*Miss Marple* Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Er lei av wok og trenger tips til dagens middag. Tror jeg har det meste av basisvarer og grønnsaker i hus, så om noen har tips til meg blir jeg så glad, så glad
Appelsinpiken Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Stek og krydre det godt. Lag enten en biffsalat eller bland det sammen med ris, agurk, eple, mais og andre grønnsaker du vil putte oppi
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 - Stekt ris med egg, svin og grønnsaker - tacomarinert svin m. Salat/ris Skulle du ut og handlet, kunne du kjøpt tikka masala Anonymous poster hash: 35148...d55
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 Wok.... Anonymous poster hash: 38f74...ef8
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #5 Skrevet 14. mai 2014 Biffsnadder, faktisk kjenner liten forskjell på kjøttet, og det er MYE rimeligere med svin Mariner kjøttet i soyasaus og litt pepper i ca 20-30 minutter. Stek det, og tilsett løk, paprika og litt hvitløk etter hvert. Bernaissesaus kan du bruke i posevarianten. poteter eller pommes frittes er godt til. Som salat bruker jeg tomater, rødløk og fetaost, med dressing blandet på denne måten: Oljen fra fetaostglasset(ca 3-4 ss), ett par ss hvitvinseddik, salt, sukker, og evt annet krydder, og hvitløk. Kjempegodt, men ikke akkurat slankemat for de som tenker mye på linjene Anonymous poster hash: ab2bc...c58
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #6 Skrevet 14. mai 2014 En kjempefavoritt her er noe så enkelt som stekt, strimla svinekjøtt, med spagetti, krydra med sojasaus og aromat. Ulovlig usunt, men knallgodt. Anonymous poster hash: 2f12c...305
*Miss Marple* Skrevet 14. mai 2014 Forfatter #7 Skrevet 14. mai 2014 Takk for gode tips Da blir det stekt ris i dag. Nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå