Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Jeg har lyst til å ta med mannen min på en hotellweekend i Oslo i august/september. Trenger tips til hoteller og aktiviteter! Jeg er et luksusdyr som liker flotte hoteller, god mat og godt drikke, spa og denslags. Han er den mer moderate typen, blir ukomfortabel i stive og eksklusive omgivelser, trives best hvor det er litt folkelig og synes det er flott å drikke øl på en brun pub fremfor champagne i en fancy bar. Jeg vil gjerne at vi skal møtes på halvveien, og ser derfor etter et hotell med god standard, god mat og relativt sentrumsnært. Jeg kunne godt tenkt meg en helg på The Thief, men er redd det blir litt too much for hans del. Det er dessuten relativt kostbart. I tillegg er jeg gravid, så det blir ingen skåling i bobler - jeg er på ingen måte avhengig av alkohol for å kose meg, men skal jeg først ha en helg på et såpass dyrt hotell vil jeg ha "full pakke", og det innebærer for meg å kunne nyte alkohol. Alle gode tips til hoteller, restauranter og severdigheter/aktiviteter som passer når en er gravid i 6.-7.mnd mottas med stor takk. Anonymous poster hash: 16e32...515
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Er dere fra Oslo? Er det ikke mer spennende med en weekendtur et annet sted? Oslo er så stygt, skittent og kjedelig Anonymous poster hash: 39448...e3a
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Nei, vi er ikke fra Oslo, det passer bare så bra siden det ligger drøye 2 timers kjøring hjemmefra og det er første helgen vi er borte fra vår datter som da vil være 18 mnd. Hun skal være hos besteforeldre og det vil nok gå bra, men greit å komme seg raskt hjem hvis det skulle skje noe. Jeg trives forøvrig i Oslo og synes det er mange fine steder, særlig tidlig på høsten. hi Anonymous poster hash: 16e32...515
Blondzilla Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Det er er helt nytt scandichotell ved mathallen:) bar vulkan ligger det med fresh uteservering på taket og veldig god sharing meny
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 Anbefaler dere å ta en drink i baren på klassiske Hotel Bristol før middag! En av byens gode drinkbarer, elegant men "pub"-inspirert interiør, ikke noe fancy greier. De fikser noe deilig alkoholfritt til deg Litt kjedelig med restaurantbesøk på de aller fineste stedene, siden det jo er mye du må hoppe over som gravid. Men Dinner i Stortingsgt. har ALLTID fantastisk god mat, kinesisk men absolutt ikke det du vanligvis tenker på som kinamat. Trattoria Populare på Løkka har deilige italienske treretters i et rustikt og luftig interiør. Byens kanskje beste pizza på Hells kitchen over Youngstorget kan kombineres med et par drinker i den lange, diner-aktige baren. Bordbestilling anbefales alltid i helgene i Oslo. Grims grenka er et alternativ for hotellvalg. Designhotell i sentrum, ikke bodd der men hørt at det skal være bra. På Frogner har du Hotel gabelshus. Klassisk og skjønn beliggenhet, manges favoritt. Anbefaler for øvrig Åpent bakeri for brunch/lunsj, enten på Frogner eller på Damplassen ved Ullevål. Fantastiske rundstykker som serveres med rørte jordbær + bakevarer som slår alt. Sjekke gjerne oslopuls.no for arrangementer, show og liknende. Hva med noe på Latter på Aker brygge? eller en konsert? Anonymous poster hash: f536e...5a4
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #6 Skrevet 18. mai 2014 Er dere fra Oslo? Er det ikke mer spennende med en weekendtur et annet sted? Oslo er så stygt, skittent og kjedelig Anonymous poster hash: 39448...e3a Kanskje på tide å sjekke ut andre deler av Oslo enn Karl Johan og plata...? Anonymous poster hash: 4c96b...869
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #7 Skrevet 18. mai 2014 Sawan,Oslos beste restaurant! Og veldig koselig:) the thief er veldig hyggelig! Du kan jo benytte deg av det nye spaet der? Anonymous poster hash: 77219...c25
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #8 Skrevet 18. mai 2014 Tusen takk for tips! Alt skal sjekkes ut! Jeg setter veldig stor pris på at dere tar dere tid til å svare. hi Anonymous poster hash: 16e32...515
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå