Gå til innhold

Charlotte thorstvedt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke helt forstå henne.

Er hun en "pena", eller ikke?

Anonymous poster hash: 818a4...90c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Charlotte Torstvedt er utrolig pen, synes jeg da

Anonymous poster hash: 1e3fe...b5c

Skrevet

Hun er pen med utrolig vakre øyne :)

Skrevet

Fin kropp... men... ellers..... ;) 

Anonymous poster hash: d54b4...cfd
Skrevet

Ja, kroppen skulle jeg gjerne hatt, men ellers ikke noe smellende vakker!

Skrevet

En veldig pen jente, men skvatt når jeg så hvor tynn hun har blitt!! Blitt litt "beinete". Men fortsatt en pen jente  :laugh:

Skrevet

Pen og, det viktigste, kul.

Anonymous poster hash: 485fd...015
Skrevet

Jeg syntes ikke noe om å diskutere andre menneskers utseende her. Ville du likt at noen diskuterte ditt utseende her? Hun må ikke tåle alt bare fordi hun er kjendis. STOPP tråden.

Anonymous poster hash: 43114...e74

Skrevet

Jeg syntes ikke noe om å diskutere andre menneskers utseende her. Ville du likt at noen diskuterte ditt utseende her? Hun må ikke tåle alt bare fordi hun er kjendis. STOPP tråden.Anonymous poster hash: 43114...e74

Og det er mye annet her inne, jeg ikke forstår moderator la stå! Hvis det plager DEG, så la være og klikke deg inn da!

Skrevet

Jeg syntes ikke noe om å diskutere andre menneskers utseende her. Ville du likt at noen diskuterte ditt utseende her? Hun må ikke tåle alt bare fordi hun er kjendis. STOPP tråden.

stopp tråden? Alle kjendiser må tåle å bli diskutert. Slik kommer det alltid til å være når man er en kjent person og de er nok fullt klar over det selv.

Anonymous poster hash: b9000...d99

Skrevet

Hun er sikkert pen, men hun virker så arrogant og sur. Ødelegger litt av utseende egentlig.

Anonymous poster hash: 7a960...9ff

Skrevet

Synes faktisk ikke hun er noe pen jeg.

Hun har sånne utstående øyne.

Anonymous poster hash: 77a8a...2d5

Skrevet

Hun er en skikkelig kjip person. Møtt henne irl mange ganger. Arrogant og bitchy.

Skrevet

Hun har et nydelig ansikt :)
Men liker litt mer... Runde kvinnfolk ellers da.

Anonymous poster hash: 6f198...f36
Skrevet

tynn....brinete, hard.Ikk godt å mykt  å stryke over......

Anonymous poster hash: e6b0f...9c2
Skrevet

Tynn , beinete, hard, ikke god å stryke på?? Unnskyld meg? Men joda hun er slank. Nei hun har ikke så mye usunt fett å pelle på men hun ser jommen meg bedre ut enn de som er så " gode" og store og ligge på.

Anonymous poster hash: a51e3...00e

Skrevet

Tynn , beinete, hard, ikke god å stryke på?? Unnskyld meg? Men joda hun er slank. Nei hun har ikke så mye usunt fett å pelle på men hun ser jommen meg bedre ut enn de som er så " gode" og store og ligge på.

Anonymous poster hash: a51e3...00e

Unnskyld meg, men er du så mye bedre nå?

Anonymous poster hash: 6f198...f36

Skrevet

stopp tråden? Alle kjendiser må tåle å bli diskutert. Slik kommer det alltid til å være når man er en kjent person og de er nok fullt klar over det selv.

Anonymous poster hash: b9000...d99

Nei de må faktisk ikke tåle det. De er vanlige mennesker med følelser som alle andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...