Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #26 Skrevet 18. mai 2014 Når jeg sier "walk of shame" så er det underforstått at det er på vei hjem etter ons Ikke at det er noe å skamme seg for, men det er som en "gapestokk" for å vise at du har pult, haha! Anonymous poster hash: c9cc5...440 Så du tror at alle som ikke kommer seg hjem fra fest før neste morgen har hatt en ons? De fleste har bare sovet på en sofa. Anonymous poster hash: 0d108...eca Jeg tenker at de har pult og derfor er de morsomt ps. tror ikke at de fleste har sovet på en sofa, hehe Walk of shame.jpg Anonymous poster hash: c9cc5...440 Anonymous poster hash: c9cc5...440 Du ler av folk som har pult? Regner med at du knekker helt sammen hver gang du møter en gravid dame? Anonymous poster hash: 80d9f...325 Jeg ler av mye... Skulle ønske jeg og klarte å le av tørrpinner som deg. Anonymous poster hash: 9b073...aa1 Tørrpinn? Fordi jeg har modnet i mitt forhold til sex siden jeg gikk på mellomtrinnet? Da fniste vi nemlig fortsatt ved tanken på at vår gravide lærerinne hadde hatt sex. Kjenner jeg er glad for at jeg har modnet litt siden den gang, både når det gjelder sex og humor. Anonymous poster hash: 80d9f...325 Gjorde det vondt da din humoristiske sans døde? Samme hvor klok du syns du selv er så vise du med hvert innlegg at du fullstendig misser poenget i hi's innlegg. Noen ganger er det lureste å slutte å snakke Anonymous poster hash: 8c031...d30 Den døde ikke, den vokste opp. Som sagt, som 10-11-åring lo jeg av at folk hadde hatt sex. Det gjør jeg ikke lenger. Og det er jeg egentlig godt fornøyd med. Anonymous poster hash: 14513...11e
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #27 Skrevet 18. mai 2014 Jeg synes uttrykket er ypperlig! Har hatt den følelsen mange ganger etter å ha sovnet på nachspiel eller endt opp hos en eller annen... Husker en gang på vei hjem klokken ni om morgenen da en venninne og moren kjørte forbi meg og plukket meg opp da hun skulle spille håndballturnering like ved der jeg bodde....pinlige samtaler om været i den bilen... :-D Anonymous poster hash: 3df25...574
skjotta Skrevet 18. mai 2014 #28 Skrevet 18. mai 2014 Latterlig uttrykk. Er da ingen skam å ha hatt det moro! Anonymous poster hash: 80d9f...325 Deg om det. Jeg husker det som flaut fra tidligere. Har også sett jenter som går gjennom togterminalen i altfor korte kjoler, sminka dratt utover i ansiktet og håret på kryss og tvers på en helt vanlig søndag. Føler medlidenhet på en litt morsom måte. Sikkert noen som følte det slik for meg for noen år tilbake også. Anonymous poster hash: ebe8d...138 "Meg om det?" Har faktisk aldri gjort det selv, men synes likevel ikke det er noen skam i å ha vært ute og festet og hatt det moro. Trist å være nedlatende mot folk på et slikt grunnlag. Anonymous poster hash: 80d9f...325 om du aldri har våknet, lettere forvirret, særdeles fyllesyk, på et sted som ikke var ditt hjem og som du ikke kan huske å ha planlagt å sove på for så å snike deg stille ut med skoene i handa og klærne på skjeiva, utrolig pissetrengt og fortsatt litt forvirret..... da er det ikke rart du ikke ser humoren i uttrykket "walk of shame"... pult eller ikke pult. Den som går lurvete og fyllesyk hjem må gjerne føle seg flau, men jeg ser ingen grunn til at de som ser dem skal tenke at de har grunn til å skamme seg. Anonymous poster hash: 14513...11e selvfølgelig ser du ingen grunn. Jeg, derimot, husker følelsen pg humrer litt.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #29 Skrevet 18. mai 2014 Latterlig uttrykk. Er da ingen skam å ha hatt det moro! Anonymous poster hash: 80d9f...325 Deg om det. Jeg husker det som flaut fra tidligere. Har også sett jenter som går gjennom togterminalen i altfor korte kjoler, sminka dratt utover i ansiktet og håret på kryss og tvers på en helt vanlig søndag. Føler medlidenhet på en litt morsom måte. Sikkert noen som følte det slik for meg for noen år tilbake også. Anonymous poster hash: ebe8d...138 "Meg om det?" Har faktisk aldri gjort det selv, men synes likevel ikke det er noen skam i å ha vært ute og festet og hatt det moro. Trist å være nedlatende mot folk på et slikt grunnlag. Anonymous poster hash: 80d9f...325 Det er faktisk et helt vanlig uttrykk som brukes i så og si hele Norge.. Anonymous poster hash: 8e54c...bd8
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #30 Skrevet 18. mai 2014 Latterlig uttrykk. Er da ingen skam å ha hatt det moro! Anonymous poster hash: 80d9f...325 Deg om det. Jeg husker det som flaut fra tidligere. Har også sett jenter som går gjennom togterminalen i altfor korte kjoler, sminka dratt utover i ansiktet og håret på kryss og tvers på en helt vanlig søndag. Føler medlidenhet på en litt morsom måte. Sikkert noen som følte det slik for meg for noen år tilbake også. Anonymous poster hash: ebe8d...138 "Meg om det?" Har faktisk aldri gjort det selv, men synes likevel ikke det er noen skam i å ha vært ute og festet og hatt det moro. Trist å være nedlatende mot folk på et slikt grunnlag. Anonymous poster hash: 80d9f...325 om du aldri har våknet, lettere forvirret, særdeles fyllesyk, på et sted som ikke var ditt hjem og som du ikke kan huske å ha planlagt å sove på for så å snike deg stille ut med skoene i handa og klærne på skjeiva, utrolig pissetrengt og fortsatt litt forvirret..... da er det ikke rart du ikke ser humoren i uttrykket "walk of shame"... pult eller ikke pult. Den som går lurvete og fyllesyk hjem må gjerne føle seg flau, men jeg ser ingen grunn til at de som ser dem skal tenke at de har grunn til å skamme seg. Anonymous poster hash: 14513...11e selvfølgelig ser du ingen grunn. Jeg, derimot, husker følelsen pg humrer litt. Så fordi du følte skam, mener du at andre må gjøre det samme? Selv om de ikke har noen grunn til det? Anonymous poster hash: 14513...11e
Nullstress;) Skrevet 18. mai 2014 #31 Skrevet 18. mai 2014 Jeg så ei en gang, og da følte jeg skikkelig med denne jenta. Hadde lyst il å gå bort å leggjakken min rundt henne... Uansett, hun gikk bortover fortauet, med stiletthelene i hånden, håret som tydelig hadde vært oppsatt hang halv-veis ned og den tynne nylonstrømpen hennes hadde raknet helt. Hun så ikke særlig pigg ut nei
Roheryn Skrevet 18. mai 2014 #32 Skrevet 18. mai 2014 Haha, jeg må forresten vedgå en løgn! Jeg gikk hjem en gang - ca 3-4 km fra Trondheim sentrum - i gårdagens sminke og med støvlettene i hånda. Hadde vært på konsert i Levanger kvelden før, overnatta på en benk på togstasjonen og tok toget til byen i sekstida på morran. Klink edru og forsåvidt for trøtt til å bry meg - men jeg fikk noen blikk fra folk på vei til jobb i all min naivitet tror jeg ikke jeg reflekterte over at jeg antagelig så AKKURAT ut som jeg hadde sneket meg ut før one-night'en våkna. Og til deg som kverrulerer på uttrykket "walk of shame" og det at man ikke skal skamme seg: det er et helt vanlig uttrykk (som til og med en festbrems som meg kjenner til), og opprinnelsen ligger sitert på første siden her.
mamma_til_gutt Skrevet 19. mai 2014 #33 Skrevet 19. mai 2014 Latterlig uttrykk. Er da ingen skam å ha hatt det moro! Anonymous poster hash: 80d9f...325 Deg om det. Jeg husker det som flaut fra tidligere. Har også sett jenter som går gjennom togterminalen i altfor korte kjoler, sminka dratt utover i ansiktet og håret på kryss og tvers på en helt vanlig søndag. Føler medlidenhet på en litt morsom måte. Sikkert noen som følte det slik for meg for noen år tilbake også. Anonymous poster hash: ebe8d...138 "Meg om det?" Har faktisk aldri gjort det selv, men synes likevel ikke det er noen skam i å ha vært ute og festet og hatt det moro. Trist å være nedlatende mot folk på et slikt grunnlag. Anonymous poster hash: 80d9f...325 om du aldri har våknet, lettere forvirret, særdeles fyllesyk, på et sted som ikke var ditt hjem og som du ikke kan huske å ha planlagt å sove på for så å snike deg stille ut med skoene i handa og klærne på skjeiva, utrolig pissetrengt og fortsatt litt forvirret..... da er det ikke rart du ikke ser humoren i uttrykket "walk of shame"... pult eller ikke pult.Den som går lurvete og fyllesyk hjem må gjerne føle seg flau, men jeg ser ingen grunn til at de som ser dem skal tenke at de har grunn til å skamme seg. Anonymous poster hash: 14513...11e selvfølgelig ser du ingen grunn. Jeg, derimot, husker følelsen pg humrer litt. Så fordi du følte skam, mener du at andre må gjøre det samme? Selv om de ikke har noen grunn til det? Anonymous poster hash: 14513...11e Hjelpes! Gi deg nå da... Du har jo selv sagt at du ikke har gjort dette! Hva med å slutte og kverulere og la andre få mimres? Det er en grunn til at det heter det det heter, og det skjønner de fleste her. Hi lo jo ikke av jenta, men hadde medlidenhet (om enn på en humoristisk måte) til hvordan det var å være henne.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #34 Skrevet 19. mai 2014 Haha, "walk of shame" brukes ofte med glimt i øyet, oppfatter HI på samme måte. Ingenting å ta sånn på vei for Meg du mener? Tar ikke på vei, men synes det er nok et uttrykk som brukes for å gi folk skamfølelse for noe som virkelig ikke er noe å skamme seg over. Anonymous poster hash: 80d9f...325 Skam-og skyldfølelse kommer ikke andre enn deg selv. Om man føler skam eller skyld over noe bør man granske sine egne følelser omkring temaet istedet for å mene at andre påfører deg skammen. Anonymous poster hash: b487a...eee
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #35 Skrevet 19. mai 2014 Ha ha, aa1, du er priceless 😂 Jeg har gått en del walk of shames i min ungdom, og jeg har ingen problem med uttrykket by the way Anonymous poster hash: 461a3...a00
skjotta Skrevet 19. mai 2014 #36 Skrevet 19. mai 2014 Latterlig uttrykk. Er da ingen skam å ha hatt det moro! Anonymous poster hash: 80d9f...325 Deg om det. Jeg husker det som flaut fra tidligere. Har også sett jenter som går gjennom togterminalen i altfor korte kjoler, sminka dratt utover i ansiktet og håret på kryss og tvers på en helt vanlig søndag. Føler medlidenhet på en litt morsom måte. Sikkert noen som følte det slik for meg for noen år tilbake også. Anonymous poster hash: ebe8d...138 "Meg om det?" Har faktisk aldri gjort det selv, men synes likevel ikke det er noen skam i å ha vært ute og festet og hatt det moro. Trist å være nedlatende mot folk på et slikt grunnlag. Anonymous poster hash: 80d9f...325 om du aldri har våknet, lettere forvirret, særdeles fyllesyk, på et sted som ikke var ditt hjem og som du ikke kan huske å ha planlagt å sove på for så å snike deg stille ut med skoene i handa og klærne på skjeiva, utrolig pissetrengt og fortsatt litt forvirret..... da er det ikke rart du ikke ser humoren i uttrykket "walk of shame"... pult eller ikke pult.Den som går lurvete og fyllesyk hjem må gjerne føle seg flau, men jeg ser ingen grunn til at de som ser dem skal tenke at de har grunn til å skamme seg. Anonymous poster hash: 14513...11e selvfølgelig ser du ingen grunn. Jeg, derimot, husker følelsen pg humrer litt. Så fordi du følte skam, mener du at andre må gjøre det samme? Selv om de ikke har noen grunn til det? Anonymous poster hash: 14513...11e jeg har ikke sagt at jeg følte skam ( pissetrengt og forvirret, ja men ikke skam) , og heller ikke at de skal føle skam. "Walk of shame" er et uttrykk. Ikke en bokstavelig uttalelse. Alle mennesker med en liten smule selvironisk og humor klarer å se uttrykket med humor I stedet for skammen du tydeligvis forbinder med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå