Gå til innhold

Trenger hjelp fra dere gravide eller som har vært

Anbefalte innlegg

Jeg har små kviser i pannen og det er ikm på fredag. For alltid en kvise før ikm men ikke før dagen før ikm. Nå er det mange dager til ikm og fått 4 små prikke kviser.

Jeg har fått kviser, vondt i korsryggen,masse utflod (ikke vanlig for meg). Har mye vondt i hodet, har vært mye løs i magen og hard omhverandre. Ikke vanlig for meg.

lir på en måte skuffa når jeg ser jeg får kviser i panna fordi jeg pleier å få litt av det på ikm men ikek så lenge før som nå

Det føles også som om det renner hele tiden. Føles ut som tr skal kommme men har ikke noe vondt eller noe i det hele tatt.

Syns du det høres ut som om jeg kan være gravid og hadde dere noe av det samme?

Tok en test nå. Rfsu sin. Den var negativ,kan det ha vært for tidlig å ta den?

Fortsetter under...

Hm, tror det kan være veldig tilfeldig. Kviser og rennende utflod pleier vel ikke å komme før evt senere i svangerskapet...

Du skriver at du venter TR om "mange dager", så da er det nok for tidlig å teste nå, -men ta en ny test når det nærmer seg du (tidligst en dag før du venter TR). :)

Hm, tror det kan være veldig tilfeldig. Kviser og rennende utflod pleier vel ikke å komme før evt senere i svangerskapet...

Du skriver at du venter TR om "mange dager", så da er det nok for tidlig å teste nå, -men ta en ny test når det nærmer seg du (tidligst en dag før du venter TR). :)

Venter tr på fredag

Har ikke du spurt om dette mange ganger før? Litt dumt å spamme hele "bli gravid" med de samme spørsmålene om å om igjen... Kan ihvertfall huske at du fikk noen svar der, så hva med å lese dem? Ikke for å være frekk altså... 

Men lykke til i prøvingen:)

Anonymous poster hash: 4713c...e0c

Fikk kviser fra uke 9.

I mitt første svangerskap fikk jeg kviser (mye/konstant) kviser fra uke 7 mener jeg og huske.

Det kan høres ut som gravid s i og med at det er så mye om hverandre, men det kan også være stress osv.

Annonse

Fikk kviser fra uke 9.

I mitt første svangerskap fikk jeg kviser (mye/konstant) kviser fra uke 7 mener jeg og huske.

Det kan høres ut som gravid s i og med at det er så mye om hverandre, men det kan også være stress osv.

Har ikm på lørdag men nå kom det bittelitt brunt når jeg tørket meg. Ikke no friskt. Tror du at dette kan være en festeblødning? Har aldri spotta før heller

Fikk kviser fra uke 9.

Har ikm på lørdag men nå kom det bittelitt brunt når jeg tørket meg. Ikke no friskt. Tror du at dette kan være en festeblødning? Har aldri spotta før heller

Jeg syntes du burde teste deg om igjen om noen få dager vis det fortsetter, det er vanlig med en brun liten blødning når det fester seg så jeg krysser fingrane for deg :-)

Fikk kviser fra uke 9.

Jeg syntes du burde teste deg om igjen om noen få dager vis det fortsetter, det er vanlig med en brun liten blødning når det fester seg så jeg krysser fingrane for deg :-)

Tror du jeg kan teste imorgen tidlig? En-2 dager før ikm

Fikk kviser fra uke 9.

Jeg har ikke vert her inne så lenge, hva står ikm for? Vis det er to dager før mens så skal du kunne teste deg ja ;-)

Fikk kviser fra uke 9.

Jeg har ikke vert her inne så lenge, hva står ikm for? Vis det er to dager før mens så skal du kunne teste deg ja ;-)

IKM står for ikke kommende mens :-)

HI, kroppen er ikke god å forstå seg på. Jeg fikk veldig gravidsymptomer 1 uke før IKM da vi prøvde, og trodde virkelig at NÅ var vi blitt gravid, men ble like skuffet hver gang. Slike symptomer hadde ikke jeg da jeg gikk på pillen, men etter ppilleslutt følte jeg symptomer i haugevis ;-) den mnd jeg ble gravid, hadde jeg ingen av de symptomene jeg hadde hatt da jeg fikk mensen, så overraskelsen var stor da testen viste positiv. Begyne å teste 3 dager før IKM, men da var streken så svak at det ikke var godt å vite om det varen strek eller skyggestrek. Helt tom IKM dag var testene slik, da tok jeg en digital som viste gravid :-) det er mange som får tydelig strek et par dager før IKM, så du kan jo forsøke :-)

Anonymous poster hash: f22d1...11a

Det er vel ikke vanlig med symptomer så tidlig. De to gangene jeg har vært gravid har symptomene meldt seg fra ca uke 8 og uke 6. Før mensen har jeg derimot bøttevis med symptomer ;)

Det er vel ikke vanlig, men heller ikke uvanlig. Har lest i tilfeller hvor kvinner som har hatt samleie hvor de bare har visst at de har blitt gravide fra første stund, dette skjedde meg ved mitt første svangerskap ☺

Mye rare ting som skjer med kroppen og vi reagerer alle forskjellige, noe mer vanlig enn andre

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...