Gå til innhold

Noen som har overnattet på Sjøsanden camping i mandal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal bo der om en mnd i forbindelse med tur til dyreparken i kristiansand. Er det fint der? Tips til hva det er å finne på? Har tre små barn, en under året og en på 4 og en på 5. 

Tar det 40 minutter inn til dyreparken med bil? 

Anonymous poster hash: e119d...88a

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg bor i Mandal!

Spaserer daglige turer forbi campingplassen og undrer meg hver gang på hvem som gidder å betale for å bo på en så kjedlig plass midt på sommeren! Helt ærlig..

Anonymous poster hash: cb075...067

Skrevet

Vi skal være to dager i dyreparken, så vi syntes det var greit der. Det er jo flott strand der og barna elsker det. Og mandal er jo en koselig by. Var mye der som barn og har vært på stranden der, men ikke overnattet på sjøsanden feriesenter da. Vi får rabatt gjennom jobben så betaler bare 200 kr natten så håper det er greit for barna ;) De er fornøyde med det meste heldigvis. 

HI

Skrevet

Vi skal være to dager i dyreparken, så vi syntes det var greit der. Det er jo flott strand der og barna elsker det. Og mandal er jo en koselig by. Var mye der som barn og har vært på stranden der, men ikke overnattet på sjøsanden feriesenter da. Vi får rabatt gjennom jobben så betaler bare 200 kr natten så håper det er greit for barna ;) De er fornøyde med det meste heldigvis.  HI Anonymous poster hash: e119d...88a

Sikkert helt greit for barn. Jeg tar med gutten min på stranden for å matr svanene, det er jo veldig gøy hvertfall når de er små.

Ja, Mandal by er kjempe fin, spesielt på sommeren! :)

Men campingplassen er forfalt og ekkel. Jeg synes ikke det er fristende å sove der akkurat.....

Skrevet

Vi skal ha leilighet for 6-8 personer, men disse finner jeg ikke på nettsiden deres. 

HI

Annonse

Skrevet

Vi skal ikke ha hytte, men leilighet..

HI

Skrevet

Jeg har kun vært der under skalldyrfestivalen 2 ganger :P

Synes det er helt greit å bo/sove der noen dager. 

Skrevet

Du ser på hjemmesiden hva de tilbyr.

Leilighetene er jo det samme som hyttene bare at det er 2 etasjer og rekkehus....

Skrevet

Jeg var der sommeren 98, i ei toetasjes hytte. Var kjempefint der for 16 år siden, hvertfall :P

Anonymous poster hash: 9b658...9e0

Skrevet

Kjempefin plass. Da jeg var der, var det svær strand og badeanlegg med badesklie osv :)

Kunne helt klart dratt dit igjen.

Anonymous poster hash: 0792d...c30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...