Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Bruker teppe i bunnen nå og dyne. Synes det var litt kaldt når hun sov ute tidligere i sportsdelen så tok henne inn. Men tenker på om en mnd når vi skal på tur til sørlandet blir det vel for varmt med sommerpose? Er jo kjølige dager også, bor på vestlandet, men ble så i tvil? Har ikke overflod med penger for tiden Anonymous poster hash: 5c953...f90
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 Kjøp lammeskinn og easygrow lite sommerpose. Du kommer til å trenge det til høsten uansett, og lammeskinn brukes jo hele året rundt. Anonymous poster hash: 09747...353
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Jeg brukte lammeskinnspose om vinteren og dyne/teppe om sommeren. Hadde planer om dyne vinterstid også, men fikk lammeskinnspose av tanten min i to ulike str så jeg brukte de. På sommerstid var dyna brettet nederst i vogna som regel og ungen lå med ett lite teppe. Men greit å ha dyna der når det ble litt kjøligere på kvelden. Pose hadde vært ett helt ubrukelig kjøp for meg hvertfall. Dyne hadde vi jo, så det var jo ikke noe å kjøpe nytt. Og ungene skal ikke pakkes for mye inn sommerstid de heller. De skal kles etter været, og ett lite lunt teppe eller dyne når det er kjøligere holder i massevis. Anonymous poster hash: ac717...b7a
MamsenMedToSmå Skrevet 19. mai 2014 #5 Skrevet 19. mai 2014 Om du ikke har så mye penger vil jeg anbefale deg å fortsette med dyne. det funker jo helt fint, og blir det kaldere får du spe på med pledd/mer klær. Bruk pengene på det du virkelig trenger, er nok av det også
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #6 Skrevet 19. mai 2014 Vi brukte "lille lam" ullpledd veldig mye både sommer, vår og høst. Var det veldig varmt brukte vi "helseteppe" (sånne med hull i) Lue på hue og så er babyen klar! Anonymous poster hash: b91ac...8c1
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #7 Skrevet 19. mai 2014 Jeg bruker dyne eller tepper etter temperatur. Min erfaring er at posene blir for varme på sommeren, mine har dradd pleddene av seg, evt hatt ett bein over pleddet. Anonymous poster hash: b6119...c77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå