Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Trenger hjelp av dere damer! Kan man bruke tynne hudfarget nylonstrømper i høyhælede sandaler? (Brune sandaler, ikke veldig åpne foran, men litt..) Eller ser det bare helt merkelig ut? Er det "lov" å bruke tynne brune strømper? -tilfelle det blir kaldt må jeg ha en backup plan... Anonymous poster hash: bd681...46f
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 I utgangspunktet vil jeg si nei. Har du bilde av sandalene? Anonymous poster hash: 75349...e03
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Det ser litt dumt ut, men det går jo.. Anonymous poster hash: cdda4...373
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #4 Skrevet 16. mai 2014 http://www.kk.no/mote/redningen-deg-uten-bunad-27214 Å velge riktige strømper til kjole og skjørt er viktig. Til en lys kjole eller et skjørt er det kanskje finest med lyse tynne strømper. Mange liker hudfargede strømper best, men da er det viktig at de er skikkelig tynne. Til mørkere antrekk er det finest med mørkere tynne strømper, og du kan gjerne matche blå strømper til blå kjole. - Sorte tynne strømper fungerer som regel til alle mørke antrekk så lenge du bruker sorte sko, sier Roald. OBS: Bruker du strømper, må du ikke velge sandaler eller sko med åpen tå! Skinner sola? Vel, da er det ingeting som er penere med bar hud, så da lar du strømpene ligge. Anonymous poster hash: cc684...b66
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #5 Skrevet 16. mai 2014 OK.. Da skjønner jeg hvordan det ligger an Får satse på at det blir sol, så jeg ikke fryser... Evt får jeg ta noen andre sko.. Anonymous poster hash: bd681...46f
snille-nille Skrevet 16. mai 2014 #6 Skrevet 16. mai 2014 Ta på strømpene du, det er ingen som ser på tærne dine, bedre enn å fryse :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå