Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Jeg har fått det for dårlig søvnkvalitet, problemer med å sovne samt at jeg våkner flere ganger på natt.. Anonymous poster hash: 13005...1c8
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Virker bra, mitt problem er innsovning. Sovner ikke før i 4 tiden uten. Vekkerklokka står på 06. Anonymous poster hash: da5f0...cac
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Jeg brukte det en periode før jeg fikk barn. Hadde problemer med innsoving. Brukte de på de dagene jeg måtte stå opp tidlig dagen etter. Fungerte veldig bra Anonymous poster hash: d11fb...459
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Hjalp meg mye når jeg hadde problemer med søvnen. Skulle gjerne tatt nå også. Men er gravid. Så nå tør jeg ikke.. vet ikke om de kan taes nå engang Anonymous poster hash: af909...cd4
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Har prøvd dei innimellom når eg har hatt periodar der eg vakna opp etter 2 - 3 timar og ikkje fekk sove att. Sjølv ein halv tablett hjelpte meg. Har og prøvd vallergan, men dei fekk eg skikkeleg hangover av, så det skal eg aldri meir ta. Iallefall ikkje om eg har tenkt å gjere noko dagen etter. Anonymous poster hash: 50141...14c
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Bruker det i forbindelse med sterke smerter som gjør innsovningstablett vanskelig. En halv pleier å være nok, men må opp i en hel noen kvelder. Ikke hangover dagen etterpå. Har også prøvd vallergan, men var zombie halve dagen etterpå, ikke gøy! Anonymous poster hash: ef253...e68
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 Min erfaring? Ekstremt vanedannende. Ikke for bruk viss ikke HELT nødvendig. Anonymous poster hash: e63ca...e8c
Rediken Skrevet 13. mai 2014 #8 Skrevet 13. mai 2014 Fikk sove, men morgenen etter hadde jeg dundrende hodepine. Byttet til noen mildere allergimedisiner som var blå, husker dessverre ikke navnet på de siden dette er flere år siden.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #9 Skrevet 13. mai 2014 Himmelsk, tenk å få sovne FØR midnatt, og sove UTEN å vokne heilt til kanskje 5-6..... Vidunderlig. Men JA, ekstremt vanedannende, jeg har gått på de i 8 måneder no, får ikke sove uten, ligger å ser i taket og teller sauer til kl 03-04.......og så vekkerklokka kl 06..... Går en stund så smeller det. Men det er himmelsk å få sove.......... Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Anonymous poster hash: c9f9c...c7f
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #10 Skrevet 13. mai 2014 Fikk sove, men morgenen etter hadde jeg dundrende hodepine. Byttet til noen mildere allergimedisiner som var blå, husker dessverre ikke navnet på de siden dette er flere år siden. Dei blå er vallergan, som for meg gjorde at eg ikkje klarte å vere skikkeleg vaken før langt utpå neste dag. Men andre synes dei funkar bra. Anonymous poster hash: 50141...14c
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #11 Skrevet 13. mai 2014 Jeg har brukt de i ca 5 år nå..Ja, de er vanedannede og jeg skulle ønske jeg klarte meg uten dem, men de redder meg fra å bli virkelig dårlig. Det er forferdelig å ikke få sove, å ligge våken hele natten og skulle fungere på jobb og som mor dagen etter. Jeg har en annen diagnose i tillegg som gjør at søvnen min blir ødelagt. Prøv å unngå å bruke dem for mange dager av gangen Anonymous poster hash: 504ec...006
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #12 Skrevet 14. mai 2014 Virker godt uten å gi hangover. Jeg bruker de bare av og til dvs. ca 20 tabletter i løpet av et år. Har gjort dette i 5 år og har aldri vært i nærheten av å bli avhengig på den måten at jeg må ha de hver dag. Den største ulempen for meg er at jeg av og til får en VELDIG dårlig smak i munnen som kan vare hele neste dag. Synd at en ikke får sovepiller som stikkpiller. Spesielt ille er det med smaken på de om du på apoteket får kopimedisin. Anonymous poster hash: fa63f...1d5
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #13 Skrevet 14. mai 2014 De fungerer bra på innsovning, men de bedrer ikke søvnkvaliteten. De virker jo bare i noen få timer. Men om problemet er å sovne og du sover godt bare du klarer å sovne, så er de bra. Men lett å bli avhengig. Anonymous poster hash: 6e098...c63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå