Gå til innhold

Ingeborg eller Hedvig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Mange som sier Ingebårr. Men synes det er veldig hardt uansett. Lite feminint, og det er andre ing-navn som er mye finere. Mellom Ingeborg og Hedvig ville jeg helt klart valgt Hedvig.

Både Astrid, Jenny og Hedvig er fine navn :)

Anonymous poster hash: b57f5...649

Ingeborg synes jeg er hardt, og rett og slett mindre pent. Men det skyldes kanskje at jeg ikke har møtt en nydelig liten jente ved det navnet, bare sure, røykende damer over 50.

Ingvild eller Ingrid er derimot vakre navn, Ing-lyden er fin! :)

Av Hedvig og Ingeborg: uten tvil Hedvig! Synes Hedvig er helt greit. Astrid er finere, men også et litt hardt navn. Jenny er pent, men litt kjedelig.

Andre forslag (noen er nevnt før): Ylva, Mildred, Elise, Hermine, Solveig, Martine, Elida, Maren, Andrea, Sunniva.

Anonymous poster hash: 87ef6...cbb

Evt alternativer?

Anonymous poster hash: c7d52...dae

Åh, dette er flotte navn begge to! Sterke og klassiske. Kjenner en Ingeborg, og det er ikke noe problem med uttalelsen.

Her er det vel til slutt dere som må velge, begge er fine, men jeg holder en knapp på Hedvig :-)

Anonymous poster hash: e27aa...dd5

Ca 50/50;) det blir ikke Inge-bårr....hvem sier det?

Ingrid har vært på listen og falt ut igjen:)

Astrid har vært innom, og Jenny!

Anonymous poster hash: c7d52...dae

Jenny er fint:) Men det er Hedvig også, fremfor Ingeborg. Men alt er smak og behag. Familien måpet over begge navnene vi valgte på våre, til om med de vi har på dyra. Men det driter vi i haha. Er alltid noen som er misfornøyde, dere som bestemmer;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...