Von Hertelhofen Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Hva går an å ha til pynt i vinduskarmen? Jeg er så lei av de hersens orkideene i vinduet, så jeg vil fornye litt Har minimalistisk/skandinavisk stil... Ha litt brainstorming, jenter!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Bilder - rammer i ulike farger og høyder ;-) Evt små te-lys :-) Anonymous poster hash: c9c57...6fe
Stella&My+2 Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Til en minimalistisk stil synes jeg det er penest med bare vinduskarmer:) Evt noen enkle høye lysestaker!
Mor di! Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Freemover lysestaker, kubus bolle/lysestake...? Noe fra kahler?
BareMas Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Av planter ville jeg valgt eføy, gjerne de som henger litt ned mot gulvet. Selv har jeg det i enkle, hvite glasspotter, synes det gir et pent og forenklet inntrykk.
Von Hertelhofen Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #7 Skrevet 13. mai 2014 Takk for gode tips, har googlet litt nå kubus bolla hadde passet fint inn tror jeg. Kan ikke la det være heelt nakent i vinduskarmen, da. Noen flere med ideer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå