Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #26 Skrevet 16. mai 2014 Herregud da jenter! Det er jo bare snakk om en lue!! Her har de laget luer, vesker og russekort selv, og hun skal ha russelue og bunad! Dessuten er ikke rødruss det det engang var, alle kan bli det og jeg kjenner flere som er russ i år som ikke har fullført videregående.... Anonymous poster hash: c2e23...a55 Her har de både snekkerbukse, genser og lue:) HI Anonymous poster hash: fd225...069
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #27 Skrevet 16. mai 2014 Hvorfor der det tull når man er ferdig med barnehage, men ikke tull når man er ferdig med vgs? Ser ikke problemet. Kan ikke barnet velge selv da? Er jo bare gøy for de. Anonymous poster hash: 4188b...b93 Fordi russefeiringen opprinnelig er feiring av at man er uteksaminert kanskje? Anonymous poster hash: f3cc7...e30
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #28 Skrevet 16. mai 2014 Er rosaruss her, men ikke for noe i verden gidder jeg å la barnet mitt bli noe sånt. Synes det er like tåpelig med rosaruss etter endt barnehage som oransjeruss etter endt ungdomsskole Anonymous poster hash: f3cc7...e30 Så hvis resten av barnegruppen skal være rosaruss, så får ikke ditt barn lov? Anonymous poster hash: 9b90c...6ba Stemmer.. Må ikke gjøre som alle andre. Anonymous poster hash: f3cc7...e30 Vet du det vil gjøre med din datter Anonymous poster hash: 9b90c...6ba Hæ? Anonymous poster hash: f3cc7...e30
samlex Skrevet 16. mai 2014 #29 Skrevet 16. mai 2014 Kan vel alltids diskutere hvorvidt all russ har prestert noe 😉
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #30 Skrevet 16. mai 2014 Er rosaruss her, men ikke for noe i verden gidder jeg å la barnet mitt bli noe sånt. Synes det er like tåpelig med rosaruss etter endt barnehage som oransjeruss etter endt ungdomsskole Anonymous poster hash: f3cc7...e30 Så hvis resten av barnegruppen skal være rosaruss, så får ikke ditt barn lov? Anonymous poster hash: 9b90c...6ba Stemmer.. Må ikke gjøre som alle andre. Anonymous poster hash: f3cc7...e30 Vet du det vil gjøre med din datter Anonymous poster hash: 9b90c...6ba Hæ? Anonymous poster hash: f3cc7...e30 Vet du hva det ville gjort med din datter og holde henne utenfor barnegruppen, se på mens de andre lager russekort og gjør andre gøye "russeting". bare fordi du mener man ikke må gjøre som alle andre Anonymous poster hash: 9b90c...6ba
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #31 Skrevet 16. mai 2014 Er rosaruss her, men ikke for noe i verden gidder jeg å la barnet mitt bli noe sånt. Synes det er like tåpelig med rosaruss etter endt barnehage som oransjeruss etter endt ungdomsskole Anonymous poster hash: f3cc7...e30 Så hvis resten av barnegruppen skal være rosaruss, så får ikke ditt barn lov? Anonymous poster hash: 9b90c...6ba Stemmer.. Må ikke gjøre som alle andre. Anonymous poster hash: f3cc7...e30 Vet du det vil gjøre med din datter Anonymous poster hash: 9b90c...6ba Hæ? Anonymous poster hash: f3cc7...e30 Vet du hva det ville gjort med din datter og holde henne utenfor barnegruppen, se på mens de andre lager russekort og gjør andre gøye "russeting". bare fordi du mener man ikke må gjøre som alle andre Anonymous poster hash: 9b90c...6ba Det gjør ingenting med min datter da jeg ikke har en. Sønnen min derimot er bare glad til at han slipper å gå i rosa. Hadde jeg hatt en datter, så hadde jeg forklart henne hva russ er, og så måtte hun leve med det. Jeg anser det ikke som ekskluderende. Og det lager heller ingen varige men hos barna å ikke være rosaruss. Jeg tar mine egne valg i stedet for å følge strømmen og det lærer jeg barna mine å gjøre også. Rosaruss er en tåpelig ide og jeg lar ikke barna mine være det. Anonymous poster hash: f3cc7...e30
samlex Skrevet 16. mai 2014 #32 Skrevet 16. mai 2014 Hva hvis barna dine velger å være rosaruss da? Gjelder fremdeles reglen med å lære dem å ta egne valg? Eller gjelder reglen å lære å ta dine valg?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #33 Skrevet 16. mai 2014 Hæ...aldri hørt om dette, jeg bor i en stor by (Stavanger). Når jeg hører om det nå er den eneste tanken som slår meg at dette er skapt av noen som vil tjente penger. Russedrakt til 6 åringer????? Anonymous poster hash: 87caa...e18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå