Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skikkelig angst for å gå glipp av eggløsningen nå. Drar til Danmark til første inseminasjon så er såååå spent. Den skal normalt sett komme i løpet av de 3 neste dagene. Jeg pleier alltid ha masse symptomer men nå kjenner jeg nesten bare masse sommerfugler i magen😊. Har kjøpt cb digital i tillegg til billigtest med 2 streker for den syns jeg kan være litt vanskelig å tyde av og til. Er bare såååå spent og litt nervøs og redd for å gå glipp av sjansen denne mnd. Noen andre i samme situasjon ? Jeg skal ha inseminasjon i naturlig syklus.

• 2 uker senere...
Skrevet

Lenge siden jeg har vært her inne siden det er såpass lite aktivitet her nå.

Gikk det i orden med eggløsnkngstester? Fikk du reist ned og blitt inseminert?

Jeg pleide å teste flere ganger om dagen med billigtester, for å få lengst mulig tid til å forberede meg, bestille billetter etc. Og så og si alle gangene hadde jeg negativ test om morgenen og positiv test 11-12 tiden samme dag. Så da hadde jeg mer tid enn hvis jeg bare hadde testet morgen og kveld :-)

Skrevet

Ja, det gikk bra👍😊😊👏. Testa samme kveld og da ble begge testene positive så jeg reiste til klinikken neste morgen. Jeg hadde allerede bestilt billetten tidligere på dagen, jeg ble litt roligere av det😊. Klarte ikke stresse ned før jeg satt på flyet i grunn. Når jeg kom til klinikken tok de innvendig ultralyd først og mente det var et perfekt tidspunkt å inseminere på så jeg er glad jeg dro den dagen. I morgen er det en uke siden så jeg sitter og kjenner etter tegn på graviditet men det er jo tidlig. Har hatt en del murring i eggstokkene siste uken, men det kan jo være at kroppen reagerer litt annerledes denne syklusen pga alt stresset. Klarer ikke huske hvordan det pleier å være før mens normalt sett, for jeg pleier jo ikke tenke over det. Nå analyseres alt😊. Får smøre meg med tålmodighet ei uke til😛.

Skrevet

Lykke til med ventetiden :)

Skrevet

Takk , blir jo ikke mer spennende enn dette😉

Skrevet

Så bra du fikk reist ned og blitt inseminert på rett tidspunkt :-)

Spennende dager du har foran deg nå. Og når man kjenner etter og analyserer er det helt utrolig hvor mye man kjenner der nede når man vet det kan være noe. Men det er ikke så mange som har symptomer før ikm.

Lykke til, og hyggelig om du holder oss oppdatert :-)

Skrevet

Må innrømme at jeg testet med en rfsu test i dag men den var negativ, selvfølgelig. En uke er nok litt tidlig. Har faktisk vært litt uggen i formen i kveld👍, men det er man jo av og til uansett😊. Tenk å bli glad for å være litt dårlig😄. Men nå skal jeg prøve å legge bort tankene litt tror jeg.

Skrevet

Det er veldig få som får positiv test så tidlig. Men mange som begynner å få det fra 10-11 dpo :-)

Skrevet

Negativ test og mensen😣. Jeg som har hatt så mange symptomer. Tror jeg bevisst eller ubevisst har adoptert alle symptomene i boka, hehe. Blir nytt forsøk om 2 uker og da skal det klaffe👊.

Skrevet

Synd, håper det går bedre neste gang :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...