Gå til innhold

Klinikk for alle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen her inne som har brukt Klinikk for alle for å bli kvitt ryggplager?

Jeg har hatt kroniske, utbredte smerter i flere år nå, i skulderpartiet, nakken, ut i armene og mellom skulderbladene, av og til rundt hele brystkassen. Med dette kommer også hodepine og øresus og stive kjeveledd.. :(

Jeg har vært hos både fysioterapeut og kiropraktor, men jeg skulle gjerne fått en "diagnose", med det mener jeg å få avklart hvor det opprinnelige problemet ligger og ikke bare "belastningsskader". Om det er muskelknuter, stive ledd, låsninger etc.. Fysio og Kiropraktor har vært til hjelp, jeg har i det siste hatt noen gode uker, men smertene kommer alltid tilbake og da har jeg null overskudd og har vondt uansett om jeg står eller ligger eller sitter. Så det jeg egentlig lurer på er om noen her har vært i tilsvarende situasjon og fått varig hjelp hos Klinikk hos alle? Jeg tenkte kanskje de går grundigere til verks :)

Anonymous poster hash: 2fe38...6bf

Skrevet

Jeg er storfornøyd med klinikk for alle! Har virkelig blitt tatt på alvor der. De har henvist meg til MR også. 

I tillegg syns jeg det er veldig greitt at de har mange ulike behandlere, sånn at selv om jeg er hos kiropraktoren, kommer gjerne akupunktøren inn og setter noen nåler, uten at jeg må betale ekstra! 

Skrevet

Jeg er storfornøyd med klinikk for alle! Har virkelig blitt tatt på alvor der. De har henvist meg til MR også.

I tillegg syns jeg det er veldig greitt at de har mange ulike behandlere, sånn at selv om jeg er hos kiropraktoren, kommer gjerne akupunktøren inn og setter noen nåler, uten at jeg må betale ekstra!

Tusen takk for svar! :) Jeg har vært ganske fortvilet over alle disse plagene og føler meg gammel for alderen! Men nå ble jeg faktisk litt oppmuntret! 😊 Kan jeg spørre hvor du går?

Skrevet

Av de som finnes av slike klinikker, tror jeg Klinikk for alle er ganske bra.

Det jeg vil anbefale deg er å sørge for at de gir deg et skikkelig treningsopplegg slik at du blir kvitt plagene.

Lær deg også avspenning. Det tar tid, men det funker!

Sørg for at du har riktig holdning også. Det får du til gjennom trening med god veiledning.

Å fikse det som er feil er ikke noe kjempestort problem der og da, men å fikse det på lang sikt krever trening, oppmerksomhet og tålmodighet.

Anonymous poster hash: c2785...db2
Skrevet

Jeg går hos Klinikk for alle.

Jeg hadde en diagnose når jeg kom dit, prolaps i ryggen,

Prøvde osteopat en stund, nå går jeg med kiropraktor og fysioterapaut annen hver uke ca.

De virker veldig dyktig og fordelen er jo at de har mange forskjellige kompetanser i samme hus.

Jeg har gått på meg andre plager etter prolapsene som da kiropraktor og fysio gir meg hjelp/tips til å bli kvitt.

Absolutt å anbefale:)

Anonymous poster hash: 5c63d...587

Skrevet

Takk for alle gode svar! :) Til deg som svarte 16.55, jeg har også hatt prolaps i korsryggen tidligere; det ble på en måte starten på mitt "kroppslige forfall".. :( Det var for mange år siden og jeg er ikke lenger plaget av det, eller det hender jeg har stråling derfra, men det er ikke et stort problem lenger. Det andre derimot.. av og til blir jeg så frustrert at jeg vet knapt hva jeg skal gjøre av meg! Men nå har jeg i hvertfall en plan - igjen, takk for at dere svarte, det hjelper alltid å høre andres erfaringer :)

Skrevet

Jeg går på klinikk for alle sola :) Veldig hyggelige folk, har vært bort 5-6 stk ;)

Skrevet

Hmm.. Jeg bor i Oslo - da blir det nok Majorstuen eller Røa på meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...