Gå til innhold

sex etter truende fortidligfødsel

Anbefalte innlegg

Hadde en truende fortidligfødsel for litt iver en uke siden. Hadde rier, og forkortet livmorhals. livmorhalsen var og er ca en cm. De fikk stoppet riene og jeg har reist hjem fra sykehuset. Fikk beskjed om å ta det med ro. Skulle ikke trene eller løfte tunge ting, men fikk ikke mer informasjon enn det. Kommer selvfølgelig til å snakke med lege eller jordmor, men lurer på om noen her har erfaring med om jeg kan ha sex eller ikke? Synes det er litt flaut å ringe å spørre så spør her om det er noe vits å ta den tlf eller om det er en selvfølge at man ikke har sex nå. De sa jo ikke noe om det før jeg reiste fra sykehuset, men likevel så føler jeg meg ikke trygg på det uten bekreftelse. er 33uker på vei nå.

Anonymous poster hash: 01c78...722

Fortsetter under...

Jeg hadde utvilsomt avstått fra sex hvis jeg var deg. Orgasme fremkaller jo sammentrekninger i livmoren. Uten å være helsepersonell er jeg ihvertfall ikke i tvil om at jeg hadde avstått fra sex, uten å blunke.

Da er du ihvertfall på den sikre siden :-)

Lykke til videre, håper babyen holder seg i magen frem til termin!

Anonymous poster hash: ab1a5...498

Anbefalingene sier null sex frem til tidligst uke 37. Så ville glatt holdt meg unna den korte tiden det trossalt er! Kjedelig å måtte tilbringe uker på sykehuset med litt prematurt barn

Anonymous poster hash: ec443...535

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...