Gå til innhold

Reservere seter Norwegian

Anbefalte innlegg

Skrevet

Risikerer man og ikke sitte ved siden av 3 åringen sin om man ikke reservererer?

Anonymous poster hash: 636a1...2e1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Risikerer man og ikke sitte ved siden av 3 åringen sin om man ikke reservererer?

I teorien ja, men så lenge billetter er bestilt sammen, så får man sitte sammen. Har aldri opplevd å ikke få sitte ved siden av guttungen når vi flyr uten å ha reservert sete.

Anonymous poster hash: 4e3bc...3a6

Skrevet

Jeg og gutten min fikk ikke seter ved siden av hverandre på Norwegian når vi ikke hadde reservert på forhånd. Når vi sjekket inn var det ingen ledige seter sammen. Måtte spørre andre passasjerer om å bytte. Det var ikke bare bare siden de var fast bestemt på å sitte enten ved midtgang eller vindu, og våre seter var i midten (på hver sin rad). Ordnet seg etter litt trygling.....

Anonymous poster hash: 41e21...77a

Skrevet

Ja det orker jeg ikke, bare å reservere da. Mye pris tillegg på Norwegian, tror det er kjempe billig men ender om det endel ekstra.

HI

Skrevet

Jeg har også opplevd å bli sittende spredt selv om vi bestilte sammen. Om man sjekker inn tidlig bør det ordne seg, men kanskje greit å ikke satse på det når man reiser med små barn? De som har kjøpt midtgang eller vindu er vel neppe særlig glad for å måtte sitte i midten, uansett hva grunnen måtte være..

Skrevet

Vi har aldri bestilt sete. En gang opplevde vi at barna fikk sete unna oss. Når de som sitter ved siden av barnet skjønner at det er de som må passe barnet hvis de ikke vil bytte sete, så går de nok med på å bytte ganske raskt. Ellers åpner Norwegian for innsjekking 24 timer før avgang via nettet. Vi pleier å sette alarm på telefonen og sjekke inn akkurat når de åpner. Da blir du førstemann til å sjekke inn og får alltid plasser ved siden av hverandre.

Anonymous poster hash: 6970c...29f
Skrevet

De ordner det at dere får sitter sammen. Vi hadde bestilt sete, men ble nødt til å flytte oss likevel pga en familie med 5 barn som ikke hadde bestilt sete havnet helt spredt i flyet. Så sa ble jeg sittende alene med begge barna og mannen et annet sted! Ble veldig irritert, men var for sliten til å ta kampen.

Etter mye krangling fikk jeg tilbake det jeg hadde betalt for setene..

Anonymous poster hash: e5b5d...e71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...