Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kommer ikke denne regelmessig? Dette er første gangen jeg "følger med". Jeg har syklus på 21 dager, og forrige mnd fikk jeg beskjed om at eggløsningen var på vei på dag 10. Nå er det dag 12 og jeg har ingen antydning til at den er på vei, og testene sier det samme.... Skjønner ingenting jeg nå.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144142379-frav%C3%A6rende-eggl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke sikkert at den kommer regelmessig, men dersom du har stabil syklus på 21 dager gjør den mest sannsynligvis det. Dersom du har syklus på 21 dager høres det muligens rart ut at el skal komme på dag 10, jeg ville tro at den skulle kommet en dag eller to før. Hvilken dag begynte du å teste etter el? 

Fant dette: Som en generell regel sier vi at eggløsningen finner sted 14 dager (pluss/minus 2 dager) FØR neste menstruasjons første blødningsdag. Kilde: http://www.babyverden.no/Prover/Syklusen/Kvinnens-menstruasjonssyklus/

Annonse

Er ikka alle som har eggløsning hver måned heller..

Men dersom menstruasjonen er regelmessig har hun mest sannsynligvis det.

Sånn som jeg har har alltid hatt regelmessig menstrasjon, men siden jeg får cyster noen ganger, har jeg da ikke hatt eggløsning.

Sånn som jeg har har alltid hatt regelmessig menstrasjon, men siden jeg får cyster noen ganger, har jeg da ikke hatt eggløsning.

Finnes selvfølgelig noen unntak :)

Finnes selvfølgelig noen unntak :)

hehe ja, vil ikke være vrang. Men er jo ikke alle som vet det :)

Jeg hadde ikke EL i det hele tatt. Måtte ta Pergotime for å stimulere til EL hver syklus når jeg ville bli gravid. Har to barn i dag :)

Anonymous poster hash: a4619...cb7

Men hadde du regelmessig mens?

Anonymous poster hash: cd434...b78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...