi var små :)

Datteren min på 8 år kan ikke fordra badedrakt, da hun synes det er ekkelt når den våte badedrakten klistrer seg inntil magen. Hun har alltid foretrukket bikini. Har aldri i verden forestilt meg at noen skulle reagere på det. Må jo være meget spesielle de som reagerer negativt på det tenker jeg.

Skrevet

Jeg også kjøpte bikini til min datter før jeg viste at det var fyyy. Så i år tørr jeg ikke *knis*

Anonymous poster hash: 54e34...421

Skrevet

Å putte på små jenter bikinitopp/bikini-BH er virkelig noe av det dummeste jeg ser. 

Anonymous poster hash: 1776d...576
Skrevet

Jeg og søstra mi brukte og bikini, og til og med bare bikinitrusa på 80-tallet. Jeg ser heller ikke problemet. Men ville ikke kledd min jente på under 2 år i bikini, syns det er en nedre grense.

Anonymous poster hash: a78fc...3f9

Skrevet

Jeg og søstra mi brukte og bikini, og til og med bare bikinitrusa på 80-tallet. Jeg ser heller ikke problemet. Men ville ikke kledd min jente på under 2 år i bikini, syns det er en nedre grense.

Men en jente på tre år kunne fint gått i bikini mener du?

Skrevet

Det beste er bare bikinitrusa. Det er toppen som gjør barnet for kjønnsfiksert og lar ikke barnet få bære -nettopp barn.

Anonymous poster hash: 2807f...3a4

Skrevet

Jeg må bare si at det er tåpelig at noen har "lagd" en sånn regel, og at det får andre til å være redd for å ha det på barna sine.

Hva i all verden er det som er så galt med det? Fortell ...

Jeg kan forstå de som ikke ønsker å la sine små sprade nakne rundt offentlig, men hva er galt med at de har bikini på seg?

Skrevet

Pga at det er kjønnsfiksert? ... I alle dager !!! Hva da med kjole, skjørt, blåser og for å ikke glemme badedrakt som også er forbeholdt jenter.

Dette får meg til å tenke på gamledager, når jenter måtte bade i langbukser. Fysj

Skrevet

Ja, helt enig i at dersom bikinitopper/tankinitopper er feil, må man se og slutte å bruke rosa, lilla, kjoler, skjørt og sløyfer på ungene sine også gitt!

Man skal da for all del ikke la jentene føle at de er jenter.. Fy f*en så mange dumme folk.

Anonymous poster hash: fe6ad...258

Skrevet

Ja, helt enig i at dersom bikinitopper/tankinitopper er feil, må man se og slutte å bruke rosa, lilla, kjoler, skjørt og sløyfer på ungene sine også gitt!

Man skal da for all del ikke la jentene føle at de er jenter.. Fy f*en så mange dumme folk.

Hvis du ikke ser forskjell på bikinitopper og rosa kjoler og skjørt, så er du vel ikke akkurat over gjennomsnittlig intelligent selv heller.

Skrevet

Jeg må bare si at det er tåpelig at noen har "lagd" en sånn regel, og at det får andre til å være redd for å ha det på barna sine.

Hva i all verden er det som er så galt med det? Fortell ...

Jeg kan forstå de som ikke ønsker å la sine små sprade nakne rundt offentlig, men hva er galt med at de har bikini på seg?

Det er ingen som har "laget" en regel om at det er tragisk med småjenter i bikinitopper. Det er mange som MENER at det er tragisk, på samme måte som at det er mange som MENER at småjenter i bikinitopper er helt ok. Det er lov å ha meninger eller?

Skrevet

Ingen som kan forklare hva som skal være så galt med bikini på jenter, av dere som er så i mot det?

Skrevet

Det er på grunn av seksualiseringen av barna. Barna er ikke små voksne med pupper som trenger å dekkes til. De kan gå uten bikinitopp.

Skrevet

Poenget med bikinitoppen er å dekke til puppene. Hva skal småjenter med bikinitopp når de ikke har pupper? Jeg er ikke imot det. Det ser bare fjollete ut. Like fjollete som småjenter med magen bar.

Anonymous poster hash: 32b9b...0e8
Skrevet

Men en jente på tre år kunne fint gått i bikini mener du?

jeg gjorde det, men som regel gikk jeg bare i bikinitrusa.

Skrevet

Hvis du ikke ser forskjell på bikinitopper og rosa kjoler og skjørt, så er du vel ikke akkurat over gjennomsnittlig intelligent selv heller.

Og din sammenligning der gjør at jeg ikke engang gidder å svare deg på det. Haha, så tragisk!

Skrevet

Pga seksualiseringen ved det?? Nå ble jeg enda mer sjokkert. Hvem i all verden med vettet i behold ser på det som seksualisering? Hysteri vil jeg kalle dette

Skrevet

Pga seksualiseringen ved det?? Nå ble jeg enda mer sjokkert. Hvem i all verden med vettet i behold ser på det som seksualisering? Hysteri vil jeg kalle dette

Ser ikke på det som seksualisering, men som å lage minivoksne av små barn ved å dekke til noe som ikke finnes å dekke til. Fjollete. Men hver sin smak.....

Skrevet

Ville du satt på treåringen din en bh? Det er samme greia. Helt unødvendig.

Skrevet

Poenget med bikinitoppen er å dekke til puppene. Hva skal småjenter med bikinitopp når de ikke har pupper? Jeg er ikke imot det. Det ser bare fjollete ut. Like fjollete som småjenter med magen bar.

Poenget er at mødrene eller andre foreldre synes at det er søtt. Akkurat som en kjole, et skjørt, en hårsløyfe, absolutt alt det jeg har nevnt vil av voksne menn bli sett på som sexy/kvinnelig på voksne damer. Det er nøyaktig det samme! 18-åringer i kort shorts, oisann de har visst kapret den korte shortsen, nå må vi bruke heldekkende drakt om sommeren på babyjentene våre gitt! Siden det er så sexy, og det antyder at babyene har rumpe. Akkurat som bikinitoppen ifølge dere gærne, ekle kjerringer gjør at ungene blir sexy (??? Hallo, det er små, søte barn det er snakk om. De er uskyldige uansett hva de er ikledd)

At noen kjerringer her inne sitter og mener at bikinitopper SEKSUALISERER barn, det er hårreisende, utelukkende fordi mentaliteten til disse kjerringene er feil og skummel.

Hvis man putter en BH på en unge, er det ikke sexy. Det gjør ikke at pedofile menn kommer løpende og sikler nedover haka. SKJERP DERE!

Dere er så ekstremt tragiske. Og dere samles visst på nett.

Skrevet

Ville du satt på treåringen din en bh? Det er samme greia. Helt unødvendig.

Idiotisk sammenligning. En tankini/babyoverdel til bikini er ikke for å holde puppa på plass - selvom dumme kjerringer tror det - det er fordi det skal være et sett, en sammenheng, nøyaktig på lik linje som hvis man har en kjole med matchende hårsløyfe.

Skrevet

Da burde det være like teit med badedrakt da. Overdelen der er jo like mye for å dekke puppene...

Anonymous poster hash: 16116...4b9

Skrevet

Men hvis små jenter ikke kan bruke bikini topp fordi det da dekker til puppene så kan de jo ikke bruke badedrakt heller, da, siden den også dekker puppene....???

Skrevet

Argumentene dine blir ikke noe mer holdbare eller overbevisende bare fordi du kaller dem som ikke er enige med deg for kjerringer, bare så du er klar over det.

Skrevet

Poenget er at mødrene eller andre foreldre synes at det er søtt. Akkurat som en kjole, et skjørt, en hårsløyfe, absolutt alt det jeg har nevnt vil av voksne menn bli sett på som sexy/kvinnelig på voksne damer. Det er nøyaktig det samme! 18-åringer i kort shorts, oisann de har visst kapret den korte shortsen, nå må vi bruke heldekkende drakt om sommeren på babyjentene våre gitt! Siden det er så sexy, og det antyder at babyene har rumpe. Akkurat som bikinitoppen ifølge dere gærne, ekle kjerringer gjør at ungene blir sexy (??? Hallo, det er små, søte barn det er snakk om. De er uskyldige uansett hva de er ikledd)

At noen kjerringer her inne sitter og mener at bikinitopper SEKSUALISERER barn, det er hårreisende, utelukkende fordi mentaliteten til disse kjerringene er feil og skummel.

Hvis man putter en BH på en unge, er det ikke sexy. Det gjør ikke at pedofile menn kommer løpende og sikler nedover haka. SKJERP DERE!

Dere er så ekstremt tragiske. Og dere samles visst på nett.

Seksualiserer det ikke. Synes det er fjollete på lik linje med å sminke ungen og kle henne opp ala "toddlers & tiaras". Det er mor som synes det er søtt. Jeg synes det er unødvendig og fjollete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...