Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Har noen av dere blitt sykemeldt tidlig i svangerskapet? Hva var grunnen Jeg er gravid, i uke 6 nå. Er småkvalm, utrolig engstelig og har en stressende jobb situasjon som gir meg mye hodepine og anspent muskulatur. Grunnen til at jeg er engstelig henger sammen med at jeg mistet i uke 16 ved siste graviditet. Jeg går rundt på jobb å bekymrer meg for at det samme skal skje igjen, eller at jeg skal miste grunnet stress eller tunge løft via jobb. Jeg trives utrolig godt på jobb, men kjenner veldig på det at jeg ønsker å tenke på meg selv til jeg hvertfall er over den verste abortfaren ved uke 12. I prinsippet vet jeg at dette kanskje ikke er grunnlag nok for sykemelding. Hva tenker dere om det jeg skriver? Er jeg for pyse? Vi har prøvde lenge via ivf å jeg er så redd for å skulle miste pga arbeidssituasjonen min. Vurderer å kontakte lege å fortelle situasjonen, men ønsker deres mening også. Anonymous poster hash: 33941...a5f
Tellefanten Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Syns absolutt ikke du er ei pyse. Hadde selv et komplisert første svangerskap og i mitt andre var jeg sykemeldt fra dag en. Dette fordi jeg var veldig redd og bekymret. Hadde et flott svangerskap og klarte etterhvert å slappe av å kose meg. Tror ikke jeg hade klart det om jeg skulle jobbet. Vi går tross alt gjennom mye for i det hele tatt å oppnå graviditet. Da syns jeg det er helt greit at man kan sykemelde seg og ihvertfall ha en mindre bekymring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå