MrsMilla Skrevet 16. mai 2014 #26 Skrevet 16. mai 2014 Du, akkurat dette bør man ikke legge vekt på..... litt lett å tenke at alle bør sende hilsener til de som har bursdag, men da tenker man faktisk ikke på hva som foregår i andre enden. Jeg har mange jeg ikke sender bursdagshilsener til, fordi jeg rett og slett ikke tar meg tid, ikke er inne den dagen, eller helt andre tilfeldigheter. Facebook er noe mange tar lett på altså, meg selv inkludert. Ser også at man gjerne får hilsener fra mennesker man sjelden prater med ellers - så her er det faktisk mye tilfeldigheter som råder! Aner ikke hvor mange som sender meg gratulasjoner, synes det er veldig mange, men har ikke regnet over eller tenkte mer enn " å - så artig " når jeg får en hilsen. Heller ikke tenkt over hvem som ikke har sendt hilsen. Noen mener bursdager er temmelig alvorlige saker, ser jeg her inne på forumet, personlig er jeg helt i motsatte enden. Barnebursdager er viktige, voksnes bursdag er ikke noe å ta videre på vei over.
MrsMilla Skrevet 16. mai 2014 #27 Skrevet 16. mai 2014 Her hos meg er det 448 venner. Og litt over 80 gratulerte.. :3 Vet godt at jeg ikke er den mest "populære", men blir også litt skuffa av og til, men-men. Men bursdagen min er ikke så viktig alikavel Men gratulerer med dagen på etterskudd da! Anonymous poster hash: c2340...5cf Her tror jeg du misforstår endel. Mange tenker ikke på om hvorvidt noen er populær eller ikke. Det er ofte tilfeldigheter som råder på om hvorvidt man sender en bursdagsmelding. Jeg sorterer aldeles ikke på hvem jeg liker og hvem jeg synes mindre om. Handler om brukerne, og hvordan de bruker og ser på facebook, ofte ikke den som har bursdag.
Bustetroll Skrevet 16. mai 2014 #28 Skrevet 16. mai 2014 Er ikke det at bursdagen er så viktig, men syns som sagt det er rart at man er venner på fb. om man ikke er nær nok til å gratulere hverandre med dagen engang. Jeg fikk 140 gratulasjoner av 340 venner. Selvsagt var ikke alle pålogget, men de som var det burde ha gratulert. Ja, jeg er kanskje barnslig. Hi Anonymous poster hash: 593d6...d96 Er du faktisk venn med 340 stk? Ellr er du som folk flest, som kanskje ville hilt på 15% av vennelista si dersom du traff dem på gata? Da kan du heller ikke forvente gratulasjoner av "bekjente"
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 16. mai 2014 #29 Skrevet 16. mai 2014 151 av 482. Jeg aner ikke hvem som har gjort det eller ikke, for det fester seg ikke når det blir så mange. Veldig få av de har gjort det fordi de fra før visste at det var bursdagen min, men forsi facebook sa de skulle gjøre det. For min del betyr det ingenting, jeg synes det er mye hyggeligere med en sms. Da har de faktisk husket på meg. Selv gratulerer jeg folk med dagen på fb av og til, men slettes ikke daglig, det gidder jeg ikke. De nærmeste gratulerer jeg ikke på fb, men på andre måter.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #30 Skrevet 16. mai 2014 Det teller jeg ikke....har mange på venteliste, men livet betyr så mye mer enn hvem som gratulerer meg på bursdagen på fb. Mange tror jeg er pålogget, men så har jeg glemt å logge meg ut..... Heng deg ikke opp i det. Noen feirer bursdag, andre feirer ikke. Noen gratulerer, andre gjør det ikke for de føler kanskje at dere ikke er så nære. Anonymous poster hash: d2424...04e
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #31 Skrevet 16. mai 2014 Fikk 75 hilsener, har 324 venner på facebook. Men helt ærlig driter jeg selv i å gratulere venner på facern annet enn de nærmeste. Anonymous poster hash: 77596...0a4
mamma_bergen Skrevet 16. mai 2014 #32 Skrevet 16. mai 2014 Jeg ryddet i vennelisten for ca 2 år siden, jeg fant ut at jeg ikke ville dele "hele meg" med folk jeg ikke kjenner. Så nå har jeg ca 130 stk igjen, og det er venner, familie og arbeidskollegaer. Så uten å telle eller regne prosent, kan jeg tenke meg at hvert fall halvparten gratulerer meg
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #33 Skrevet 16. mai 2014 Ca 33 % gratulerte meg sist. Har 340 venner og bekjente. Skriver selv gratulasjonsmeldig når jeg ser andre har gjort det- altså at jeg blir påminnet. Syns bursdag og FB er stor stas, og i motsetning til deg er jeg glad- og overrasket hvert år over hvor mange som gidder gratulere meg. J Anonymous poster hash: f0bcd...a7a
PeppaPig Skrevet 16. mai 2014 #34 Skrevet 16. mai 2014 Jeg har rett og slett ingen anelse om hvor mange som gratulerer meg. Mange av de hadde jo ikke visst at det var bursdagen min med mindre det sto der svart på hvitt. Jeg tar ikke bursdagen min på facebook så veldig alvorlig. Så lenge min familie og nære venner husker på meg på dagen min så er jeg strålende fornøyd med det Jeg gratulerer folk på facebook når jeg blir minnet på det (ved f.eks at jeg ser at felles venner har skrevet en hilsen til personen), men til mine venner og familie ringer jeg eller sender bursdagskort i posten.
PrinsesseHengepupp Skrevet 16. mai 2014 #35 Skrevet 16. mai 2014 Jeg husker i den tiden man ikke ville dra hjemmefra på bursdagen sin, i tilfelle tante Klara ringte. Nå sveiper jeg innom face og konstaterer at det er et hundretalls høner der inne som gratulerer meg KUN fordi det står på feeden dems, ikke fordi de husker meg og dagen min. Forøvrig får jeg påminner om bursdager kun når jeg logger meg på dataen, på telefonappen er det blitt borte.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #36 Skrevet 16. mai 2014 Hvor gammel er du? Må innrømme jeg synes det er veldig barnslig. Jeg gratulerer (nesten) aldri, fordi jeg synes det er super upersonlig. Jeg vil ha gratulasjoner på tlf, sms eller personlig av de som HUSKER at jeg har bursdag, ikke de som bare har sett det på face! Anonymous poster hash: a19db...866
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #37 Skrevet 16. mai 2014 Jeg fylte 32 år Hi Anonymous poster hash: 593d6...d96
Gjest ronja røverdatter Skrevet 16. mai 2014 #38 Skrevet 16. mai 2014 Ingen, jeg har ikke bursdag på Facebook. Jeg gratulerer sjelden andre på Facebook. For meg er en slik hilsen totalt intetsigende, og jeg synes det er merkelig når folk skriver "takk for alle hilsner på bursdagen min, det varmer". Hva varmer? At noen sitter der og plutselig ser at noen har gratulert med bursdagen og henger seg på der og har antageligvis glemt det så fort meldingen er postet?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #39 Skrevet 16. mai 2014 101stk. Anonymous poster hash: 1a982...5d9
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #40 Skrevet 16. mai 2014 Mine nærmeste gratulerer meg med sms eller en telefon. Har virkelig ikke behov for fb-gratulasjon. Nå har jeg rensket kraftig opp i fb-vennene mine, hvorfor dele info med folk jeg gikk sammen med på videregående og ikke har kontakt med? De som gratulerer eg på fb er de som er mest perifere av fb-vennene, resten gratulerer meg mer personlig. Mitt inntrykk er at det er de mest "harry" som driver med denne ihuga fb-gratuleringen. Anonymous poster hash: c2f5c...2be
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #41 Skrevet 16. mai 2014 Kanskje 20. Av 130 venner.. Men da jeg forlovet meg fikk jeg 65 likes og nesten like mange kommentarer. Vurderer litt å slette resten Anonymous poster hash: 37f9d...c52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå