Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #26 Skrevet 19. mai 2014 Komisk at både mannen og kona tenner på samme dame da Anonymous poster hash: 2698c...08e
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #27 Skrevet 19. mai 2014 Må le litt Jeg og mannen min har et vennepar, og vi låner ofte mannen der til trekant. Kona hans vet ingenting om det. De låner også mannen min, men det vet jo jeg om, men hun tror at jeg ikke vet det Nå skal alle fire møtes til helgen, og det blir nok saftig Får ikke mer moro enn man lager sjæl, osv Anonymous poster hash: c2800...c05
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #28 Skrevet 19. mai 2014 Komisk at både mannen og kona tenner på samme dame da Anonymous poster hash: 2698c...08e Hehe, det har jeg faktisk ikke tenkt på Ut på natten ble hun veldig "klengete" og sa at jeg var sexy, strøken og den slags. Hun merket nok at jeg og mannen hadde en "grei tone". Plutselig hoppet hun regelrett på meg, og da var det gjort. Mannen var nok mer eller mindre i himmelen Anonymous poster hash: 4288c...115
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #29 Skrevet 19. mai 2014 Komisk at både mannen og kona tenner på samme dame da Anonymous poster hash: 2698c...08e Hehe, det har jeg faktisk ikke tenkt på Ut på natten ble hun veldig "klengete" og sa at jeg var sexy, strøken og den slags. Hun merket nok at jeg og mannen hadde en "grei tone". Plutselig hoppet hun regelrett på meg, og da var det gjort. Mannen var nok mer eller mindre i himmelen Anonymous poster hash: 4288c...115 Haha, stilig . Og ja, dersom hun ikke vet om dere er det morsomt at hun også tente på nettopp deg. Anonymous poster hash: 49714...2e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå