Gå til innhold

Noen som har vert i lillehammer? Tips til overnatting?

Anbefalte innlegg

Vurderer å reise dit i sommerferien i år. Han en som da er fire, og de familieparkene de har der virker som midt i blinken for han da..:-)

Hvordan pleier været være der igrunn? Har vert mest på Sørlandet, og der får vi som oftest fin Vær. .;-) er det noen greie plasser å overnatte også, uten at det skal koste skjorta? :-)

Anonymous poster hash: 709ea...a7b

Fortsetter under...

Var noen dager på ferie i Lillehammer i fjor sommer.

Vi bodde på Birkebeineren Hotel og Apartments. Der er både hotellrom og leiligheter. Vi valgte å bo i leiligheter, jeg syns det er greit når vi reiser med barn.

Ligger like nedenfor hoppanlegget.

Gangavstand til Lillehammer sentrum.

Så veldig rimelig var det ikke, bortimot standard hotellpriser. Men vi fikk kjøpe billetter til Hunderfossen og Barnas Gård til lavere pris når vi bestilte leiligheten.

Anonymous poster hash: 3f813...567

Og været bruker vel å vær sånn noenlunde bra. Var delvis skyet og grei temp de dagene vi var der. Og det var mer enn bra nok for oss som kom fra(og skulle tilbake til )et dyvått vestland

Anonymous poster hash: 3f813...567

Jeg har bodd mye på hotell i Lillehammer.

Ungdomsherberget er det billigste alternativet, men dette er primitivt. First Hotel Breiseth er hyggelig, men litt slitent. Mølla er fint, men rommene er små og frokosten litt døll. Birkebeinern ligger langt fra sentrum.

Rica Victoria er koselig, rommene er fine, det er badekar, betjeningen er hyggelig og frokosten er KJEMPEGOD :)

Lillehammer er en utrolig hyggelig by som jeg er veldig glad i og solen skinner alltid der :)

Endret av MammantilNurket

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...