Gå til innhold

Dette med fottøy til barn som går med bunad/festdrakt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her måtte vi hjem og hente de svarte joggeskoene og kassere penskoene hjemme etter det første toget han gikk i.

Det er ikke alltid slik det ser ut som. 

Her også, om ikke kassere, så i hvert fall parkere bunadskoene. Da hadde de vært på i fire timer, fire timer med å stå og gå i sko med litt hæl (for det har bunadsko) på asfalt er nok for ei som ikke får gå med hæler til vanlig, da ble det joggesko til bunaden resten av dagen. Enkelte mener da tydeligvis at man burde skiftet hele antrekket om ikke skoene matchet, det mener altså ikke jeg. Men så gir jeg også veldig blaffen i hva andre måtte tenke om hva mine barn måtte ha på seg.

Fortsetter under...

Skrevet

Toåringen hadde bunadsko frå obs. Kosta nær sagt ingen ting og virka veldig gode.

Ho sprang rundt heile dagen utan antydning til sure miner.

Disse hadde vi også. Kostet 149 kr. Og spenna kan tas av så skoene kan brukes i andre anledninger også. Kjentes veldig gode ut!

Anonymous poster hash: ee738...1f5

Skrevet

Toåringen hadde bunadsko frå obs. Kosta nær sagt ingen ting og virka veldig gode. Ho sprang rundt heile dagen utan antydning til sure miner.

Og hvor mange km gikk din 2-åring i tog?

Jammen forskjell på en 2 åring og en skoleelev som tråkker flere km i tog

Anonymous poster hash: 9eec1...f24

Har du sett disse skoene eller? De har god såle og er myke, samtidig som de er pene og billige. Og de finnes i større størrelser;-) Min tre-åring gikk laaaangt på 17. mai. Hadde med trille, men hun ville ikke oppi. Gikk like langt som alle andre i toget og var kjempestolt av fine skoene sine:-)

Anonymous poster hash: ee738...1f5

Skrevet

Snupp på 6 gikk maaange kilometer i bunadskoene sine på 17.mai. UTEN å få gnagsår eller klage på vondt i beina.

For det første sørget vi for at det var innesko hjemme i perioden før 17. mai

For det andre plastret vi forebyggende på selve dagen.

Helt greit med pene svarte sko (det finnes faktisk pensko med god såle og av god kvalitet)

Er ikke stilig med blinkesko osv.

Anonymous poster hash: 76692...129

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...