sofus87 Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Lillebror er ventet om ett par uker,og trenger forslag til navn. Storesøster heter Selma. Pappan er glad i korte navn,for meg er ikke det så viktig. Har egentlig lyst på ett navn med S, men synes liksom ikke at det er så mange fine navn på S. Eneste er Samuel.( men skulle da helst hatt det som fornavn i ett dobbeltnavn) Tar gjerne imot forslag
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 Selma og Sondre Selma og Sigurd Selma og Snorre Anonymous poster hash: 26982...bb4
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Sander, Sindre, Simen, Stian, Samuel. Anonymous poster hash: 7d873...386
Giss Skrevet 19. mai 2014 #4 Skrevet 19. mai 2014 Jeg synes Selma og Sokrates klinger nydelig sammen - men det er jo ikke akkurat kort, da... Ande forslag: Solan Silas Saxe
sofus87 Skrevet 19. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2014 Sindre, sander, Simen og Stian er allerede navn som er brukt av andre i familien. Det MÅ ikke på død og liv være ett navn med S heller. Bare det klinger fint med Selma.
Giss Skrevet 19. mai 2014 #6 Skrevet 19. mai 2014 Selma klinger jo fint med det meste. F eks Edvin Leo Adam Aksel Mikkel Håkon
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 19. mai 2014 #7 Skrevet 19. mai 2014 Selma og Simon Selma og Sander Selma og Samuel Selma og Sigurd
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #8 Skrevet 19. mai 2014 Jeg synes dere skal velge et navn dere synes er flott og som dere ønsker at et nytt individ skal bære resten av sitt liv. Ikke bare et navn som har samme forbokstav som førstemann, eller som passer helt fantastisk sammen med hennes. Samuel er et veldig fint navn, selv om jeg personlig foretrekker at søsken har egne forbokstaver. Sindre, Såmund, Simon, Sakarias, Sigurd og Sigmund synes jeg er fine (ser at bl.a. Sindre utgår). Ellers foreslår jeg Mikkel, Håkon, Tarjei, Theodor, Olav, Oskar, Mats, Jakob, Vilmer, Iver og Even. Lykke til:) Anonymous poster hash: a5ae0...74e
**Cayenne** Skrevet 19. mai 2014 #9 Skrevet 19. mai 2014 Sigurd er kjempetøft, synes jeg. Men det er også omtrent det eneste guttenavnet jeg liker på s. Skjønner for øvrig ikke greia med at barna skal ha navn med samme forbokstav, det virker lite kreativt spør du meg. De skal jo ikke henge rundt hverandre hele tiden resten av livet heller. Ville valgt det jeg synes var finest.
Elskerhøsten2014 Skrevet 19. mai 2014 #10 Skrevet 19. mai 2014 Selma og Syver Selma og Sverre Selma og Sebastian Selma og Sakrias Selma og Emrik Selma og Leander Selma og Marcus Selma og Vebjørn Selma og Håkon
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #11 Skrevet 20. mai 2014 Selma og Victor Selma og August Selma og Emil Anonymous poster hash: d9b05...e3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå