lykkeliiten Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Verden smiler, midt oppi alt det vonde som skjer nå for tiden , det er fantastisk , vi skal ha en liten en -nå var det vår tur ! I fire år har vi prøvd å få barn uten at det har skjedd noe, I fjor sendte gynekologen oss videre til prøverørs, men vi fikk avslag .. Alt er fint hos både meg og han, vi "klikker" bare ikke sammen . Så kommer dagen jeg får brev om at vi blir godkjent og prioritert. Det hadde før det vært heftig med Dobbel Pergo kur i ett halvt år. Det har vært sykdom og cyster som har stoppet oss litt opp i behandlingstiden , men vi har kommet oss gjennom. Jeg er faktisk veldig stolt over meg selv som virkelig har sprøyteskrekk, og det ble en del komplikasjoner ved tømming av cystene, da de skulle ta de ute bedøvelse og det ble vanskligere enn forventet. Jeg er også utrolig stolt over måten min kjære har taklet det på, han er en enorm støtte . Midt oppi alt dette mister jeg min far for to uker siden , kreften tok over. Jeg er knust , men står på for lykkeliten som trenger meg.. ¨Min farmor ligger for døden, også av kreft. Følelsene jeg har i kroppen er så ubeskrivelige. Glad. trist. , glad , trist.. Det er en psykisk veldig tung periode og jeg har sovet mye. Det er virkelig ikke som jeg håpet , ikke at jeg forventet det perfekte. Men følelsen av ikke å kunne glede seg sånn over ting, fordi man passer på sine kjære, ja den har vært der. Jeg passer på å spise ordentlig, drikke masse, de riktige tabletter , kremer etc. Mye takket være min stahet, min mors positivitet og min kjæres godhet. Jeg prøver å se fremover. Sitter å ser på bilde av lykkeliten som vi var å så at hjertet banket hos. Jeg er 9+4 på vei idag, så jeg krysser alt for at ting skal gå bra. Det er jo ikke mange som får det til på første prøverørsforsøk, men som farmor og pappa sa - jeg føler det er en mening med det, selvom jeg aldri får møtt lykkeliten så fikk jeg vite om han/hun.. Jeg skal virkelig lære lykkeliten alt om pappa og farmor . to gode og meget viktige personer i mitt liv. Takk for at du leste teksten .
Tiina¤ Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Det var veldig rørende å lese ditt innlegg. Alt på denne jorden har mening. Uansett om det er bra eller ikke. Masse lykke til og du fortjener det beste. ☺💜
klishe89 Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 <3 gratulerer så mye Kondolerer <3 Ta vare på deg selv og spiren. Ta tiden til hjelp. Skjønner at det er et virrvarr av følelser :-(
Shamy Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Du har vært igjennom mye.. Stor klem til deg! Lev på de gode minnene og masse lykke til med graviditeten
Babel80 Skrevet 18. mai 2014 #6 Skrevet 18. mai 2014 Kondolert og gratulerer og i det hele tatt: stor klem!
lykkeliiten Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2014 Det var veldig rørende å lese ditt innlegg. Alt på denne jorden har mening. Uansett om det er bra eller ikke. Masse lykke til og du fortjener det beste. ☺ Tusen takk. blir sent svar dette, men farmor har nå reist opp til himmelen. Jeg har vært innlagt på sykehus, men problemer å puste , smerter i høyre lunge , arm og bak i ryggen på høyre side. De finne ikke ut noe, heldigvis er alt bra med babyen . Det er min største prioritet nå. Jeg har vært veldig redd for lille lykkeliten . Håper snart de finner ut noe. sover så lite pga smerter, så er igrunn utslitt. Takk for fine ord, det varmer i denne tiden <3
lykkeliiten Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2014 Kondolert og gratulerer og i det hele tatt: stor klem! Tusen tusen takk
lykkeliiten Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #10 Skrevet 3. juni 2014 Du har vært igjennom mye.. Stor klem til deg! Lev på de gode minnene og masse lykke til med graviditeten Tusen hjertelig takk <3 Har svart litt utfyllende i en kommentar nedendor, forstår meg ikke helt på hvordan jeg svarer ordentlig enna her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå