Gå til innhold

Jente med parykk, ser utrolig falsk ut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser alle parykker så utrolig falske ut? Er det et kostnadsspørsmål? Finnes det ikke bedre alternativ? (Det er en hår sykdom, så det er varig, det er ikke kreft)

Hun ser ut som en dukke med plastikk hår. Går det ikke an å gi bedre hjelp til unge mennesker i Norge i dag? 2014.

Anonymous poster hash: 70335...710

Skrevet

Trodde dette ble dekket jeg, når det gjelder sykdom.

På Haukeland har de ihvertfall en utrolig flink parykkmaker/frisør som tilpasser, anbefaler og ser hva som kler den enkelte.

Kjenner et par kreftpasienter, og parykken de har fått er akkurat samme farge og fasong som de hadde før de mistet håret. Ser ikke forskjell om man ikke vet.

Og disse får det dekket.

Anonymous poster hash: f5d5c...62f
Skrevet

Kjenner ingen som bruker parykk som ser fake ut, de ser helt ekte ut alle sammen, og hadde aldri gjetta det ikke var deres eget hår om jeg ikke visste det.

Anonymous poster hash: 8f3a3...2c4
Skrevet

Hun har fin frisyre, ser ut som Sheryl Cole, bare blond. Det lyser parykk lang vei. Om det hadde vært en kortvarig periode pga cellegift el er det annerledes enn en mer eler mindre permanent løsning.

Anonymous poster hash: 70335...710

Skrevet

Jeg har Alopecia og jo, du får tak i parykker som ser ekte ut, som et laget av menneskehår.

Men det koster litt, og nav dekker ikke så mye, så det kommer veldig an på hva man har råd til :(

Anonymous poster hash: 88bb0...c65

Skrevet

Jeg har en jobb hvor de med parykk alltid blir "avslørt" i løpet av den tiden de er hos meg (jeg gjør ikke noe ut av det, men det syns alltid og de fleste kommenterer det selv). I begynnelsen ble jeg stadig vekk overrasket over en del av dem, men de siste årene tror jeg ikke det har skjedd i det hele tatt at jeg ikke har sett det før de enten sier det eller jeg må oppdage det. Spesielt på de som er 50+, er det veldig tydelig. Parykkene er ofte litt for perfekte, selv om de er lagd aldri så naturtro. Sjelden det er litt ettervekst, håret ser nesten alltid nyklipt ut og ofte er fargen også litt for jevn. Men det er helt klart forskjell på hvor fine parykkene er.

Anonymous poster hash: cc9d3...d63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...