Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #26 Skrevet 14. mai 2014 Takk damer:) Jeg er 23 år, har to barn og veier 62kg. Jeg er jo også en av de som aldri blir fornøyd og har snevet av spiseforstyrrelser. Ikke sånn at jeg er desperat etter å bli tynnest mulig, men klarer aldri å kjøpe en sjokolade uten dårlig samvittighet.Her er det alt eller ingenting. Magen må jeg få gjort noe med pga. tidvis vonde brokk. Får vel dekt det, men ikke sammensying av muskler og fjerning av overflødig hud. Du som hadde sydd sammen magemusklene, kan du fortelle mer om det:)? Anonymous poster hash: cdb8a...2c2 Jeg hadde tenkt å gjette 23 år, 2 barn og 60 kilo! Jeg er en relativt slank 24 åring med ett barn på 1 år, og jeg kom tilbake til formen min rett etter fødsel, likevel... *sikle!* Du er kjempepen, selv magen din. Den er ikke perfekt, du har en slank mammamage, og jeg ville mye heller hatt din kropp (med magen inkludert!), enn min egen, fordi du er kjempefin. Anonymous poster hash: 0ba21...840
Ladybird2014 Skrevet 14. mai 2014 #27 Skrevet 14. mai 2014 Du er fiiin du er fiiin jeg liker kroppen din!!! Synes du er kjempefin. ALL grunn til å være fornøyd:)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #28 Skrevet 14. mai 2014 Du er fin, men tren styrke for å stramme opp litt Anonymous poster hash: 1ac2b...d9c
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #29 Skrevet 14. mai 2014 Puppene er nok ikke så fine uten bh. Masse strekkmerker og de henger ganske mye.. Men magen kommer først:) Anonymous poster hash: cdb8a...2c2 Men hvor ofte går man uten bh egentlig?Synes du skal være kjempefornøyd med pupper som ser bra ut med bh på, da kan du pynte seg og style deg opp, se bra ut Egentlig det samme med magen, litt skrukkehud og strekkmerker gjør da ingenting, er ikke akkurat så ofte vi går med magen bar. Men skjønner at du vil gjøre noe med brokken, det hadde jeg også ønsket. Anonymous poster hash: 63921...44a Hæææ? De er IKKE hengete😳 ser jo kjempebra ut! Misunnelig kanskje? Anonymous poster hash: 57d00...290
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #30 Skrevet 14. mai 2014 Underkroppen som avslører spiseforstyrrelsen, men overkroppen er jo helt perfekt. Trodde dette var e lurespørsmål, 45 år, 7 barn osv., derfor jeg tippet 37 Du ser overhodet ikke så gammel ut. Hender og hals avslører som oftest alderen. Du ser fin ut. Anonymous poster hash: 622f7...f6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå