Gå til innhold

Min fødebag skal lastes med..

Anbefalte innlegg

En 0.33 øl

Et utvalg kjeks med dertil hørende skarpe oster

Stranda-skinke

Parma-skinke

Røøøød roastbeef

Jadda... sliter med ulovlige cravings, kan man si. Gleder meg også ekstremt til å drikke Amarone igjen, men det blir nok litt meget å ta med en flaske på sykehuset :P

Anonymous poster hash: d9b05...bd6

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144142980-min-f%C3%B8debag-skal-lastes-med/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå blir jeg vel hengt her inne, men spiste masse spekemat,  salami, til dels blodig biff og koste masse med katten vår begge sv.skap. Oster og slikt liker jeg ikke.. Drakk heller ikke alkohol-etter jeg fant det ut, begge er laget på fylla for å si det sånn hihi. Noen gleder må den gravide kunne ha og!!!. Et fryktelig hysteri rundt dette, utrolig at barna overlevde før, når budeiene stod å gravde i jorda og all toxmoplasmaen hele dagen, og ikke hadde antibac på henda i etterkant;)

Anonymous poster hash: 4a2f3...b2b

Annonse

Spansk rødvin ;) Hadde med meg champange en gang, men var så kvalm etterpå at den ble med hjem igjen også...! Skikkelig feilberegning :) Men krem til bystvortene, tutt til minsten og en god ammebh uten spiler blir med denne gangen! Jeg skal nyte dagene på sykehuset med bare meg og den minste :)

Tipper jeg trenger lite til selve fødselen... Håper jeg rekker sykehuset før babyen kommer ut! 1. fødsel gikk veldig raskt. Men fotoapparat må være med.

Til barselbagen skal jeg ha overdeler som skjuler bleierumpa mi ;-)

Oi, tenkte faktisk på dette som et styrkemåltid på barsel - falt meg ikke inn at jeg kan proppe fjeset med muggost MENS jeg føder!!

*hurra!*

Spekemat og krabbe. Jeg har faktisk drømt om krabbe flere ganger nå. Den ene gangen ble det nesten litt mareritt, det fløt brun krabbeinnmat overalt og jeg måtte holde meg langt unna 😳 Vet hva jeg skal bestille når jeg kommer hjem fra barsel. Godt vi skal føde på høsten!

Spekemat og krabbe. Jeg har faktisk drømt om krabbe flere ganger nå. Den ene gangen ble det nesten litt mareritt, det fløt brun krabbeinnmat overalt og jeg måtte holde meg langt unna 😳 Vet hva jeg skal bestille når jeg kommer hjem fra barsel. Godt vi skal føde på høsten!

Haha :D

Annonse

Speilreflexcam

Mobil

Ipad, og tastaturet.(Sånn i tilfelle ting tar tid).

Hentesett

Amme bh

God salve til brystvortene

Lypsyl pga tørr sykehusluft

En god bodylotion

Og en deilig dusjsåpe, og shampo/balsam.

Synes man lukter så spessielt etter, og ha født...

Derfor er sånne ting et must, for at jeg skal føle meg vell.

Og mascara så jeg kan se våken ut selv om jeg knapt er det når det kommer folk på barsel visitt ;)

Mat som frister kan vente til jeg kommer hjem, eller jeg kan finne det i sykehus kantinen... Vossafår, og salami bla :)

Uff nå fikk jeg fryktelig lyst på skalldyr *nam* blåkjell, hummer, krabbe, reker, osv mmm

Endret av Lykkebaby♡

Tenk å faktisk ta med dette på ordentlig i barselbagen.. Ahh for en luksus . Spekemat og et glass hvitvin!! Hvitvinen for min del må vente til ammingen er unna, og det samme med spekematen. De andre ungene mine har reagert på de merkeligste ting jeg har spist , så tar ingen sjanser

Tenk å faktisk ta med dette på ordentlig i barselbagen.. Ahh for en luksus . Spekemat og et glass hvitvin!! Hvitvinen for min del må vente til ammingen er unna, og det samme med spekematen. De andre ungene mine har reagert på de merkeligste ting jeg har spist , så tar ingen sjanser

Jeg tenkte å ta med på ordentlig, ja! I hvert fall ost og kjeks. Og noe rått kjøtt. Men blåmuggosten er kanskje det viktigste :) hi

Mmmm ost, kjeks, spekeskinke og litt melon!.. Ååååh tenk om man kunna ha tatt med øl og vin også da!! fy sørn, jeg savner det så mye! hehe har egentlig blitt litt overrasket over hvor mye jeg savner øl og vin :P

Jeg også... et deilig glass spansk rødvin til å roe seg med på kvelden. Det er ren lykke for meg. Det eneste som funker sånn noenlunde av alkoholfritt, er munkholm. Den smaker mildt og lett, men har ølsmak. Resten smaker virkelig bare vann...;)

Nå blir jeg vel hengt her inne, men spiste masse spekemat,  salami, til dels blodig biff og koste masse med katten vår begge sv.skap. Oster og slikt liker jeg ikke.. Drakk heller ikke alkohol-etter jeg fant det ut, begge er laget på fylla for å si det sånn hihi. Noen gleder må den gravide kunne ha og!!!. Et fryktelig hysteri rundt dette, utrolig at barna overlevde før, når budeiene stod å gravde i jorda og all toxmoplasmaen hele dagen, og ikke hadde antibac på henda i etterkant;) Anonymous poster hash: 4a2f3...b2b

På tide å lese seg litt opp på statistikk knyttet til barnedødelighet før og nå kanskje?

Anonymous poster hash: cdb07...ef1

Ja, det er mye fokus på hva man ikke kan spise og drikke i svangerskapet, men jeg for min del måtte holde meg unna mye når jeg ammet også, selv om det ikke var det samme som under svangerskapet. Men brus, epler, pærer, erter, kålstuing, druer og andre ting som gir luft i magen.. Og savnet også det mye etter et år med amming! Men husker godt den natten på barsel når de hadde servert ertestuing til middagen.. Der var det mye mageknip i små nyfødte mager..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...