Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Jeg satt å så på nrk fra barnetoget i Oslo. Kommentatoren sa at det var et par skoler som hadde trukket seg i siste liten på grunn av dårlig oppslutning, og flere skoler som hadde over 500 elever men det så ut som det bare var 100 kanskje i deres gruppe i toget. Er det veldig frivillig å delta i toget der? Her er det vel ingen tvang, men alle er med i toget om de ikke er syke eller har reist bort, så derfor syns jeg det var litt merkelig? Jeg kommer fra bygda så vet ikke hvordan det "funker" i byen, men ble bare nysgjerrig. Hadde sett for meg at de plukket ut noen klasser fra hver skole for at det ikke skulle bli sååå langt, men virket ikke som det var problemet heller? Anonymous poster hash: 70caa...2bd
n74 Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Det pleier å være frivillig å gå i toget. Har aldri hørt at de har plukket ut noen klasser som får gå, men det kan jo hende? Noen skoler lar ikke førsteklassinger gå fordi de er så små og det blir myyyye venting før de får begynt selve gåingen. Vet ikke hvordan det er nå, men før fikk ikke alle skolene i Oslo gå, gikk litt på rundgang.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Det er ikke alle klassetrinn på alle skoler som går hvert år. da ville toget aldri blitt ferdig. det vanlige er at de skal gå i det store toget ihvertfall en gang i løpet av barneskolen. ellers er det lokale tog rundtomkring. men jeg tror noen skoler alltid går, sikkert de som er i sentrum. Anonymous poster hash: 13504...2fa
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Går ungdomstrinnet og? Anonymous poster hash: 6b332...4a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå