Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Våknet ved to tiden av at vannet gikk! Det kom bittelitt, og når jeg kom på badet kom masse! Trodde det hadde gitt seg så jeg gikk inn på soverommet for å vekke mannen, men da var det bare å løpe tilbake, for det kom mer og mer. Riebe begynte, så etter å ha målt i ca en time at det var ca 10 min mellom hver, ringte jeg fødeavdelingen. Fikk beskjed om å ringe tilbake når det nærmer seg 5 min mellom. Og så skulle jeg spise å hvile.

Så nå ligger jeg å teller rier og venter. Og det er vondt!

Dette blir spennende! Er bare 37+6, men hadde på følelsen at dette kom til å skje før termin.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144142365-vannet-har-g%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kjempespennende! Mine to første fødsler startet med vannavgang, men jeg måtte vente i timesvis før riene var skikkelig igang. Slapp av så godt du kan. Ta en varm dusj eller se en god film om du klarer. Det gjelder å spare på kreftene:)

Anonymous poster hash: 990dc...ec3

Åh, min første fødsel startet med vannavgang -18,5 t senere var gullet ute. Kanskje er du allerede ferdig?, kanskje står der på som verst nå. Masse lykke til med det som kommer uansett, fødsel eller baby! :D er selv 38+4 idag og såå klar for å bli ferdig;))

Annonse

Da er en nydelig gutt kommet til verden! Fødselen gikk relativt raskt til å være førstegangs. Dro på sykehuset 2 timer etter vannavgang, og etter 9-10 veldig intense timer etter vannavgang var gutten ute. Hadde nesten ikke mellomrom mellom riene siste 5-6 timene, så det var intenst! Men, utrolig hvor fort man glemmer smerten etterpå. Vi er utslitt og prøver å hvile litt. :-)

Jeg brukte lystgass og fikk satt noen slags sprøyter foran og bak som smertelindring. Vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten lystgass!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...