Gå til innhold

mensen murring uke 37

Anbefalte innlegg

Hei på dere :)

Jeg er tredjegangs, men har litt av en gullfiskhukommelse... er det vanlig med mensenmurringer på dette tidspunktet?  Er vel sikkert modning på gang kanskje? Fødte 40+1 med nr 1 og 38, 2 med nr 2... så regner med jeg sikkert ikke vil gå over tiden i allefall, men hvem vet? ;) noen som har lignende smerter nå rundt denne tiden?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144142688-mensen-murring-uke-37/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker heller ikke hvordan det var sist, men nå er jeg 36 uker og kjenner mensmurringer ved jevne mellomrom gjennom hele døgnet. Ikke vondt, men ubehagelig.. Var på Innskrivingssamtale på sykehuset idag og jordmor mente det enten kunne bety at det nærmet deg eller at det var fordi hodet festet seg (det var ikke festet sist uke). Blir spennende så se;) Lykke til!:)

Heisann

Jeg er gravid med nr fire og er 34 uker imorgen. Den siste uka har jeg mange dager med murringer, ved et par anledninger gjennom hele kvelden og natta. Det strammer og verker skikkelig i korsryggen (er der menssmertene vanligvis sitter på meg), men det gir seg heldigvis etterhvert. 

Min nr tre var en luring. Jeg hadde mange rare tegn fra ca uke 36 mener jeg å huske. Var sikker på at han skulle komme tidligere enn sine brødre som kom 11 og 7 dager før termin, men han venta fram til 3 dager før han like så greit:)

Denne gangen kom murringene tidligere og kraftigere enn de gjorde sist gang, men  følger jeg mønsteret så kommer kanskje denne luringen på termindagen.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...