Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ! Da kaster jeg meg utti  :duskedame:  Jeg og samboeren var på på sjekk hos gynekolog i dag.. vært prøvere på den naturlige måten i 5 år uten hell! Hun så noen forandringer på den ene eggstokken og sa noe om en mild variant av pco.. Gikk ganske fort i svinga, skal inn til kikkhullsopprasjon før sommerferien.. for å se nærmere og se etter endometriose.. vi tok de nødvendige blodprøvene for å sende inn til søknad om prøverør....Sambo tok sæd test for en mnd siden.. hadde desverre lavt ant progresive... så gynekologen sa at prøverør blir det som må til :)  Har så mange spørsmål men vet ikke helt hvor jeg skal begynne ! :P er jo helt ny på detta så fint om noen har lyst å dele noen erfaringer med meg ! :strix:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre ikke erfaring med proeveroer (enda), kun inseminasjon. Men oensker dere masse lykke til! :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Lykke til! Vi har også begynt, og det er veldig spennende (og skremmende)! 

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei igjen! Dette gikk ihvertfall fort i svingne.. :P var inne til lap 3 juni.. og fant ut for 2 uker siden at jeg er GRAVID !! så ble altså gravid helt av oss selv 4 dager etter lap og er nå 7+3 i dag ! Helt utrolig ! :) og vi kunne ikke vært mer lykkelige! håper det lille mirakelet fester seg godt og det blir en mars 2015 baby <3<3

Noen som har blitt gravide etter laparoskopi ?

Skrevet

Nei så bra! Gratulerer! For et mirakel!

Har ikke hatt lap, men ivf så kan ikke dele så mye nyttig info der. Men har jeg kjenner selv flere som slet lenge for å så få det til selv når de skulle starte med behandling. Det er noe med det der :) bare man skremmer kroppen nok ved å true med ivf, så setter den i gang ;-)

Krysser fingere for dere at det går bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...