Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #26 Skrevet 16. mai 2014 Seriøst? Er dette bare en ny måte å snakke om bloggen til villapaprika på? *oppgitt* Jeg leser ikke bloggen engang, men til og med jeg kjenner igjen lusa på ganga Anonymous poster hash: cf263...203
Monica Skrevet 16. mai 2014 #27 Skrevet 16. mai 2014 Synes fatet var fint, bare at det ble litt for mye. Men jeg er nok mer enkel, hadde elsket å ha frukt i forskjellige farger på dette fatet.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #28 Skrevet 16. mai 2014 Hvis det er et fat for å ha noe å samle krukkene på for å enklere kunne flytte det spiller det vel ingen rolle hvordan det ser ut så lenge det fungerer. Er det pynt ser jeg ikke vitsen, krukker med innhold er jo bare nettopp det, oppbevaring.. Anonymous poster hash: f87e1...bfc
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #29 Skrevet 16. mai 2014 Ahh... nå først la jeg merke til at glassene står opp-ned i ...sand? Altså, det er kun meningen at det skal være dekorasjon. Ser ut som om du vil ha en litt maritim stil. Selve fatet er jo i en veldig-pen-stil, så ville brukt litt røff pynt. Rekved, samle en haug skjell, glasskavler i ulike størrelser, lysestaker med hamp rundt. Eller brune kvister, kongler og lysestaker i forskjellige størrelser med tau og trehjerter rundt. Bare noen tips fra meg, som hverken har peiling på lysfat eller stettfat Anonymous poster hash: b0411...30f
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #30 Skrevet 16. mai 2014 Det andre lysfatet var mye bedre, men det er vel Villapaprika sitt? Anonymous poster hash: 52731...465
SmellyCat Skrevet 16. mai 2014 #32 Skrevet 16. mai 2014 Toetasjes lysfat? Ikke pent. Eller er det mamman til nurket som utforsker sine kreative sider igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå