Gå til innhold

Hormoner og tårer igjen...

Anbefalte innlegg

Er 36+0 idag og hormontrollet har virkelig våknet til liv igjen etter en liten pause. Merker så inderlig godt at vi nærmer oss slutten. Har mye vondt,det er tungt,kynnere,stikninger i underlivet,bekkenplager,tungpust etc...alt som hører med. Men det som er minst like slitsomt er at jeg av og til (ganske ofte) får en overveldende tristhetsfølelse og da får jeg bare lyst til å gråte..kjenner lunta mi er mye kortere enn til vanlig også,noe som er en særdeles dårlig kombinasjon med en mann som jobber til minst kl 19.30 hele uka og jeg er da alene med de to andre barna på 3,5 og 11..de skal jo også følges opp og ha sitt...har så dårlig samvittighet fordi jeg føler jeg ikke strekker til og da kommer hvertfall tårene.

Beklager sutreinnlegg,men måtte bare få det ut.

Flere som er litt ekstra såre og hormonelle nå mot slutten?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144142799-hormoner-og-t%C3%A5rer-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 40 og jeg sliter noe voldsomt med humøret, jeg klarer å ikke la det gå hardt utover de jeg bor med, men det er så vondt å ha det sånn.. Jeg kjenner at jeh nesten konstant kooooker i topplokket, jeg føler meg nesten alltid fly forbanna og hvis ikke det føler jeg meg trist.. Jeg har ingenting og klage over, allikevel klager jeg over ALT.. Ønsker å snart bli "meg selv" igjen.. Men det ER såklart viktigst at baby har det bra!

Anonymous poster hash: 4737e...0b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...