Gå til innhold

Tidlig ul (uke 9) og deres erfaringer

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på tidlig ultralyd i dag og det var så snålt å se lille nurket ligge der med bittesmå armer og ben :-)

Synes det er rart at spiren min kun er 2,5 cm lang og likevel sprelte h*n skikkelig masse. Mye gode bevegelser:)

Flere som har hatt tidlig ul og ønsker å dele sine erfaringer? :-)

Hun jeg var oss sa at jeg måtte slutte å engste meg så mye og at det som oftest går bra når man er kommet så langt som til niende uke:) så jeg får prøve å slappe av med det. Nå vil jeg bare glede meg:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144142137-tidlig-ul-uke-9-og-deres-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med en liten sprellende bebis i magen, for en herlig følelse det må være og se dette på ul.

Vi skal selv på ultralyd i dag, men jeg er bare 7 uker på vei, så tviler på at det er sprell der. Krysser bare fingre over at det er hjertelyd :-) skjønner hva du mener med engstelse, er det jeg også, mye forum jeg knapt har symptomer på graviditet :-(

Anonymous poster hash: dbbf7...e39

Gratulerer med en liten sprellende bebis i magen, for en herlig følelse det må være og se dette på ul.

Vi skal selv på ultralyd i dag, men jeg er bare 7 uker på vei, så tviler på at det er sprell der. Krysser bare fingre over at det er hjertelyd :-) skjønner hva du mener med engstelse, er det jeg også, mye forum jeg knapt har symptomer på graviditet :-(

Anonymous poster hash: dbbf7...e39

Aah.. Lykke til og hvordan gikk det? :-) jeg har også få klare tegn til graviditet, bortsett fra trøtt og kvalme til tider. Men kan betrygge deg med at få symptomer ikke nødvendigvis er et dårlig tegn :-) Endret av Smusa

Vi skal selv på ultralyd i dag, men jeg er bare 7 uker på vei, så tviler på at det er sprell der. Krysser bare fingre over at det er hjertelyd :-) skjønner hva du mener med engstelse, er det jeg også, mye forum jeg knapt har symptomer på graviditet :-(Anonymous poster hash: dbbf7...e39

Aah.. Lykke til og hvordan gikk det? :-) jeg har også få klare tegn til graviditet, bortsett fra trøtt og kvalme til tider. Men kan betrygge deg med at få symptomer ikke nødvendigvis er et dårlig tegn :-)
Joda, det var en bebis der inne, legen kune skimte hjertet så vidt, vanskelig å se ordentlig da jeg kun er 5+5 og ikke 7+1 som jeg trodde! Men han var fornøyd med bebisen så langt sa han :-) krysser fingre for at den vil klamre seg fast!

Vi skal selv på ultralyd i dag, men jeg er bare 7 uker på vei, så tviler på at det er sprell der. Krysser bare fingre over at det er hjertelyd :-) skjønner hva du mener med engstelse, er det jeg også, mye forum jeg knapt har symptomer på graviditet :-(Anonymous poster hash: dbbf7...e39

Aah.. Lykke til og hvordan gikk det? :-) jeg har også få klare tegn til graviditet, bortsett fra trøtt og kvalme til tider. Men kan betrygge deg med at få symptomer ikke nødvendigvis er et dårlig tegn :-)
Joda, det var en bebis der inne, legen kune skimte hjertet så vidt, vanskelig å se ordentlig da jeg kun er 5+5 og ikke 7+1 som jeg trodde! Men han var fornøyd med bebisen så langt sa han :-) krysser fingre for at den vil klamre seg fast!

Ja, vi får bare håpe :):) er dette også din første? Jeg ligger ann til å få min aller første på lille julaften :-) blir ikke dette en fantastisk jul så vet ikke jeg !! <3

Annonse

Ja, vi får bare håpe :):) er dette også din første? Jeg ligger ann til å få min aller første på lille julaften :-) blir ikke dette en fantastisk jul så vet ikke jeg !! <3

Ja, dette blir førstefødte! Har en voffs som er babyen enn så lenge,hihi ;-) en julebaby, så herlig da :-)

Det er hvertfall noen nervepirrende uker framfor oss, jeg skal prøve og ikke tenke så mye over at jeg er gravid, bare ta dagene som de kommer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...