nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 19. mai 2014 #1 Del Skrevet 19. mai 2014 Tenker på oss innenfor terminukene:) Var sykemeldt en lang stund før permisjon startet, så har i grunn følt meg klar fra uke 37. Er nå 38+5, og så utålmodig. Lei Sliten Trøtt og Klar... Veldig klar. Hva gjør dere om dagene egentlig? Pga min historie med to svangerskapsforgiftninger tidligere og begynnende denne gang må jeg jo holde meg mye i ro. Så sover masse når ungene er i bhg. Alt som jeg ønsker skal være klart er klar, sykehusbagen er også pakket.. Så det blir litt husarbeid innimellom, er på besøk, får besøk, er på kafè... Kan ikke gå tur, sykle og slikt pga blodtrykket. Er mye på nett, leser blad, henter ungene i bhg, lager litt mat, men har liten kapasitet til alt.. Om ettermiddagene er det herlig, med full rulle hjemme. Er ikke så deltagende selv, men fint å være tilstede. Så om kvelden er jeg jo helt utslitt igjen.. Itilegg til kontroller annenhver dag. Sykehus, fastlege. Hodepine pga stigende bt. Osv.... Æsj. Er så innmari lei!! Ikke har jeg tro på at fødselen starter selv heller, da jeg er satt i gang før selve termindato med begge de to andre. Er så lei av å gå hjemme og bare vente. På slutten med de andre var jeg innlagt til observasjon frem til igangsettelsene og kom inn i sykehuseutinene der med visshet om at noe kom til å skje når prøvene ble nok dårlig. Men har vært under ekstra oppfølging absolutt hele dette svangerskapet med forebyggende medisin, som har hatt god effekt da jeg på dette tidspunktet ikke har utviklet preeclampsi.. Kun begynnende. Men dagene blir så uendelig lange når jeg ikke vet noe denne gang. Med de andre visste jeg jo...!! Åååååh, som jeg venter! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144142685-dere-som-bare-venter-n%C3%A5-hva-gj%C3%B8r-dere-om-dagene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ciao12 Skrevet 19. mai 2014 #2 Del Skrevet 19. mai 2014 Jeg gikk til helsestasjon for å hilse på ( fikk invitasjon gjennom jordmoren), men ops. de har det stengt på mandag. Ha ble jeg lurt? eller hørte jeg dårlig? skal til jordmor i morgen. Så finner jeg ut av det. Går turer så ofte jeg kan. Er i veldig fin form og det er jeg glad for. Du store min som jeg koser meg disse dagene, deilig og som jeg glerer meg har 12 dager igjen!!! Lykke til!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144142685-dere-som-bare-venter-n%C3%A5-hva-gj%C3%B8r-dere-om-dagene/#findComment-146377854 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravid2014 Skrevet 19. mai 2014 #3 Del Skrevet 19. mai 2014 39+4 her. Er også i fin form så prøver å få gjort mest mulig hjemme. Har stelt litt i hagen i dag og har en liste med ting som skal gjøres før gullet kommer: vaske vinduene, vaske bilen, rydde skuffer og skap osv. Så får vi se hva jeg rekker tar det rolig og har mange og lange pauser mellom slagene, prøver å nyte timene og leser blader og bøker, men synes dagene er lange før mannen kommer hjem fra jobb, ettermiddagene går unna sammen med han Prøv å se en film eller lese ei god bok siden du må holde deg i ro. Men skjønner det er vanskelig å bare vente Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144142685-dere-som-bare-venter-n%C3%A5-hva-gj%C3%B8r-dere-om-dagene/#findComment-146378064 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå