Gå til innhold

Hvor mange (ca) % av deres fb-venner skrev gratulasjoner til dere på fb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde bursdag i går og det var ca 35% av mine venner som skrev hilsen. De nærmeste ringte jo eller sendte sms så de skrev jo ikek på veggen. Men ble skuffet over mange som jeg så var pålogget , men som ikke sendte gratulasjon. Særlig menn.

Er jeg helt fjern? Selv skriver jeg gratulasjonshilsen til alle som har bursdag.

Lurer på om jeg bør rydde opp i vennelisten min? Har ca 340 venner på fb.

Anonymous poster hash: 593d6...d96
Skrevet

Hvis du fikk 100 gratulasjoner på FB, synes jeg du skal glede deg over det heller enn å irritere deg over de som ikke gratulerte. Hvis man er pålogget på tlf eller på nettbrett, synes forøvrig ikke bursdagene umiddelbart, da er det lett å ikke få med seg en bursdag.

Skrevet

Her hos meg er det 448 venner. Og litt over 80 gratulerte.. :3 Vet godt at jeg ikke er den mest "populære", men blir også litt skuffa av og til, men-men. Men bursdagen min er ikke så viktig alikavel :)

Men gratulerer med dagen på etterskudd da! :D

Anonymous poster hash: c2340...5cf
Skrevet

Du har fått over 100 gratulasjoner og du er ikke fornøyd? Tror du skal senke kravene litt...

Anonymous poster hash: 6d7d3...5c9
Skrevet

20% skrev på min:-p

35% av 340 er jo 119 stk? Hadde du forventet å få så mange meldinger tikkende inn hvis ikke du skrev bursdagsdatoen på fb? Tviler på at det 119 venner du har som ville husket bursdagen din:-) Så de er kanskje ikke SÅ nærme deg, og da kan du ikke forvente for mye

Anonymous poster hash: c6928...e95
Skrevet

Har 305 venner. Fikk 217 gratulasjoner på bursdagen min (måtte gå tilbake å sjekke ;) )

Anonymous poster hash: 470a2...025
Skrevet

Er ikke det at bursdagen er så viktig, men syns som sagt det er rart at man er venner på fb. om man ikke er nær nok til å gratulere hverandre med dagen engang. Jeg fikk 140 gratulasjoner av 340 venner.

Selvsagt var ikke alle pålogget, men de som var det burde ha gratulert.

Ja, jeg er kanskje barnslig.

Hi

Skrevet

- det hørtes visst litt kvasst ut, var ikke meningen det! 

Skrevet

Her hos meg er det 448 venner. Og litt over 80 gratulerte.. :3 Vet godt at jeg ikke er den mest "populære", men blir også litt skuffa av og til, men-men. Men bursdagen min er ikke så viktig alikavel :)

Men gratulerer med dagen på etterskudd da! :D

Anonymous poster hash: c2340...5cf

Takk :)

Skrevet

Aner ikke. Ofte endrer jeg bursdagen min slik at folk ikke får det med seg.

Hva er poenget med 200 "gratulerer med dagen"

Selv gratulerer jeg ingen. Jeg ringer de jeg vil gratulere.

Anonymous poster hash: 11061...a01

Skrevet

Jeg gidder ikke gratulere alle med dagen, bare de jeg føler er nærmest.... Noen ganger ser jeg at de har bursdag, men føler det blir rart å skrive når det er noen jeg aldri snakker med. F.eks gamle klassekamerater, bekjente... Hadde jeg rensket opp i vennelisten min og bare beholdt de jeg ville stoppet opp og snakket med når jeg møtte de, ville det ikke vært mange igjen :-p 

Skrevet

To av dei skreiv gratulasjon, den tredje ringte.

Skrevet

Argh, jeg kan ikke fordra når folk endrer bursdagen sin... Jeg husker f.eks ikke nøyaktig datoen til når tanta mi har bursdag, og om det står at hun har - da gratulerer jeg henne med dagen. Også skulle hun sagt: HAHA, du gikk rett på! Nå ser jeg hvem som virkelig bryr seg om meg! F* u!

PISSES ME OFF!!

Skrevet

Nesten alle, med unntak av noen få som er av typen som nesten aldri er på fb.

Skrevet

Argh, jeg kan ikke fordra når folk endrer bursdagen sin... Jeg husker f.eks ikke nøyaktig datoen til når tanta mi har bursdag, og om det står at hun har - da gratulerer jeg henne med dagen. Også skulle hun sagt: HAHA, du gikk rett på! Nå ser jeg hvem som virkelig bryr seg om meg! F* u!

PISSES ME OFF!!

Haha. Jeg endrer så jeg ALDRI har bursdag. ;-)

Jeg trenger ikke gratulasjoner rett og slett. Og glemmer noen meg, ingen krise det heller. ;-)

Skrevet

PISSES ME OFF!!

Haha. Jeg endrer så jeg ALDRI har bursdag. ;-)

Jeg trenger ikke gratulasjoner rett og slett. Og glemmer noen meg, ingen krise det heller. ;-)

Åja, jeg trodde du mente at du endret til en annen dato :P Jeg hater når folk gjør det!!

Skrevet

Jeg gratulerer ikke andre på facebook enn de jeg likevel husker datoen til og dermed ringer og gratulerer. Jeg har heller ikke min egen dato der, for jeg feirer aldri bursdagen min med andre enn nærmeste familie, og har ikke behov for telle veggmeldinger fra folk som ellers aldri ville husket bursdagen min. :)

En gang fikk jeg en stykk gratulasjon på veggen, fra sjefen min, som har plottet alle sine ansatte inn på kalenderen sin. Det var flaut det! Jeg endret på innstillingene på fb ganske så fort, slik at det bare var sjefen selv og noen få kollegaer som kunne se hilsningen, men ingen andre. Hehe.

Anonymous poster hash: e2308...bc9
Skrevet

Om man bruker fb-appen så kommer det ikke opp når noen har bursdag. Man må inn på arrangementer for å se det. Så er flere på vennelista mi som jeg har glemt å gratulere.

Men er det så farlig? Påstår du at du faktisk har 340 (vart det ikke no sånt du skrev) NÆRE venner??

Anonymous poster hash: c4a3f...bea

Skrevet

Jeg hadde også bursdag i går og fikk vel hilsen av ca 30%? Men jeg er selv typen til å ikke gratulere de litt perifere som jeg ikke har kontakt med noe særlig, rett og slett fordi jeg syns det blir litt rart å skulle gratulere sånn "ut av det blå". Føler ikke de gratulasjonene betyr noe liksom, bare tomme ord som kommer fordi Facebook har fortalt andre at jeg har bursdag.

Jeg fikk hilsner fra de jeg satte pris på å få hilsen av, og et par som jeg tenkte "jøss, har jeg ikke fjerna deg fra listen for lenge siden?" 😝

Anonymous poster hash: 1709f...b4b

Skrevet

Jeg skriver aldri gratulasjoner ved bursdager på veggen til folk lenger. De nærmeste venner og familie får enten en sms eller msg på face. Synes dog det er greit med Facebook til å huske på bursdager da :)

Selv har jeg stengt veggen min og får aldri meldinger på veggen. De fleste som sender gratulasjoner sender enten da på msg til meg eller en sms :)

Anonymous poster hash: e7943...707

Skrevet

Jeg har 260venner på facebook, og fikk rundt 20gratulasjoner.... Over 100stk er jo helt utrolig, vær takknemlig for det du!

Jeg gratulerer ingen med dagen på facebook.. Grunnen er at jeg ofte glemmer noen, så da er det best å ikke gratulere noen.. Nære venner og bekjente får en telefon eller en sms, som jeg syns betyr mer enn facebook.

Anonymous poster hash: fdd37...bea
Skrevet

Jeg gratulerer ingen andre enn mine nærmeste på facebook. Da slipper jeg det evige maset om å huske alle.

Og selv har jeg slått av alle innstillinger, samt stenger veggen på dagen.

For meg betyr ikke slike gratulasjoner, som jo blir en pliktgratulasjon, noe som helst, og er noe jeg jeg helst vil unngå.

Skrevet

Jeg fikk gratulasjon av ca 50%. Men jeg har ganske få venner på fb, rundt 120 eller noe. Selv gidder jeg ikke gratulere de mest perifere jeg har på fb. Og ofte ser jeg ikke om noen har bursdag selvom jeg er pålogget.

Skrevet

Hvordan kan dere unngå å se at noen har bursdag? Èn ting er at man ikke ser det uten å gå inn på hendelser, men det kommer jo alltid opp fordi mange andre felels venner har gratulert. Ofte slik jeg ser det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...