Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Var ute å kjørte en tur tidligere i dag. Mange i både bunad og dress med 17. maisløyfen på pentøyet på vei hjem etter nattens festligheter. Et morsomt syn som fikk meg til å trekke på smilebåndene. Ikke fordi det var latterlig eller noe, men fikk flashback fra "gamledager". Men veldig glad den tid er forbi Anonymous poster hash: ebe8d...138
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Latterlig uttrykk. Er da ingen skam å ha hatt det moro! Anonymous poster hash: 80d9f...325
mamma_bergen Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Jeg var en av dem Man føler seg ikke særlig lur når man tusler gjennom byen med skrukkete klær, sminken alle veier og fyllasyken lyser lang vei Det virket som om super ide kl 3-4 i natt
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Latterlig uttrykk. Er da ingen skam å ha hatt det moro! Anonymous poster hash: 80d9f...325 Deg om det. Jeg husker det som flaut fra tidligere. Har også sett jenter som går gjennom togterminalen i altfor korte kjoler, sminka dratt utover i ansiktet og håret på kryss og tvers på en helt vanlig søndag. Føler medlidenhet på en litt morsom måte. Sikkert noen som følte det slik for meg for noen år tilbake også. Anonymous poster hash: ebe8d...138
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 Latterlig uttrykk. Er da ingen skam å ha hatt det moro! Anonymous poster hash: 80d9f...325 Deg om det. Jeg husker det som flaut fra tidligere. Har også sett jenter som går gjennom togterminalen i altfor korte kjoler, sminka dratt utover i ansiktet og håret på kryss og tvers på en helt vanlig søndag. Føler medlidenhet på en litt morsom måte. Sikkert noen som følte det slik for meg for noen år tilbake også. Anonymous poster hash: ebe8d...138 "Meg om det?" Har faktisk aldri gjort det selv, men synes likevel ikke det er noen skam i å ha vært ute og festet og hatt det moro. Trist å være nedlatende mot folk på et slikt grunnlag. Anonymous poster hash: 80d9f...325
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #6 Skrevet 18. mai 2014 Latterlig uttrykk. Er da ingen skam å ha hatt det moro! Anonymous poster hash: 80d9f...325 Deg om det. Jeg husker det som flaut fra tidligere. Har også sett jenter som går gjennom togterminalen i altfor korte kjoler, sminka dratt utover i ansiktet og håret på kryss og tvers på en helt vanlig søndag. Føler medlidenhet på en litt morsom måte. Sikkert noen som følte det slik for meg for noen år tilbake også. Anonymous poster hash: ebe8d...138 "Meg om det?" Har faktisk aldri gjort det selv, men synes likevel ikke det er noen skam i å ha vært ute og festet og hatt det moro. Trist å være nedlatende mot folk på et slikt grunnlag. Anonymous poster hash: 80d9f...325 Deg om det som i at du mener det. Det er da ikke en skam. Men det føles som en skam når det er deg. Men hva vet el du om det, siden du ikke har gjort det selv? Anonymous poster hash: ebe8d...138
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #7 Skrevet 18. mai 2014 Latterlig uttrykk. Er da ingen skam å ha hatt det moro! Anonymous poster hash: 80d9f...325 Deg om det. Jeg husker det som flaut fra tidligere. Har også sett jenter som går gjennom togterminalen i altfor korte kjoler, sminka dratt utover i ansiktet og håret på kryss og tvers på en helt vanlig søndag. Føler medlidenhet på en litt morsom måte. Sikkert noen som følte det slik for meg for noen år tilbake også. Anonymous poster hash: ebe8d...138 "Meg om det?" Har faktisk aldri gjort det selv, men synes likevel ikke det er noen skam i å ha vært ute og festet og hatt det moro. Trist å være nedlatende mot folk på et slikt grunnlag. Anonymous poster hash: 80d9f...325 Deg om det som i at du mener det. Det er da ikke en skam. Men det føles som en skam når det er deg. Men hva vet el du om det, siden du ikke har gjort det selv? Anonymous poster hash: ebe8d...138 Jeg mener at jeg ikke tenker at en person som går hjem etter å ha festet hele natta har noe å skamme seg over. Når jeg ser det, tenker jeg "fint for deg", ikke "haha, du driter deg ut". Hvis man føler skam i den situasjonen, så må det jo være fordi man venter seg den siste reaksjonen fra folk. Anonymous poster hash: 80d9f...325
samlex Skrevet 18. mai 2014 #8 Skrevet 18. mai 2014 Haha, "walk of shame" brukes ofte med glimt i øyet, oppfatter HI på samme måte. Ingenting å ta sånn på vei for😉
Tired mama Skrevet 18. mai 2014 #9 Skrevet 18. mai 2014 Det er tre type mennesker man møter ute en tidlig morgen i helgene: - de som er ute og lufter hunden - foreldre som triller unger i vogn som ikke vil sove på annen måte - de som kommer rett fra fest/nattens ligg
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #10 Skrevet 18. mai 2014 Haha, "walk of shame" brukes ofte med glimt i øyet, oppfatter HI på samme måte. Ingenting å ta sånn på vei for Meg du mener? Tar ikke på vei, men synes det er nok et uttrykk som brukes for å gi folk skamfølelse for noe som virkelig ikke er noe å skamme seg over. Anonymous poster hash: 80d9f...325
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #11 Skrevet 18. mai 2014 Det er da ikke noe å skamme seg over å feste hele natta eller å overnatte på en sofa i stedenfor å bruke en formue på taxi hjem. Jeg tenker bare at de sikker har hatt en morsom kveld/natt og at de er mye bedre enn dem som drar hjem fra fest klokke 2, fine i farta, og så er oppe og kjører ungene sine på knapt neste morgen klokka 8. De har noe å skamme seg over. Anonymous poster hash: 0d108...eca
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #12 Skrevet 18. mai 2014 Når jeg sier "walk of shame" så er det underforstått at det er på vei hjem etter ons Ikke at det er noe å skamme seg for, men det er som en "gapestokk" for å vise at du har pult, haha! Anonymous poster hash: c9cc5...440
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #13 Skrevet 18. mai 2014 Når jeg sier "walk of shame" så er det underforstått at det er på vei hjem etter ons Ikke at det er noe å skamme seg for, men det er som en "gapestokk" for å vise at du har pult, haha! Anonymous poster hash: c9cc5...440 Så du tror at alle som ikke kommer seg hjem fra fest før neste morgen har hatt en ons? De fleste har bare sovet på en sofa. Anonymous poster hash: 0d108...eca
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #14 Skrevet 18. mai 2014 Når jeg sier "walk of shame" så er det underforstått at det er på vei hjem etter ons Ikke at det er noe å skamme seg for, men det er som en "gapestokk" for å vise at du har pult, haha! Anonymous poster hash: c9cc5...440 Så du tror at alle som ikke kommer seg hjem fra fest før neste morgen har hatt en ons? De fleste har bare sovet på en sofa. Anonymous poster hash: 0d108...eca Jeg tenker at de har pult og derfor er de morsomt ps. tror ikke at de fleste har sovet på en sofa, hehe Anonymous poster hash: c9cc5...440 Anonymous poster hash: c9cc5...440
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #15 Skrevet 18. mai 2014 Hva er poenget med å reagere så voldsomt, HI skrev da ikke noe stygt, men at hun trakk på smilebåndet. Jeg har også sett noen trøtte tryner i bunad idag, det er ds lov å smile:) Jeg har absolutt vært der selv. Anonymous poster hash: 6166d...3e4
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #16 Skrevet 18. mai 2014 Når jeg sier "walk of shame" så er det underforstått at det er på vei hjem etter ons Ikke at det er noe å skamme seg for, men det er som en "gapestokk" for å vise at du har pult, haha! Anonymous poster hash: c9cc5...440 Så du tror at alle som ikke kommer seg hjem fra fest før neste morgen har hatt en ons? De fleste har bare sovet på en sofa. Anonymous poster hash: 0d108...eca Jeg tenker at de har pult og derfor er de morsomt ps. tror ikke at de fleste har sovet på en sofa, hehe Walk of shame.jpg Anonymous poster hash: c9cc5...440 Anonymous poster hash: c9cc5...440 Du ler av folk som har pult? Regner med at du knekker helt sammen hver gang du møter en gravid dame? Anonymous poster hash: 80d9f...325
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #17 Skrevet 18. mai 2014 Når jeg sier "walk of shame" så er det underforstått at det er på vei hjem etter ons Ikke at det er noe å skamme seg for, men det er som en "gapestokk" for å vise at du har pult, haha! Anonymous poster hash: c9cc5...440 Så du tror at alle som ikke kommer seg hjem fra fest før neste morgen har hatt en ons? De fleste har bare sovet på en sofa. Anonymous poster hash: 0d108...eca Jeg tenker at de har pult og derfor er de morsomt ps. tror ikke at de fleste har sovet på en sofa, hehe Walk of shame.jpg Anonymous poster hash: c9cc5...440 Anonymous poster hash: c9cc5...440 Du ler av folk som har pult? Regner med at du knekker helt sammen hver gang du møter en gravid dame? Anonymous poster hash: 80d9f...325 Jeg ler av mye... Skulle ønske jeg og klarte å le av tørrpinner som deg. Anonymous poster hash: 9b073...aa1
Roheryn Skrevet 18. mai 2014 #18 Skrevet 18. mai 2014 Har aldri gjort det selv - og som bosatt på landet og utprega b-menneske har jeg til gode å se noen gjøte det. Men jeg synes "walk of shame" er et fantastisk uttrykk, fordi det sannsynligvis godt oppsummerer vedkommendes følelse på vei hjem De som går hjem ustelt og i samme klær hadde nok ikke planlagt dette på forhånd (da ville de antagelig hatt med en hårbørste og kanskje et klesskift), ei heller overnattet hos gode venner (da ville de kanskje fått låne en dusj og en ren skjorte ). Det betyr jo ikke at det ikke var en glimrende idé å bli over natta - men du går nå engang hjem med "nypult" skrevet i panna enten det stemmer eller ei
SuperFries Skrevet 18. mai 2014 #19 Skrevet 18. mai 2014 Da jeg var yngre, fri og frank, hadde jeg flere av disse Walk of Shame. Og det er virkelig det det er. Aldri følt meg så flau som da, med et skjørt som var flott natten før, men ustyrtelig kort neste morgen. Pupper på show, sminke på skeiva og en heftig hodepine. Gikk ofte med senket hode, for å si det sånn. Og flirer utrolig mye av meg seg, når jeg nå ser tilbake :-D
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #20 Skrevet 18. mai 2014 Har aldri gjort det selv - og som bosatt på landet og utprega b-menneske har jeg til gode å se noen gjøte det. Men jeg synes "walk of shame" er et fantastisk uttrykk, fordi det sannsynligvis godt oppsummerer vedkommendes følelse på vei hjem De som går hjem ustelt og i samme klær hadde nok ikke planlagt dette på forhånd (da ville de antagelig hatt med en hårbørste og kanskje et klesskift), ei heller overnattet hos gode venner (da ville de kanskje fått låne en dusj og en ren skjorte ). Det betyr jo ikke at det ikke var en glimrende idé å bli over natta - men du går nå engang hjem med "nypult" skrevet i panna enten det stemmer eller ei Det var akkurat slikt jeg tenkte det, du blir "stemplet" enten du har pult eller ikke Det er da bare litt morsomt for oss, ikke at folk trenger å skamme seg. Men selv husker jeg den følelsen og kanskje også derfor jeg kalte det walk of shame, nettopp fordi man føler en skam der man går. Anonymous poster hash: ebe8d...138
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #21 Skrevet 18. mai 2014 Når jeg sier "walk of shame" så er det underforstått at det er på vei hjem etter ons Ikke at det er noe å skamme seg for, men det er som en "gapestokk" for å vise at du har pult, haha! Anonymous poster hash: c9cc5...440 Så du tror at alle som ikke kommer seg hjem fra fest før neste morgen har hatt en ons? De fleste har bare sovet på en sofa. Anonymous poster hash: 0d108...eca Jeg tenker at de har pult og derfor er de morsomt ps. tror ikke at de fleste har sovet på en sofa, hehe Walk of shame.jpg Anonymous poster hash: c9cc5...440 Anonymous poster hash: c9cc5...440 Du ler av folk som har pult? Regner med at du knekker helt sammen hver gang du møter en gravid dame? Anonymous poster hash: 80d9f...325 Jeg ler av mye... Skulle ønske jeg og klarte å le av tørrpinner som deg. Anonymous poster hash: 9b073...aa1 Tørrpinn? Fordi jeg har modnet i mitt forhold til sex siden jeg gikk på mellomtrinnet? Da fniste vi nemlig fortsatt ved tanken på at vår gravide lærerinne hadde hatt sex. Kjenner jeg er glad for at jeg har modnet litt siden den gang, både når det gjelder sex og humor. Anonymous poster hash: 80d9f...325
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #22 Skrevet 18. mai 2014 Når jeg sier "walk of shame" så er det underforstått at det er på vei hjem etter ons Ikke at det er noe å skamme seg for, men det er som en "gapestokk" for å vise at du har pult, haha! Anonymous poster hash: c9cc5...440 Så du tror at alle som ikke kommer seg hjem fra fest før neste morgen har hatt en ons? De fleste har bare sovet på en sofa. Anonymous poster hash: 0d108...eca Jeg tenker at de har pult og derfor er de morsomt ps. tror ikke at de fleste har sovet på en sofa, hehe Walk of shame.jpg Anonymous poster hash: c9cc5...440 Anonymous poster hash: c9cc5...440 Du ler av folk som har pult? Regner med at du knekker helt sammen hver gang du møter en gravid dame? Anonymous poster hash: 80d9f...325 Jeg ler av mye... Skulle ønske jeg og klarte å le av tørrpinner som deg. Anonymous poster hash: 9b073...aa1 Tørrpinn? Fordi jeg har modnet i mitt forhold til sex siden jeg gikk på mellomtrinnet? Da fniste vi nemlig fortsatt ved tanken på at vår gravide lærerinne hadde hatt sex. Kjenner jeg er glad for at jeg har modnet litt siden den gang, både når det gjelder sex og humor. Anonymous poster hash: 80d9f...325 Gjorde det vondt da din humoristiske sans døde? Samme hvor klok du syns du selv er så vise du med hvert innlegg at du fullstendig misser poenget i hi's innlegg. Noen ganger er det lureste å slutte å snakke Anonymous poster hash: 8c031...d30
MammantilNurket Skrevet 18. mai 2014 #23 Skrevet 18. mai 2014 Når jeg sier "walk of shame" så er det underforstått at det er på vei hjem etter ons Ikke at det er noe å skamme seg for, men det er som en "gapestokk" for å vise at du har pult, haha! Anonymous poster hash: c9cc5...440 Så du tror at alle som ikke kommer seg hjem fra fest før neste morgen har hatt en ons? De fleste har bare sovet på en sofa. Anonymous poster hash: 0d108...eca Jeg tenker at de har pult og derfor er de morsomt ps. tror ikke at de fleste har sovet på en sofa, hehe Walk of shame.jpg Anonymous poster hash: c9cc5...440 Anonymous poster hash: c9cc5...440 Du ler av folk som har pult? Regner med at du knekker helt sammen hver gang du møter en gravid dame? Anonymous poster hash: 80d9f...325 Det er ikke sååååå morsomt med folk som har pult, da ... jeg synes at både folk som har skatoll og hjørneskap er morsommere enn de som har pult
skjotta Skrevet 18. mai 2014 #24 Skrevet 18. mai 2014 Latterlig uttrykk. Er da ingen skam å ha hatt det moro! Anonymous poster hash: 80d9f...325 Deg om det. Jeg husker det som flaut fra tidligere. Har også sett jenter som går gjennom togterminalen i altfor korte kjoler, sminka dratt utover i ansiktet og håret på kryss og tvers på en helt vanlig søndag. Føler medlidenhet på en litt morsom måte. Sikkert noen som følte det slik for meg for noen år tilbake også. Anonymous poster hash: ebe8d...138 "Meg om det?" Har faktisk aldri gjort det selv, men synes likevel ikke det er noen skam i å ha vært ute og festet og hatt det moro. Trist å være nedlatende mot folk på et slikt grunnlag. Anonymous poster hash: 80d9f...325 om du aldri har våknet, lettere forvirret, særdeles fyllesyk, på et sted som ikke var ditt hjem og som du ikke kan huske å ha planlagt å sove på for så å snike deg stille ut med skoene i handa og klærne på skjeiva, utrolig pissetrengt og fortsatt litt forvirret..... da er det ikke rart du ikke ser humoren i uttrykket "walk of shame"... pult eller ikke pult.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #25 Skrevet 18. mai 2014 Latterlig uttrykk. Er da ingen skam å ha hatt det moro! Anonymous poster hash: 80d9f...325 Deg om det. Jeg husker det som flaut fra tidligere. Har også sett jenter som går gjennom togterminalen i altfor korte kjoler, sminka dratt utover i ansiktet og håret på kryss og tvers på en helt vanlig søndag. Føler medlidenhet på en litt morsom måte. Sikkert noen som følte det slik for meg for noen år tilbake også. Anonymous poster hash: ebe8d...138 "Meg om det?" Har faktisk aldri gjort det selv, men synes likevel ikke det er noen skam i å ha vært ute og festet og hatt det moro. Trist å være nedlatende mot folk på et slikt grunnlag. Anonymous poster hash: 80d9f...325 om du aldri har våknet, lettere forvirret, særdeles fyllesyk, på et sted som ikke var ditt hjem og som du ikke kan huske å ha planlagt å sove på for så å snike deg stille ut med skoene i handa og klærne på skjeiva, utrolig pissetrengt og fortsatt litt forvirret..... da er det ikke rart du ikke ser humoren i uttrykket "walk of shame"... pult eller ikke pult. Den som går lurvete og fyllesyk hjem må gjerne føle seg flau, men jeg ser ingen grunn til at de som ser dem skal tenke at de har grunn til å skamme seg. Anonymous poster hash: 14513...11e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå