Gå til innhold

Brystpumpe, noen som har startet fødselen slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jo at stimulering av brystene frigjør endel hormoner, samme som at prostanglier i spermen også kan funke dersom man er moden. Nå funker imidlertid ikke sex her, så kan brystpumpen ha mer effekt da?

Anonymous poster hash: 7915d...346

Skrevet

Lurer på det samme;-)

Skrevet

jordmor her advarer mot det pga at det kan gi styrtrier. Det bør ikke gjøres før man er på sykehuset.

Anonymous poster hash: 40e4d...ae8

Skrevet

Hvis ikke sex fungerer, så er du kanskje ikke moden?

Skrevet

Nei, tror nok heller ikke jeg er særlig moden.. Derfor jeg egentlig håper brystpumpen kan ha mer effekt/modne meg. Men tørr liksom ikke prøve pga har også hørt det med styrtrier før... Så håpet noen kanskje hadde erfaring;) Om ikke noe har skjedd innen 18.mai, skal jeg prøve! Imidlertid hopper vi i høyet hver kveld..knis. Men er lei det også med stor mage :P Jeg er psykisk fødeklar, nå!

Skrevet

Man er vel anbefalt å ikke "ta ut" melka fra puppene før fødsel? Altså virker brystpumpe for meg som veldig voldsomt... Heller fortsette å hoppe i høyet, og evt. hoppe og sprette rundt generelt ;)

Skrevet

Men har jo hatt råmelk i flere uker da? Hmm... Og det skal nok mye til for å toppe en diende, nyfødt baby som setter produksjon i gang. Hm.. Ingen baby enda her da! Men har de siste dagene hatt masse nedpress/stikkinger nedentil, spesielt når jeg går samt masse mensmurringer både bak og fremme. Faktisk slik at jeg våkner av det om natta... Håper det er modningsprosess på gang, kanskje hopping i høyet fører frem likevel ;) Men i morgen bør det ikke bli fødsel altså !! Eneste dagen som ikke passer...

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...