Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg trenger barnepass til min datter på 14 mnd.

Dette er ikke noe fast men da etter avtale når det er behov.

Jeg bor på hovseter i Oslo.

ta kontakt så kan vi atale nærmere.

Nadine

hi Nadine, i am interested to apply as your dagmamma. i have experience with children and i have also a very nice and relevant references. my number is 46242522...thanks...

Hei!

Nadine

Hei Nadine,

Vi kan hjelpe deg. 

Vi søker barn som trenger dagmamma/barnepass. Vi er tre damer som alle har lang erfaring med å passe barn og vi kan vise til gode referanser. Hos oss vil barna bli tatt godt vare på. Vi aksepterer ikke mer enn 8 barn slik at vi kan gi dem den oppmerksomheten som de fortjener. Bare ta kontakt på telefon eller mail dersom dette høres interessant ut.

Vi bor i mandallsgate, 3 minutter fra grønland  t-bane stasjon.!

Mvh,

gladys

[email protected] / 40055349

Hei!

Nadine

Hei Nadine,

Vi kan hjelpe deg. 

Vi søker barn som trenger dagmamma/barnepass. Vi er tre damer som alle har lang erfaring med å passe barn og vi kan vise til gode referanser. Hos oss vil barna bli tatt godt vare på. Vi aksepterer ikke mer enn 8 barn slik at vi kan gi dem den oppmerksomheten som de fortjener. Bare ta kontakt på telefon eller mail dersom dette høres interessant ut.

Mvh,

gladys

Hei!

Så flott. passer dere bare på dagtid eller på kvelden også?

Jeg trenger vel en som kan komme hjem til meg noen ganger og være her, iallefall når det blir på kveldstid.

Annonse

Hei!

Nadine

Hei Nadine,

Vi kan hjelpe deg. 

Mvh,

gladys

Hei!

Så flott. passer dere bare på dagtid eller på kvelden også?

Jeg trenger vel en som kan komme hjem til meg noen ganger og være her, iallefall når det blir på kveldstid.

hei 

Vi passer barn i en leilighet på Grønland. Dette gjør vi fra kl.08.00 til kl.16.00. Vi er åpne for et en av oss kan komme til deg og passe barn på kvelden så lenge dette ikke går ut over vår normale arbeidstid ( vi ønsker alltid å være tre personer på de 8 barna som vi passer om dagen). Dersom det er noe mer du lurer på så bare ta kontakt igjen.:))

vennlig hilsen,

gladys

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...