Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er helt ny her inne og vil gjerne ta imot tips og råd.

Er det noen her som er prøvere ? Hvor lenge har dere prøvd? Jeg har prøvd i 2 mnd uten hell og begynner og svette litt-haha 😅 derfor har jeg prøvd meg på urten Dong quai er det noen som har erfaring ved at dette hjelper mot fruktbarhet? Trenger så sårt noen gode svar. Hilsen en babysyk meg :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144141446-noen-spm-til-dere-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var slik som deg da vi først bestemte oss for å prøve, veldig utålmodig og litt småpanisk allerede etter 2 mnd. Det bar et evig mas og fjas med testing etter eggeløsning, telle dager ift syklus og enorm skuffelse da mensen kom. Men spiren satt jaggu meg på 3 pp, da vi ikke stresset full så mye pga ferie, er nå 7 uker på vei :-)

Anonymous poster hash: 2518b...ae2

Jeg var slik som deg da vi først bestemte oss for å prøve, veldig utålmodig og litt småpanisk allerede etter 2 mnd. Det bar et evig mas og fjas med testing etter eggeløsning, telle dager ift syklus og enorm skuffelse da mensen kom. Men spiren satt jaggu meg på 3 pp, da vi ikke stresset full så mye pga ferie, er nå 7 uker på vei :-)Anonymous poster hash: 2518b...ae2

Å så flott gratulerer :-) håper det skjer for meg også.

Jeg slutta på p sprøyten for ett år sia, og begynte deretter på p plaster frem til for ett par mnd siden.

Jeg har hørt at mange sliter og bli gravide lenge etter de har tatt p sprøyta, derfor jeg er ekstra nervøs :-s

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...