Mammadrømmen Skrevet 15. mai 2014 #1 Del Skrevet 15. mai 2014 Hei jenter! Ble litt langt dette her.. Vi har gjort 6 forsøk, der 4 er ivf. Hadde sist forsøk i mars. Har gått på lav dose hormoner, og de to siste forsøkene var frys. Mensen har så og si alltid vært regelmessig. Den kom når den skulle etter negativt forsøk i mars, og den kom når den skulle i april. Men den mensen i april sluttet aldri å blø. En uke etter første mens dag, hadde jeg time til laparoskopi og hysteroskopi. De valgte å utføre det, selv om jeg hadde blødning. Det er nå over to uker siden operasjonen og jeg blør fortsatt. Sykehuset sier det ikke er operasjonen, siden jeg allerede hadde problemet før den. Fått time til gynekolog om en uke, men har nå gledet meg siden nedturen i mars, på forsøk nå i mai. Skulle begynt på hormoner på mensen som egentlig forventes om en uke. Fryseforsøk denne gangen også. Men siden jeg blør på fjerde uka nå, så kan det umulig komme noen mensen om en uke. Jeg er kjempe lei meg og frustrert!! Akkurat som at alle de negative forsøkene og operasjonen ikke var nok. Så kommer det her i tillegg og ødelegger for neste forsøk. Riksen vil jeg skal ha en normal syklus før vi får gjøre noe nytt forsøk. Og jeg er redd det blir i juli. Da har de sommerstengt. Så vi må derfor vente til august/september, før vi får prøve igjen. Er helt knust! Føles vanvittig urettferdig!! Legen som gjorde operasjonen, skrev i rapporten at han håpet vi fikk gjøre forsøk raskt. Da man er ekstra fruktbar og veldig mange lykkes etter en slik operasjon. Så utrolig skuffende å ikke få gjort det heller, som var planen! Vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette innlegget.. Trengte vel bare å tømme meg litt.. Denne prosessen er utrolig sår, vond og tung fra før. Og nå ble den bare enda hardere. Utrolig frustrerende at noe så teit som mensen, skal få ødelegge alt! Den er plagsom nok fra før! Har noen av dere opplevd at hormonene fra forsøk ødelegger syklusen sånn plutselig, uten å ha gjort det før? Eller at den blir sånn av lap og hys? Er det noe håp for forsøk før sommern, tror dere? Klem fra fortvilet prøver Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144141906-hormoner-og-bl%C3%B8dning-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå