Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Del Skrevet 18. mai 2014 Jeg igår sa han kunne holde seg hjemme fra fest, fordi jeg vil han skal være edru og kjørbar om noe skal starte. Vi har 2-3 timer til sykehuset. Siden dette er hans førstefødte og antagelig vårt eneste, så synes jeg kanskje dette skal prioriteres.. Men neida, når det er festligheter pågang er det alt annet i fokus. Jeg blir så lei meg... Fikk til svar igår at jeg kommer meg da inn uansett, det finnes da ambulanse... eeeeeh......takk for den! Og takk for at du kjære samboer får meg til å føle meg som verdens ensommeste idag. Han droppa festen, men satt hjemme og var skikkelig sur hele kvelden. Oppførte seg som om han var 5 år og ikke fikk viljen sin. Det er EI uke til termin, og han skjønner ikke hvorfor han må være hjemme....??!!!! Han kunne da kjørt seg en tur og vært edru, men neida, det går vell ikke det. Dette er en mann i midten av 30årene, men å oppføre seg deretter går ikke tydeligvis. Synes det er dårlig å være slik mot meg nå, nå som jeg er på mitt mest sårbare stadie her i livet..Høygravid og føler meg elendig, så skal jeg i tillegg få kjenne på kroppen at han ikke ønsker dette. Er så lei meg idag.... Anonymous poster hash: d5fc6...192 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144142402-det-burde-du-tenkt-p%C3%A5-f%C3%B8r-du-valgte-%C3%A5-bli-gravid-sa-samboern-n%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #2 Del Skrevet 18. mai 2014 Han sier jo så og si at han ikke vil være med på fødselen til sin førstefødte. Såklart det røsker i hjertet å få slikt slengt i fleisen. Han skulle sett seg selv utenfra så skulle han ønske at han kunne krype langt under jorda. Forhåpentligvis forandrer han seg når ungen blir født, som så mange andre fedre Anonymous poster hash: 99576...3d8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144142402-det-burde-du-tenkt-p%C3%A5-f%C3%B8r-du-valgte-%C3%A5-bli-gravid-sa-samboern-n%C3%A5r/#findComment-146374739 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Del Skrevet 18. mai 2014 Heilt ærligt så hadde eg nok sagt at han kunne gå ut,men da kunne han glemme å være med på fødselen så kunne han selv ta valgt om hva som er viktigst, som du skriver tydeligvis er å drikke håper du har noe familie eller venninner som kan stille opp ikke bare ang enn fødsel men det kan jo virke som at å drikke er det viktigste så blir dere andre prioritet. Beklager å si det håper han endrer seg etter fødsel å lykke til med nærstående fødsel Anonymous poster hash: 0700a...5d8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144142402-det-burde-du-tenkt-p%C3%A5-f%C3%B8r-du-valgte-%C3%A5-bli-gravid-sa-samboern-n%C3%A5r/#findComment-146374759 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #4 Del Skrevet 18. mai 2014 Jeg har ikke nekta han å gå ut. Jeg sa han for all del bare måtte dra, men han kunne glemme at jeg gidda å hente han i løpet av natta. Jeg har ei datter fra før, og inatt hadde vi barnefri fra henne og da ville jeg SOVE hele natta og utover dagen idag. Det endte med at han dro finklærne over hodet og slang seg ned på en soffa og satt hjemme og spilte så høg musikk at jeg ikke selv hørte mine egne tanker. Dette var nok hans måte å demonstrere på... som ein sur liten gutt. Jeg blir så forvirra... Han er så god å snill i lange tider, engasjerer seg i kjøp av utstyr og vil bytte til større bil...Men når kompisene uten ansvar snakker om en fest, da kan alt med meg bare drite og dra tydeligvis. Han VET utmerket godt hvor mye jeg gruer meg til fødselen, og hvor mye jeg trenger at han er med..Og han er både sykemeldt fra jobben nå for å kunne bli med, (jobber som sjømann) og har vært med på fødselsforberedende til JM, så han engasjerer seg jo. Men ikke fra fredag til søndag...da er det andre ting som gjelder. Får håpe fødselen starter mitt i uka da.... Anonymous poster hash: 8d64d...172 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144142402-det-burde-du-tenkt-p%C3%A5-f%C3%B8r-du-valgte-%C3%A5-bli-gravid-sa-samboern-n%C3%A5r/#findComment-146374782 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsMilla Skrevet 18. mai 2014 #5 Del Skrevet 18. mai 2014 Kjipe greier. Sender deg en stor klem, du burde aldri blitt satt i en så kjedelig situasjon - førstegangsfødende og alt mulig. Han var rett og slett en stor egoistisk idiot denne gangen, uten tanke for at han muligens kunne endt opp med å være full mens barnet ble født. Er ganske tolerant av meg, men uka før termin kan jaggu mannen holde seg. Min var også litt umoden da vi ble foreldre for første gang, og lettere småsjokkert da jeg sa nei til at han skulle dra på fylla da det nærmet seg termin. Tipper han ikke engang så for seg at det var en mulighet for at jeg kunne føde akkurat da han skulle på fest. Men han kom forsåvidt greit over det, og skjønte logikken da jeg forklarte at jeg ikke ville ha med meg en mann som stinket øl om jeg skulle ende opp på føden. Han var da 21 år, og er nå blitt skikkelig voksen med sine snart 32 år. Så denne gangen blir det garantert ikke snakk om noe sånt, han har skjønt et og annet nå. Du skal se din modner litt etterhvert som dere får vært foreldre litt. Det skjer nok ikke over natta, mer litt etterhvert :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144142402-det-burde-du-tenkt-p%C3%A5-f%C3%B8r-du-valgte-%C3%A5-bli-gravid-sa-samboern-n%C3%A5r/#findComment-146375505 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #6 Del Skrevet 19. mai 2014 Men vi er ikke førstegangs da... eller, Jeg har ei datter fra før, og han er i midten av 30årene, så mener bokstavligtalt at han kunne brukt hodet litt ekstra!! Han vet utmerket hvor mye fødselsangst jeg har, så jeg synes han kunne spart seg for de uttalelsene der. Men han ble hjemme, og igår fikk jeg sagt ALT om hva jeg mener om absolutt slik oppførsel. Synes det er skikkelig dårlig gjort for å si det mildt, at han heller vil dra på fest og kasnkje også gå glipp av fødselen fordi det det kunne være umulig å gå tak i han der han var. Han vet også utmerket hva som forventes av han som en forelder siden han er stefar for dattra mi, men jeg tror nok at enda flere brikker faller på plass når det gjelder forståelse for visse ting. Ikke alt man skjønner når man "bare" er en steppappa Satser på at han får med seg opplevelsen med å se sitt eget barn bli født, og tenker også at dt kan bli en tankevekker for han. Og at han da i ettertid er glad at han faktisk var med, og i tillegg edru. Anonymous poster hash: 8d64d...172 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144142402-det-burde-du-tenkt-p%C3%A5-f%C3%B8r-du-valgte-%C3%A5-bli-gravid-sa-samboern-n%C3%A5r/#findComment-146379318 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoine Skrevet 20. mai 2014 #7 Del Skrevet 20. mai 2014 Uff, for en lei situasjon! Er selv 39 uker og mannen reiser i morgen utenlands og blir borte til lørdag. Dette er da med min velsignelse, han har spurt mange ganger om det er ok. Han har også fullfleksbillett og kommer hjem om det skulle skje noe. Han vil uansett ikke rekke det da . Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144142402-det-burde-du-tenkt-p%C3%A5-f%C3%B8r-du-valgte-%C3%A5-bli-gravid-sa-samboern-n%C3%A5r/#findComment-146381648 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #8 Del Skrevet 21. mai 2014 fyttehælvette for en korttenkt idiot. undskyld meg. min har ikke drukket på flere mnd i tilfelle det skal skje noe.. mannfolk kan være noen skikkelig drittunger noen ganger.. stakkars deg... veldig morro å komme oppå sjukhuset med en full mann liksom...hooofff.... Anonymous poster hash: 3d5e3...c4e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144142402-det-burde-du-tenkt-p%C3%A5-f%C3%B8r-du-valgte-%C3%A5-bli-gravid-sa-samboern-n%C3%A5r/#findComment-146382838 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå