Gå til innhold

Har Riksen egguttak på helligdager/søndager? Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk/

Anonymous poster hash: b3f47...0f2
Skrevet

Nei det har de dessverre ikke.

Skrevet

De har hvertfall innsett på vanlige søndager, for det har jeg hatt. Uttak vet jeg dessverre ikke noe om..

Skrevet

Det tror jeg. Mener vi har vært der i helgene til både uttak og innsett. Husker ikke helt :P Kjenner noen som har innsett på 17mai, så regner med de er ganske fleksible :)

Anonymous poster hash: b03ae...ef9
Skrevet

Hm.... det er vel litt rart om det ikke er mulig? 

Jeg vet ikke, har akkurat startet utredning. Men det er vel gitte dager man må gjøre uttak og innsett, man må vel hoppe over en syklus om de ikke er fleksible, eller?

Skrevet

Man kan fint skyve uttaket en dag eller to uten at runden er ødelagt. Men har man først tatt ut, må man sette inn til en spesiell tid.

Skrevet

Vi har vært inne på riksen på helg. Var selv usikker på hvordan de kom til å gjøre det (var da snakk om "bare" inseminasjoner). Men det de sa var: "vi har åpent stort sett en dag pr helg for inseminasjon, uttak og innsett, det varierer noe hvilken dag det blir utfra pasientenes behov og sykluser". Tror dette var sagt tidlig i høst. Så da tolker jeg det dithen at de samkjører oss kanskje litt, og legger det meste til midt i uka, men kjører inseminasjoner, egghøsting og innsett også på helg når det trengs. Det er klart, de bruker langt mindre ressurser på et ekstra innsett på 20 minutter på en lørdag, kontra å starte hele prosessen på nytt. Er nok litt kroner og ører i det hele også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...