Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Er gravid og vi skal hente pusen vår om en mnd. Litt bekymret for hvordan det går med baby og kattunge..? Noen med ærfaringer? Vil katten prøve å skade baby? Evnt baby skade pus? Burde vi ventet med katt eller like greit å ha den i hus når ungen kommer? Er kjlpt og betalt, men har lest så mye om unger og katter her inne. Og hvilken dårlig match det virker som det er? Jeg er født og oppvokst med katt.. Har virkelig savnet og ha katt siste årene. Men nå har vi kjøpt oss stort hus og svær tomt.. Så da var det ikke bønn... Katt ville vi ha. Så ble jeg gravid :0 Anonymous poster hash: 32cbb...8f5
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Jeg ville kjøpt katten ETTER at baby var født. Da slipper dere (kanskje) evt sjalusi fra kattens side i og med baby var der først
boblulf Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Det går sikkert helt fint. Katter er ikke som hunder. Likevel ville jeg også ha ventet. Vi skaffet oss katt når barna var så store at de skjønte hvordan de skulle oppføre seg rundt dyr.
PRobert Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Vi fikk barn med katter i hus, null problem. Kattene fikk forbud mot å være på soverommet til ungene, men utenom det levde vi som normalt. Katter er som regel smarte dyr, de går ikke løs på unger uten grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå