Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vert sengeliggende store deler av svangerskaper. Først pga kvalme, så har jeg måtte ta det med ro pga kort livmorhals. Ca hvilken uke kan jeg slutte å ta så mye hensyn til dette? når kan jeg prøve å få ut babyen? Noen sier fra uke 36, men jeg synes dette høres så tidlig ut! og noen sier etter uke 37 eller 38... jeg er nå 36uker på vei. 

Anonymous poster hash: 64e3d...572

Fortsetter under...

Annonse

Ved 37 uker regnes ikke barnet som prematurt lengre, så jeg ville ventet til da. Jeg prøvde så og si alle kjerring råd, det eneste jeg følte funket for meg var Bringebærblad te og sex. Jeg fikk også mannen til å kjenne på åpningen, prøve å tirre det til å åpne seg litt mer.. dagen etter kom riene. Men fikk streng beskjed av Jordmor etterpå at ingen skal kjenne på åpningen med mindre de er utdannet til det, så kan ikke anbefale det.

Anonymous poster hash: 8a5a6...604

Så hvordan få igang fødsel så tidligt da? Gamle kjerringråd?

tenkte på folk som har prøvd gamle kjerringråd og sånt da for de som har prøvd det. Eller som i mitt tilfelle at jeg har kort livmorhals, så skal ta det litt med ro og unngå å få rier. Nå føles det egentlig veldig feil å prøve å få ut babyen siden den kommer når den er klar, men er jo nysgjerrig på hvordan andre gjør det

Anonymous poster hash: 64e3d...572

Rikshospitalets sex oppskrift. Har fungert 3ganger her, så satser på at det funker med fjerdemann og:-) bare å Google!

Anonymous poster hash: 85ffc...e17

Jøss!! Har de egen sexoppskrift? Seriøst? Eller er det bare et navn? Fant den via Google ja, men ble litt nysgjerrig på hvor den kommer fra osv. Har også hørt at doggystyle er bra, da mannen trenger langt inn -for så å ligge med rompa høyt etterpå. I grunn som den tiden man skulle bli gravid, men med motsatt ønske denne gang hihi ;)

Har dere prøvd å kjenne hvordsn livmortappen er?? Den skal vel være flat og myk dersom man er moden, og midtsentrert. Sex hjelper lite dersom man ikke er det... Her når vi ikke min en gang!! Så den er tydeligvis høyt plassert, og vil derfor anta at jeg ikke er moden. Ah!

Anonymous poster hash: 898c3...245

Er det en mann som ikke har fått sex på en stund som har laget den oppskriften der? Tenker på de "oppmuntrende" ordene til slutt: selv om du ikke har startet sammentrekningene i livmormuskelen, har du ganske sikkert hjulpet livmormunnen til å åpne seg raskere. He he, synes jeg ser mannen overtale sin sprenggravide, dritleie kone :)

Sæden vil jo bare kunne starte fødsel dersom man er moden i utgangspunktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...